Heb geen sport 1 en lig al op bed. Morgen en vroeg op en een lange dag. Vandaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ben je niet aan het kijken nu dan? Hele goede wedstrijd
Schaapjes tellenquote:
Deden wij vorig en eervorig (ja daar heb je dat woord weerquote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij deden van alle, voetbal, Hockey
, basketbal
, Badminton
![]()
maar ook rondjes rennen en sofbal en honkbal
ik ben een gentlemanquote:
dan ga ik koffie leren drinkenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon, lekker centraalGenoeg dierentuinen/bootjes/andere leuke dingen in het land
Is er geen koffiemuseum?
![]()
Dat hoeft toch ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook prima
Mja, ik heb 1 probleem....
Ik kan geen slaapplaatsen aanbieden
FC Zwolle toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeg maar even niks
(ik ben zelf voor geen enkele club maar ik mag er graag mee plagen)
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schaapjes tellenOf je ademhaling benoemen (adem in adem uit) en dan nergens aan denken. Dan ben ik meestal zo vertrokken
ik heb een "kroeg" en slaapplaatsenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook prima
Mja, ik heb 1 probleem....
Ik kan geen slaapplaatsen aanbieden
Ik nietquote:
Een koffie en thee museum danquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ga ik koffie leren drinken
ZDF zendt het ook uitquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb geen sport 1 en lig al op bed. Morgen en vroeg op en een lange dag. Vandaar.
Ik lig niet op bedquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schaapjes tellenOf je ademhaling benoemen (adem in adem uit) en dan nergens aan denken. Dan ben ik meestal zo vertrokken
gratis bij UPC nuquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb geen sport 1 en lig al op bed. Morgen en vroeg op en een lange dag. Vandaar.
Dan kom je weer snel op Utrecht uitquote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar wel op een redelijk afstandDe laatste meet (tal) voor mij was 2 uur en een kwartier reizen, en dat vond ik iets te veel
[..]
Dat is gewoon een soort van mediterenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon liggen en wachten tot je in slaap valt
eervorig jaarquote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deden wij vorig en eervorig (ja daar heb je dat woord weer) jaar ook
ja, maar dan moeten de kleren uitquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een "kroeg" en slaapplaatsen
vandaag me eerste dag gehad en morgen ochtend er weer uit om half 5quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Alles goed trouwens?Al begonnen met je nieuwe werk?
jaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Alles goed trouwens?Al begonnen met je nieuwe werk?
[..]
Een koffie en thee museum dan![]()
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig niet op bed
Mijn 1e artikel
'Prey 2 fans zullen niet teleurgesteld worden'
doe je die dan niet uit als je gaat slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, maar dan moeten de kleren uit![]()
Hup naar bedquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig niet op bed
Mijn 1e artikel
'Prey 2 fans zullen niet teleurgesteld worden'
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, maar dan moeten de kleren uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |