Of voor andere landen tijdens een EK of WKquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddNederlanders die voor buitenlands clubs zijn
Nederlanders die voor een club in Nederland zijn maar nooit gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iddNederlanders die voor buitenlands clubs zijn
Ja, want als Real wint ben ik voor Realquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een succes supporter pur sang
Dat is bij jou ook niet moeilijk hé?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
Nou ja, eigenlijk boeien beide clubs me gewoon niks. Ik ben nu alleen voor Real omdat de Barca "fans" me zo irriterenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ah, eerste keer in dit topic dat ik het met je eens ben. Zal het door je nuance komen?
Dát is pas triestquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of voor andere landen tijdens een EK of WK
idd, ook triestquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nederlanders die voor een club in Nederland zijn maar nooit gaan.
Nee man, ik moet een voorbeeld aan jou nemenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is bij jou ook niet moeilijk hé?
Net als mensen die nu ineens voor Ado zijn terwijl ze een hekel hebben aan voetbal. En dan de uitslagen op teletekst checken en als ze zien dat Ado heeft gewonnen smsen hoe goed Ado wel niet isquote:
Voor eens en altijd: aangeschoten hands bestaat niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jawel, maar had het idee dat het meer aangeschoten was
Yep net zoals mij supporter zijn als je club verliestquote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee man, ik moet een voorbeeld aan jou nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |