Ik zeg maar even niksquote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet ik ben al 17 jaar voor Real MadridEn dat zal altijd zo blijven, net als dat Feyenoord in me hart zit
Je snap me wel.
Ik ben alleen een grote fan van Villa
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je niet op de gang wilt, kun je ook een bus gebruiken.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeg maar even niks
(ik ben zelf voor geen enkele club maar ik mag er graag mee plagen)
toekquote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
Oh trouwens: Goedenavond koffiedrinkers
Ik welquote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daar laat ik me niet over uit
Eerst leuke dingen doen dan kroegquote:
ik ben al 23 jaar Feyenoorder en ben gewoon tegen het grote geld zoals Madrid, Chelski, City en sinds dit jaar Vitesse het uitgeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
niet ik ben al 17 jaar voor Real MadridEn dat zal altijd zo blijven, net als dat Feyenoord in me hart zit
Je snap me wel.
Ik ben alleen een grote fan van Villa
Ik zou flink balen als mijn gymlessen vroeger uitvielenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, morgen geen gym, da's ook voor het eerst van de week...
Hmmm daar zeg je iets. Ga ik eens over nadenkenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een grote meet organiseren maar dan in een stad in een kroeg oid of een dagje weg (dierentuin weet ik veel)? Dus dat kun jij zeker wel
Rondjes rennen wordt flauw na 7 lessen!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou flink balen als mijn gymlessen vroeger uitvielen
Ik had het liefste heel de middag gym
Jij was toch zo moe?quote:
Dan pak je een bal en ga je voetballen!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Rondjes rennen wordt flauw na 7 lessen!
Potver, deksels, grutjesquote:
trusten DMquote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eerst leuke dingen doen dan kroeg![]()
Ben je niet aan het kijken nu dan? Hele goede wedstrijdquote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Toekito het volgende:
Ze spelen soms wel mooi voetbal in Madrid!
Trusten Martjequote:
quote:
Kan de lerares niet echt waarderenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan pak je een bal en ga je voetballen!
Gewoon, lekker centraalquote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar wel op een redelijk afstandDe laatste meet (tal) voor mij was 2 uur en een kwartier reizen, en dat vond ik iets te veel
[..]
Ben je niet aan het kijken nu dan? Hele goede wedstrijd
wij deden van alle, voetbalquote:Op woensdag 20 april 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rondjes rennen wordt flauw na 7 lessen!
Ook primaquote:
Heb geen sport 1 en lig al op bed. Morgen en vroeg op en een lange dag. Vandaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ben je niet aan het kijken nu dan? Hele goede wedstrijd
Schaapjes tellenquote:
Deden wij vorig en eervorig (ja daar heb je dat woord weerquote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij deden van alle, voetbal, Hockey
, basketbal
, Badminton
![]()
maar ook rondjes rennen en sofbal en honkbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |