Beviel het?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag me eerste dag gehad en morgen ochtend er weer uit om half 5
Komtie nou mee....... Voor straf houden wij zondag de 3 punten.quote:
Ik heb gereageerd, als eerstequote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig niet op bed
Mijn 1e artikel
'Prey 2 fans zullen niet teleurgesteld worden'
Ik zou best willenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een "kroeg" en slaapplaatsen
Nou, bij jou moet het al wat eerder tochquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe je die dan niet uit als je gaat slapen
Ah, 1 gegadigdequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Komtie nou mee....... Voor straf houden wij zondag de 3 punten.
vind ik niet ergquote:
Nee geen goed planquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, maar dan moeten de kleren uit![]()
quote:
Nou gewoon, een meet en je blijft slapen, niets aan gelogenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou best willen
Mja hoe vertel ik dat dan weer thuis he
En, de laatste keer dat ik ergens bleef slapen ging niet helemaal zoalsgeplanned (he C_A)
Dan heb ik vrijquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, bij jou moet het al wat eerder toch![]()
[..]
Ah, 1 gegadigdeHeb je 14 mei al wat te doen?
ze hoeft de details niet te wetenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou best willen
En, de laatste keer dat ik ergens bleef slapen ging niet helemaal zoalsgeplanned (he C_A)
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb al me eerste overuur gemaakt en was toch nog om 3 uur thuis
Dan gaan we met LL en Wok en Symph naar GF, als het van GF mag kun je zo meequote:
ja maar dat kwam omdat je dat niet van te voren had gezegd tochquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou best willen
Niets concreets geloof ik...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Even voor de goede orde
Waren er binnen KSC nu helemaal geen meets meer gepland?
niet als we een meet plannen op een sluitingsdagquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, bij jou moet het al wat eerder toch![]()
[..]
Ah, 1 gegadigdeHeb je 14 mei al wat te doen?
Ik verzin woorden als ik er een nodig hebquote:
Had gezegd met laatste trein terug te komenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, een meet en je blijft slapen, niets aan gelogenEn het is niet alsof je gaat swingen
En wat gebeurde er toen?![]()
iddquote:
Tof!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof
[..]
Dan gaan we met LL en Wok en Symph naar GF, als het van GF mag kun je zo mee
Maar dat is op maandag of dinsdag toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet als we een meet plannen op een sluitingsdag
Oeh, dan kan ik me voorstellen dat ze niet blij wasquote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had gezegd met laatste trein terug te komen
'Miste' deze dus
Te laat om te bellen
Om 4 uur belde zij me
C_A en Symph waren erbij
Maar ze had wel gelijk
en om 7 uur ofzo was je al weer richting huis toch? of was het nog eerder? Ik heb je niet weg horen gaan en ben om 8 uur nog naar de wc geweestquote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had gezegd met laatste trein terug te komen
'Miste' deze dus
Te laat om te bellen
Om 4 uur belde zij me
C_A en Symph waren erbij
Maar ze had wel gelijk
Hahah kan me een agenda herinneren met iedere dag wel ietsquote:
of de zondagquote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is op maandag of dinsdag toch?Lijkt me ietwat lastig. Voor mij niet, maar voor de echte werkende mensen wel
![]()
Klopt, taxi naar station Schiedam, trein naar Den Haag Laan van NOI, daar Randstadrail naar Zoetermeer. Was voor 8 uur thuis, met een halve dronken kop nog.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en om 7 uur ofzo was je al weer richting huis toch? of was het nog eerder? Ik heb je niet weg horen gaan en ben om 8 uur nog naar de wc geweest
Moejje even vragenquote:
Lekker slapenquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:
Dan moet je lekker gaan slapen mopjequote:
Heben we dan niet een beetje een mannenoverschot voor bij GFquote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje even vragenMart gaat misschien ook mee
quote:
owja zo was hetquote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, taxi naar station Schiedam, trein naar Den Haag Laan van NOI, daar Randstadrail naar Zoetermeer. Was voor 8 uur thuis, met een halve dronken kop nog.
Hele dag door nog gezeik gehad, uiteindelijk kwam het weer goed
Lukt en kan nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen
[..]
Dat kan natuurlijk ook
[..]
Dan moet je lekker gaan slapen mopje
Het is overdagquote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Heben we dan niet een beetje een mannenoverschot voor bij GF?
Komt dat? Vel piekeren?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lukt en kan nog niet.
Ik word er echt gek van, heb nu al 2 weken voor 2 uur nog geen oog dichtgedaan, het lukt gewoon niet
Ik dacht alquote:
Kan dat tegenwoordig ook al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen laatste paar uurtjes en dan lekker lang weekend!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ja, doe maar, vind je vast gezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht al..... Nee, maar, tof! Ik zal er na het weekend eens over denken enzo
.
Uhu, net als een lul-verlengingquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat lekker slapen
moe moe moe..GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen laatste paar uurtjes en dan lekker lang weekend!![]()
Lekker slapen meisje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Rek en strekquote:Op woensdag 20 april 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, net als een lul-verlenging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |