Ik heb ook nog nooit gevlogen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook voor het eerst sinds jaren. Ergens in oktober.
Wow, je hebt me overtroffen, ik werd heel raar aangekeken toen ik zei dat ik al 8 jaar niet gevlogen hadNu heb ik zin om weer te vliegen
![]()
Ik ben een niemandquote:Op donderdag 21 april 2011 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zwarte Cross en Lowlands begrijp ik?
Voor mij is het plan dit jaar Slovenië. Beetje Balkan, beetje Midden-Europa, beetje Zuid-Europa en niemand gaat er ooit heen.
Vliegen is horror, urenlang opgesloten zitten in een klein kutvliegtuig met gillende kinderen zonder de mogelijkheid je benen te bewegen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wow, je hebt me overtroffen, ik werd heel raar aangekeken toen ik zei dat ik al 8 jaar niet gevlogen hadNu heb ik zin om weer te vliegen
![]()
Hangt van de plek af. Benen niet. Dus schouders zal ook wel meevallen.quote:
Voor mij de zekerheidjes: Loveland, Extrema en mogelijk nog Mysterylandquote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef Kluts het volgende:
Enige feestje waarvan ik nu al weet dat ik die deze zomer pak is Awakenings Festival.
Gelukkig ben ik kort.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vliegen is horror, urenlang opgesloten zitten in een klein kutvliegtuig met gillende kinderen zonder de mogelijkheid je benen te bewegen.
Wanneer is dat?quote:
Deels eens, maar ik hou toch van vliegen, vliegvelden zijn coolquote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Vliegen is horror, urenlang opgesloten zitten in een klein kutvliegtuig met gillende kinderen zonder de mogelijkheid je benen te bewegen.
Och, Black Crowes, Blondie, De Staat, Go Back to the Zoo, Katzenjammerquote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel 't plan
Even kijken wat de line-up is. Vorig jaar viel die zo tegen dat ik meer bij de buren heb zitten zuipen dan dat ik van de muziek genoot
Afhankelijk van de rest van de beharing van de persoon en hoe het eruit ziet.quote:
quote:
3x gevlogen, waarvan de langste vlucht 3 uur was, ik vond het niet vervelend, maar dat is daaromquote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Q. het volgende:
gaat al veel geld in de inrichting van m'n flatje zitten, dus zal wel Sonsbeek wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk!
Daarover gesproken, wat zijn jullie vakantieplannen?
Je hoeft alleen maar bij mijn kruis te komen en die is geschorenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afhankelijk van de rest van de beharing van de persoon en hoe het eruit ziet.
Maar over het algemeen houd ik van een glad
De line up klinkt al beter dan vorig jaarquote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, Black Crowes, Blondie, De Staat, Go Back to the Zoo, Katzenjammer, Life of Agony, Malle Pietje and the Bimbo's, Rowen Heze en Tokyo Ska Paradise Orchestra
Plus nog de usual suspects (Jovink, Normaal, Ayathollah's, Mooi Wark, WC Experience, etc.), ik ga me wel vermaken
Half jaar geleden 14 uur vanuit China. Drama.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
3x gevlogen, waarvan de langste vlucht 3 uur was, ik vond het niet vervelend, maar dat is daarom
Komen die ook naar de zwarte Cross?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, Black Crowes, Blondie, De Staat, Go Back to the Zoo, Katzenjammer, Life of Agony, Malle Pietje and the Bimbo's, Rowen Heze en Tokyo Ska Paradise Orchestra
Plus nog de usual suspects (Jovink, Normaal, Ayathollah's, Mooi Wark, WC Experience, etc.), ik ga me wel vermaken
Zorgen dat je aan t gangpad zit, eventueel bij zo'n exitplek (afgelopen keer gezeten.. heerlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik wel en niet aan wil zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar bij mijn kruis te komen en die is geschoren
Mijn ouders gingen nooit op vakantie buiten het land met ons, en de eerste jaren dat ik op mezelf woonde kon ik het gewoonweg niet betalen. Nu zit het niet eens in mijn systeem om na te denken over vakantie en ik ga dus ook zelden weg.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou ja, who am I to talk, ik doe wat dat betreft ook niets bijzonders en ben nog niet verder dan Griekenland geweest..
[..]
3x gevlogen, waarvan de langste vlucht 3 uur was, ik vond het niet vervelend, maar dat is daarom
Ik ben in shock. Blondie.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ZC is niet alleen maar boerenmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |