Ben je nou aan het zoeken naar een excuus om 'm nepsupporter te noemen?quote:
Nee, maar hij schreeuwt altijd zo hard en er zijn seizoenen bij dat hij niet in het stadion is geweest.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je regelmatig naar een wedstrijd moet gaan om een 'goede' supporter te zijn.
Ik wil ook zoveel mogelijk gaan maar heb nooit geldquote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je regelmatig naar een wedstrijd moet gaan om een 'goede' supporter te zijn.
Het helpt welquote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV - Anderlecht, vriendschappelijk tijdens de Open Dag, ik dacht in 1998 of 1999, Robson was destijds coach, dus wikipedia maar effe.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Wat is de laatste wedstrijd van PSV geweest waar je bij was?
Nee, ik ken 'm. Geen excuus voor nodig.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je nou aan het zoeken naar een excuus om 'm nepsupporter te noemen?
neequote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
Ik vraag me af.. zijn er nog Barca haters die wel hopen dat Ibrahim Afellay de held van de match wordt?
mooie redding pinto!
Jep, hij bezoekt namelijk zelf wel elke thuis en uitwedstrijd van Ajax.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je nou aan het zoeken naar een excuus om 'm nepsupporter te noemen?
ikquote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
Ik vraag me af.. zijn er nog Barca haters die wel hopen dat Ibrahim Afellay de held van de match wordt?
mooie redding pinto!
Zelfde probleem net mijn studiefinancieringschuld binnen gekregen, en dat wordt weer ff geen Ajaxquote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil ook zoveel mogelijk gaan maar heb nooit geld
Dit dusquote:Op woensdag 20 april 2011 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde probleem net mijn studiefinancieringschuld binnen gekregen, en dat wordt weer ff geen Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |