Niks wat koffie niet op kan lossen.quote:
Van water? Alcohol? Waterstof?quote:Op donderdag 21 april 2011 06:35 schreef Q. het volgende:
Nog een ruime halve dag!
Maar goed ook, de motivatie zit op het vriespunt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 06:36 schreef stbabylon het volgende:
Het argument 'iPhone > Android want Google is evil, want Google houdt alles vast' onderuit gehaald: http://mobiel.nu.nl/pda/t(...)n-eigenaar-vast.html
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:27 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb vandaag 6 jaar mijn rijbewijs, het is secretaressedag(en ook op die dag gehaald) én ik heb om 15:00 uur weekend. Wat wil je nog meer?
Spannend! Grote directie? Als in, veel personen?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:31 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen
Gedoucht, geschoren, in het net gestoken. Zometeen budget verdedigen bij de directie, komt helemaal goed
Ik krijg zo bier van WTquote:
Gefeliciteerdquote:
Succes!quote:Op donderdag 21 april 2011 07:31 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen
Gedoucht, geschoren, in het net gestoken. Zometeen budget verdedigen bij de directie, komt helemaal goed
Goeie morgenquote:
Jij goede vrouw.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:01 schreef Nouk84 het volgende:
Thanks guys!
Shoppen doe ik al regelmatig, daar ben ik niet mee gestopt hoor
Shoppenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:01 schreef Nouk84 het volgende:
Thanks guys!
Shoppen doe ik al regelmatig, daar ben ik niet mee gestopt hoor
Valt mee, stuk of 3. Het is ook niet de CEO, dat scheeltquote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spannend! Grote directie? Als in, veel personen?
Succes alvast!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Valt mee, stuk of 3. Het is ook niet de CEO, dat scheelt
Gefeliciteerd met je afvallen en verjaardag van je rijbewijs trouwens!
Vind ik het wel! Het moet wel goed zitten allemaal natuurlijk!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:10 schreef Spirit82 het volgende:
Shoppen![]()
Ik ben 3 kg aangekomen. Is dat ook een goede reden?
Valt mee inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 08:13 schreef Mystikvm het volgende:
Valt mee, stuk of 3. Het is ook niet de CEO, dat scheelt
Gefeliciteerd met je afvallen en verjaardag van je rijbewijs trouwens!
Dank je nogquote:
Ik niet, heb verrassend goed geslapen, ondanks dat er blijkbaar de hele nacht een kat op de kamer wasquote:
Zie smsquote:
wij niet, gok ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)1A4_AG6/?PI=0#988914
Wie gaat er helpen kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |