Kijk dit soort dingen.quote:
misschien moet je dat dan maar eens doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hij zei dat ik vrij ben als ik dat wil om een psycholoog te zoeken.
Misschien.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
misschien moet je dat dan maar eens doen.
ja, of niet.quote:
http://statline.cbs.nl/St(...)2&HDR=G2,G3&STB=G1,Tquote:
ja, stel je eens voor dat ze je gewoon zouden helpen met je probleemquote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef vergezocht het volgende:
Maar ik geloof die lui ook niet.
En heb weinig vertrouwen in ze.
Bovendien is het een grote moeite om een op te zoeken.
Paradox?quote:Het is geen specifieke persoon, maar iemand waarvan ik denk dat hij of zij kwaad bedoelt tegen mij.
Omdat ze de vrees in mijn bloed kunnen ruiken.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Axel1988 het volgende:
Wat is het motief van de dader om jou te vermoorden?
Ok, genoeg gezien, duidelijke troll.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Omdat ze de vrees in mijn bloed kunnen ruiken.
Er zijn anders serieus mensen die zo verward en onlogisch denken tijdens een waan hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:30 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ok, genoeg gezien, duidelijke troll.Waar blijft slotje?
Dat ga je niet menen !quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef vergezocht het volgende:
Ik heb het gevoel dat iemand mij gaat vermoorden. Ik weet niet wat het is, maar ik kan niemand vertrouwen. Het is geen specifieke persoon, maar iemand waarvan ik denk dat hij of zij kwaad bedoelt tegen mij.
Ik voel me niet meer veilig op straat, en ik ga van huis met wapens bijdehand. Soms draag ik messen, andere keer mijn vuurwapen, anders pepperspray. Is dit normaal? En moet ik me alleen zorgen maken bij een latere stadium?
Wie kan relativeren?
Dus de dader is een vrouw. Daarbij kun je dus ook concluderen dat dreigreacties in dit topic, afkomstig van mannen, voor jou niet relevant zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Omdat ze de vrees in mijn bloed kunnen ruiken.
Ja, wat de fuck verwacht hij van ons dan? Hij wil geen professionele hulp zoeken maar vraagt hier om ''advies''?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn anders serieus mensen die zo verward en onlogisch denken tijdens een waan hoor.
Ze is meervoud....quote:Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dus de dader is een vrouw. Daarbij kun je dus ook concluderen dat dreigreacties in dit topic, afkomstig van mannen, voor jou niet relevant zijn.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja, wat de fuck verwacht hij van ons dan? Hij wil geen professionele hulp zoeken maar vraagt hier om ''advies''?![]()
Enigste wat ik serieus uit kan brengen is, praat er met je vrienden over. Als je die niet hebt, ga pro-hulp zoeken. Voordat er weer een Tristan gebeuren ontstaat. Aan je topics te zien heb je nogal wat met een vuurwapen op zak hebben.
Moeten we het echt over statistiek gaan hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Legalisering van vuurwapens zou toch juist die angst alleen erger maken. Dan is écht iedereen een potentieel moordenaar. En dan kan het nog van afstand ook. Niks tegen te beginnen, als ze TS dan willen neerschieten.
Dus jongen, ga gewoon naar een psycholoog. Baat het niet dan schaad het niet.
Nee, het gaat juist over de milde straffen. Denk ik. Daarom ben ik banger.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef deelnemer het volgende:
Je doet je nickname eer aan Vergezocht. Vandaar die topics in F&L over hard straffen enzo. Je bent in de war want zo erg onveilig is het niet op straat. Wanneer was nu ook al weer de laatste keer dat ik ben vermoord? Eerlijk gezegd zijn bij mij alleen wat fietsen gejat.
Ja, jij wil hardere straffen. Maar ik lees alleen in de krant en zie op TV dat er regelmatig een misdrijf plaatsvindt. Maar in mijn eigen leven en dat van de mensen die ik ken, gebeurd er zelden wat. Eigenlijk alleen wat diefstal.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee, het gaat juist over de milde straffen. Denk ik. Daarom ben ik banger.
Oke....dat was niet mijn intentie hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Begin alstublieft niet met dat vuurwapendebat topic.
En daarbij hier snel even met je mening te scoren.
nee, iemand moet TS melden bij dat meldpunt als t er eenmaal isquote:Op donderdag 21 april 2011 00:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Moeten we het echt over statistiek gaan hebben?
maak je niet druk het is gewoon en trolquote:Op donderdag 21 april 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee maar serieus, get help. Dit is niet gezond. Er zit geestelijk iets niet goed.
Wat wil je anders van ons horen? Dat het risico niet groot is weet je zelf ook wel.
Zou jij, wonende in Amerika, die angsten niet meer hebben denk je?
Ik maak me helemaal niet druk.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maak je niet druk het is gewoon en trol![]()
zonde van je tijd...
dan nog... zonde van te tijdquote:Op donderdag 21 april 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet druk.
psychose?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef vergezocht het volgende:
Ik heb het gevoel dat iemand mij gaat vermoorden. Ik weet niet wat het is, maar ik kan niemand vertrouwen. Het is geen specifieke persoon, maar iemand waarvan ik denk dat hij of zij kwaad bedoelt tegen mij.
Ik voel me niet meer veilig op straat, en ik ga van huis met wapens bijdehand. Soms draag ik messen, andere keer mijn vuurwapen, anders pepperspray. Is dit normaal? En moet ik me alleen zorgen maken bij een latere stadium?
Wie kan relativeren?
nee denk het niet, zie zijn topics in R&P...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maak je niet druk het is gewoon en trol![]()
zonde van je tijd...
Dat mag ik hopen van wel dan !quote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef Re het volgende:
[..]
nee denk het niet, zie zijn topics in R&P...
vergezocht: sta je onder behandeling bij een psychiater?
Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef Re het volgende:
[..]
nee denk het niet, zie zijn topics in R&P...
vergezocht: sta je onder behandeling bij een psychiater?
Dat zijn wijze woorden Roerkoning: "never get high on your own supply".quote:Op donderdag 21 april 2011 09:17 schreef Roerkoning het volgende:
En zo ja, stop dan met het snoepen van je eigen handel.
WTF?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef vergezocht het volgende:
Soms draag ik messen, andere keer mijn vuurwapen, anders pepperspray.
Albert Einstein.quote:
Tenzij hij de vrouw van iemand anders neukt. Als dat zo is zou ik wel oppassen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:06 schreef jogy het volgende:
Je bent te onbelangrijk voor de rest van de wereld om te willen vermoorden.
Dan kan hij redelijkerwijs enkel een pak slaag verwachten.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tenzij hij de vrouw van iemand anders neukt. Als dat zo is zou ik wel oppassen.
http://www.google.nl/#q=m(...)7b3990dd41de64&hl=nlquote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan kan hij redelijkerwijs enkel een pak slaag verwachten.
Feit dat het nog steeds in het nieuws komt bewijst mijn punt alleen maar, het blijft een uitzonderlijk iets.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#q=m(...)7b3990dd41de64&hl=nl
Ja, maar TS heeft het gevoel dat ie vermoord gaat worden dus misschien speelt dat onbewust. Ik neuk bv niet andersmans vrouw en ik heb ook niet het gevoel vermoord te worden. 1+1=2.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Feit dat het nog steeds in het nieuws komt bewijst mijn punt alleen maar, het blijft een uitzonderlijk iets.
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar TS heeft het gevoel dat ie vermoord gaat worden dus misschien speelt dat onbewust. Ik neuk bv niet andersmans vrouw en ik heb ook niet het gevoel vermoord te worden. 1+1=2.
Ja, zorg jij daar es effe voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef Maanvis het volgende:
dit topique kan of onzin zijn of serieus, en als het serieus is en TS serieus een geweer/pistool heeft en denkt dat ie vermoord gaat worden, dan moeten we effe zorgen dat dat afgenomen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |