zal het wel via DM doenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DM/PM?
Maar jammer is dat, dat mensen zo kunnen zijn
Ik doe m'n best, maar soms betrap ik mezelf er wel eens op, zonder dat ik er echt over nadacht.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar soms is het zo onzinnig
slaap ze angelquote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Maar lieve mensjes, ik ga de laptop uitzetten
En met 1 oog de wedstrijd afkijken, tenzij ik dus in slaap val
Weltrusten
Kijk, liegen doet inderdaad iedereen. Maar als je een vriendschap hebt dan vind ik dat je er op moet kunnen vertrouwen dat je elkaar kunt vertrouwen, dan is de teleurstelling des te groter als dat anders blijkt te zijn... En dat gebeurd helaas best vaak...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar soms betrap ik mezelf er wel eens op, zonder dat ik er echt over nadacht.
Helemaal waar, maarja, soms voor eigen bestwil, soms voor iemands anders bestwil, soms om iemand pijn te doen, soms om iemand pijn te besparen. Kwam er vorige week achter dat m'n oom zich had opgehangen, en niet 'een beetje ziek in z'n hersens, en daardoor vroeg overleden' was, zoals me vroeger altijd was verteld.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk, liegen doet inderdaad iedereen. Maar als je een vriendschap hebt dan vind ik dat je er op moet kunnen vertrouwen dat je elkaar kunt vertrouwen, dan is de teleurstelling des te groter als dat anders blijkt te zijn... En dat gebeurd helaas best vaak...
Omgquote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Helemaal waar, maarja, soms voor eigen bestwil, soms voor iemands anders bestwil, soms om iemand pijn te doen, soms om iemand pijn te besparen. Kwam er vorige week achter dat m'n oom zich had opgehangen, en niet 'een beetje ziek in z'n hersens, en daardoor vroeg overleden' was, zoals me vroeger altijd was verteld.
Ja, dat ken ik. Mijn tante bleek ook zwaar depressief en alcoholist. Ze is nu 12 jaar dood maar weet het sinds eind vorig jaar...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Helemaal waar, maarja, soms voor eigen bestwil, soms voor iemands anders bestwil, soms om iemand pijn te doen, soms om iemand pijn te besparen. Kwam er vorige week achter dat m'n oom zich had opgehangen, en niet 'een beetje ziek in z'n hersens, en daardoor vroeg overleden' was, zoals me vroeger altijd was verteld.
Kopie van de Afscheidsbrief gevonden op zolder, ergens diep weggestopt in een fotoalbum. Niet de fijnste manier.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OmgHoe ben je daar zomaar achtergekomen dan?
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kopie van de Afscheidsbrief gevonden op zolder, ergens diep weggestopt in een fotoalbum. Niet de fijnste manier.
Mij deed het wel heel veel pijn toen ik het eenmaal wist, voor mijn idee was het altijd een toffe gozer, blij, opgewekt, wou altijd spelen, voetballen, verstoppertje, achterop z'n motor. Maarja, hij wist de schijn dus blijkbaar goed op te houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Mijn tante bleek ook zwaar depressief en alcoholist. Ze is nu 12 jaar dood maar weet het sinds eind vorig jaar...
Soms is liegen goed, ter bescherming van jezelf of anderen, maar soms doet het ook alleen maar verdriet
Ja, misschien wel logisch dat het je niet verteld is, (ik weet niet hoe oud je toen was). maar de manier om er achter te komen is erg en erg pijnlijk. Je hoort het liever van je ouders natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kopie van de Afscheidsbrief gevonden op zolder, ergens diep weggestopt in een fotoalbum. Niet de fijnste manier.
Jouw ouders hebben waarschijnlijk toentertijd in hun ogen het beste gedaan voor die situatie... Het is ook lastig om zoiets uit te leggen aan een kindquote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En ik denk dat je ouders dat beeld in stand wilden houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mij deed het wel heel veel pijn toen ik het eenmaal wist, voor mijn idee was het altijd een toffe gozer, blij, opgewekt, wou altijd spelen, voetballen, verstoppertje, achterop z'n motor. Maarja, hij wist de schijn dus blijkbaar goed op te houden.
Is het ook, ik neem ze ook niks kwalijk, maar mijn nieuwsgierigheid werkte me weer eens tegen, gebeurd wel vaker, niet even leuk altijd. Maar op je 5e is het wel het beste om te doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben waarschijnlijk toentertijd in hun ogen het beste gedaan voor die situatie... Het is ook lastig om zoiets uit te leggen aan een kind
Maar het is wel schrikken, dat ken ik welquote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is het ook, ik neem ze ook niks kwalijk, maar mijn nieuwsgierigheid werkte me weer eens tegen, gebeurd wel vaker, niet even leuk altijd. Maar op je 5e is het wel het beste om te doen.
Doet me denken aan wat een collega van mijn moeder laatst meemaakte; ze moest naar de school van haar neefje en nichtje om te vertellen dat hun vader was overleden...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben waarschijnlijk toentertijd in hun ogen het beste gedaan voor die situatie... Het is ook lastig om zoiets uit te leggen aan een kind
Jeetjequote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat een collega van mijn moeder laatst meemaakte; ze moest naar de school van haar neefje en nichtje om te vertellen dat hun vader was overleden...
Helaas moest ik mijn zwager sturen om hetzelfde te doen...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat een collega van mijn moeder laatst meemaakte; ze moest naar de school van haar neefje en nichtje om te vertellen dat hun vader was overleden...
Geen leuke dames in het hotelquote:
De moeder kwam thuis van haar werk, zit de vader daar dood op het tuinbankje...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeetjeDan kon de moeder het ze waarschijnlijk niet vertellen
Snap ik wel, die is waarschijnlijk zelf ook kapot van verdriet
Dat lijkt me echt zo ongelooflijk onvoorstelbaar vreselijk om te moeten vertellen. Wat je gaat zeggen veranderd hun hele leven.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al heel de dag het gevoel dat ik morgen om 9.00 uur moet beginnen met werken, maar dat is vrijdag pas.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is nou al de 6e keer dat ik denk 'ik wil naar huis', wat snapt mijn hoofd er niet aan dat ik gewoon thuis ben
Ik weet echt niet waar het vanaf komt
Meerdere dames en één kerel? Dan zie ik gene probleemquote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie er zat
Maar daar zit een kerel bij
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas moest ik mijn zwager sturen om hetzelfde te doen...
Jezusquote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De moeder kwam thuis van haar werk, zit de vader daar dood op het tuinbankje...![]()
Achja, life's a bitch...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het is wel schrikken, dat ken ik welVooral omdat je beeld zo anders is...
Hoe ist verder thuis?
Druk druk druk druk dusquote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, life's a bitch...
Thuis wel goed, vader heeft nu helemaal geen last meer van z'n hernia, broer is terug van uitwisseling met Engeland, moeder is begonnen aan het tweede deel van haar twee jarige studie psychosynthese, vader op zoek naar een nieuwe baan, al door de tweede sollicitatie-ronde heen, en ik nog steeds aan het ploeteren om op de havo te blijven. Het houd je van de straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |