Niet?quote:
Jij?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:43 schreef Kluts het volgende:
Ik moet nog een nieuw bikinibroekje kopen omdat ik een te dikke kont heb gekregen voor de huidige.
Ja. Nou ja, in de zin van dat ik een broekje in maat 36 gekocht heb en die dus gisteren pastte en erachterkwam dat ie gewoon te klein zit. Weet je wel, dat je door dat broekje ineens allemaal van die rillen krijgt en een dubbele kont.quote:
zonder beoordelen bij het passen zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet?
Maar ik koop ze het liefst allemaal(Of nou ja, veel
)
Dat word dan knallen in de sportschoolquote:Op donderdag 21 april 2011 08:46 schreef Kluts het volgende:
Wel jammer, want die bikini heb ik in de herfst gekocht onder het mom van: Dan heb ik vast een bikini voor volgende zomer. Fail dus.
toen had je die dubbele kont nog niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:46 schreef Kluts het volgende:
Wel jammer, want die bikini heb ik in de herfst gekocht onder het mom van: Dan heb ik vast een bikini voor volgende zomer. Fail dus.
Ik heb hardlopen al op mijn todo-lijst staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat word dan knallen in de sportschool
Goodmorning you all
Het erge is, voor mijn gevoel ben ik max 5 kilo aangekomen. Geen idee, want ik weeg me nooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
toen had je die dubbele kont nog niet?
Oeps, dan heb je inderdaad een maatje groter nodig inderdaad.. Jammer dat ie 'net' nieuw is.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:45 schreef Kluts het volgende:
Ja. Nou ja, in de zin van dat ik een broekje in maat 36 gekocht heb en die dus gisteren pastte en erachterkwam dat ie gewoon te klein zit. Weet je wel, dat je door dat broekje ineens allemaal van die rillen krijgt en een dubbele kont.Als ik het een maat groter koop ziet het er totaal anders uit.
5 kilo kan een maat schelen, dus dat klopt wel dan..quote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef Kluts het volgende:
Het erge is, voor mijn gevoel ben ik max 5 kilo aangekomen. Geen idee, want ik weeg me nooit.
Vocht is ook een bestandsdeel die je kilogrammetjes beinvloeden. Maar hardlopen dus, zou eigenlijk crossen in de sportschool beweeg je nog meer je reet meequote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hardlopen al op mijn todo-lijst staan.
[..]
Het erge is, voor mijn gevoel ben ik max 5 kilo aangekomen. Geen idee, want ik weeg me nooit.
Hehequote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
toen had je die dubbele kont nog niet?
Ik heb nu bij de bijenkorf een bikini gezien die ik wel heel tof vind.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeps, dan heb je inderdaad een maatje groter nodig inderdaad.. Jammer dat ie 'net' nieuw is.
Ik ga dit jaar een keer voor een goede bikini in plaats van een of andere cheapass ding..
Leuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:52 schreef L-E het volgende:
Over een maand ga ik in mijn nieuwe bikini op een Portugees strand liggen. Echt zó'n zin in.
Dat is stinkzooi.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Zomervoorbereidingen....
Iemand ervaring met ontharingscremes?
Ik pas nietquote:Op donderdag 21 april 2011 08:47 schreef JoeBravo het volgende:
zonder beoordelen bij het passen zeker
What's in it for us?
Ja, maar ik pas mijn andere kleren allemaal nog wel. Nou ja, eitherway, mijn kont is te dik voor mijn bikini.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
5 kilo kan een maat schelen, dus dat klopt wel dan..
Ze stinken!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Zomervoorbereidingen....
Iemand ervaring met ontharingscremes?
Nou, in Portugal op een strand liggen dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk!
Daarover gesproken, wat zijn jullie vakantieplannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |