abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94701575
Wat is jullie ervaring met dit geneesmiddel en psychiatrische geneesmiddelen o.h.a?

Ik ben dit recentelijk voorgeschreven omdat ik kamp met een enorme angststoornis en ook nogal wat paranoia waardoor ik mij niet comfortabel voel om het huis te verlaten op sommige dagen.

Ik ben alleen bang dat dit in de weg komt te staan van mijn capaciteit om werk-gerelateerde presentaties te doen, te communiceren, en slim en gevat met mensen om te gaan. Dat het mij onnodig saai en suf maakt.

Ik heb wel geëxperimenteerd met psychiatrische drugs in het verleden, maar toen was ik niet zo druk op mijn carriere-pad. Ik ben trouwens ook bezig als student met een cursus voor mijn werk.

Ik heb zo'n 2 jaar lang mij onthouden van enige geneesmiddelen en in de tussentijd heb ik wel wat persoonlijke vooruitgang gemaakt. Maar toen ik onder de geneesmiddelen was, was ik een stukje rustiger en helderdenkend.

Ik zie het als een soort compromis - je moet niet te lang en teveel medicatie gebruiken want dat kan je schaden, maar je moet ook niet te lang onthouden. Dus even de twee kwalen in evenwicht houden - aan de ene kant de ziekte, aan de andere kant de geneesmiddelen. Enige advies voor mij? :)
pi_94701648
Risperdal wordt toch meer voorgeschreven bij psychoses en aanverwante zaken?
Voor een angststoornis wordt meestal anti-depressiva voorgeschreven.
  maandag 28 maart 2011 @ 08:41:20 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94702568
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 06:13 schreef mootie het volgende:
Risperdal wordt toch meer voorgeschreven bij psychoses en aanverwante zaken?
Voor een angststoornis wordt meestal anti-depressiva voorgeschreven.
voornamelijk schizofrenie, maar ook bij bipolaire stoornissen en soms autisme om bepaalde symptomen aan te pakken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')