Je bent een kerel, je scheert je gezicht, nek en je zak, voor de rest hou je het mannelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 08:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Zomervoorbereidingen....
Iemand ervaring met ontharingscremes?
Naar de sportschool gaan heeft geen zin bij mij. Dan ga ik niet. Want ik haat sport.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vocht is ook een bestandsdeel die je kilogrammetjes beinvloeden. Maar hardlopen dus, zou eigenlijk crossen in de sportschool beweeg je nog meer je reet mee
I'm going to california!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk!
Daarover gesproken, wat zijn jullie vakantieplannen?
Woord!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent een kerel, je scheert je gezicht, nek en je zak, voor de rest hou je het mannelijk
Rug haar mag van mij ook pleite hoor... borst blijftquote:Op donderdag 21 april 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent een kerel, je scheert je gezicht, nek en je zak, voor de rest hou je het mannelijk
Ik ga 7 juni naar Tenerife, de 24ste naar Ameland, 15 juli naar Lichtenvoorde, 30 juli weer naar Ameland en 18 augustus naar Biddinghuizen. Op Tenerife na allemaal in de tentquote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk!
Daarover gesproken, wat zijn jullie vakantieplannen?
Dat is inmiddels duidelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, in Portugal op een strand liggen dus.
Mja ok, maar daar heb ik zelf niet (voor de rest overalquote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Rug haar mag van mij ook pleite hoor... borst blijft
Nee, ik ben even de naam kwijt maar we zitten in een klein niet-toeristisch vissersdorpje.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is inmiddels duidelijk
Toch geen Albufeira (sp?) ? Vriend van mij woont daar en ergert zich aan de bleekwitte dronken Engelsen. Schijnt voor hun een populaire bestemming te zijn.
Zwarte Cross en Lowlands begrijp ik?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga 7 juni naar Tenerife, de 24ste naar Ameland, 15 juli naar Lichtenvoorde, 30 juli weer naar Ameland en 18 augustus naar Biddinghuizen. Op Tenerife na allemaal in de tent
Die paar haren op de schouders gaan ook wegquote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En de eerste keer Ameland naar Madnes. Drie meerdaagse festivals is wel weer genoeg voor dit jaarquote:Op donderdag 21 april 2011 08:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zwarte Cross en Lowlands begrijp ik?
Voor mij is het plan dit jaar Slovenië. Beetje Balkan, beetje Midden-Europa, beetje Zuid-Europa en niemand gaat er ooit heen.
Dat is wel 't planquote:Op donderdag 21 april 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz
Ga jij nou wel of niet naar de ZC? Gisteren mail van de feestfabriek
Ja daarom, kan het wel laten harsen natuurlijk.... iemand zin om mij pijn te laten lijdenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja ok, maar daar heb ik zelf niet (voor de rest overal)
Harsen doet helemaal niet zo'n pijn hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja daarom, kan het wel laten harsen natuurlijk.... iemand zin om mij pijn te laten lijden
En permanent weg laseren is een dure aangelegenheid.
quote:Op donderdag 21 april 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ook voor het eerst sinds jaren. Ergens in oktober.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:56 schreef Kluts het volgende:
Ik ben van plan om dit jaar ook een strandvakantie te boeken ofzo.
Voor het eerst van mijn leven buiten de Benelux op vakantie.
Serieus?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:56 schreef Kluts het volgende:
Voor het eerst van mijn leven buiten de Benelux op vakantie.
Nee! Niets ergers dan een man metzonder borsthaar waardoor het prikt.quote:
Wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Harsen doet helemaal niet zo'n pijn hoor.
Ik voel een hars-meet aankomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja daarom, kan het wel laten harsen natuurlijk.... iemand zin om mij pijn te laten lijden
En permanent weg laseren is een dure aangelegenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |