Beviel het?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag me eerste dag gehad en morgen ochtend er weer uit om half 5
Komtie nou mee....... Voor straf houden wij zondag de 3 punten.quote:
Ik heb gereageerd, als eerstequote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig niet op bed
Mijn 1e artikel
'Prey 2 fans zullen niet teleurgesteld worden'
Ik zou best willenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een "kroeg" en slaapplaatsen
Nou, bij jou moet het al wat eerder tochquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe je die dan niet uit als je gaat slapen
Ah, 1 gegadigdequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Komtie nou mee....... Voor straf houden wij zondag de 3 punten.
vind ik niet ergquote:
Nee geen goed planquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, maar dan moeten de kleren uit![]()
quote:
Nou gewoon, een meet en je blijft slapen, niets aan gelogenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou best willen
Mja hoe vertel ik dat dan weer thuis he
En, de laatste keer dat ik ergens bleef slapen ging niet helemaal zoalsgeplanned (he C_A)
Dan heb ik vrijquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, bij jou moet het al wat eerder toch![]()
[..]
Ah, 1 gegadigdeHeb je 14 mei al wat te doen?
ze hoeft de details niet te wetenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou best willen
En, de laatste keer dat ik ergens bleef slapen ging niet helemaal zoalsgeplanned (he C_A)
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb al me eerste overuur gemaakt en was toch nog om 3 uur thuis
Dan gaan we met LL en Wok en Symph naar GF, als het van GF mag kun je zo meequote:
ja maar dat kwam omdat je dat niet van te voren had gezegd tochquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou best willen
Niets concreets geloof ik...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Even voor de goede orde
Waren er binnen KSC nu helemaal geen meets meer gepland?
niet als we een meet plannen op een sluitingsdagquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, bij jou moet het al wat eerder toch![]()
[..]
Ah, 1 gegadigdeHeb je 14 mei al wat te doen?
Ik verzin woorden als ik er een nodig hebquote:
Had gezegd met laatste trein terug te komenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, een meet en je blijft slapen, niets aan gelogenEn het is niet alsof je gaat swingen
En wat gebeurde er toen?![]()
iddquote:
Tof!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof
[..]
Dan gaan we met LL en Wok en Symph naar GF, als het van GF mag kun je zo mee
Maar dat is op maandag of dinsdag toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet als we een meet plannen op een sluitingsdag
Oeh, dan kan ik me voorstellen dat ze niet blij wasquote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had gezegd met laatste trein terug te komen
'Miste' deze dus
Te laat om te bellen
Om 4 uur belde zij me
C_A en Symph waren erbij
Maar ze had wel gelijk
en om 7 uur ofzo was je al weer richting huis toch? of was het nog eerder? Ik heb je niet weg horen gaan en ben om 8 uur nog naar de wc geweestquote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had gezegd met laatste trein terug te komen
'Miste' deze dus
Te laat om te bellen
Om 4 uur belde zij me
C_A en Symph waren erbij
Maar ze had wel gelijk
Hahah kan me een agenda herinneren met iedere dag wel ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |