Winnie de Poeh doet dat ookquote:
Ja. dat is voor als je een groot geschapen partner hebtquote:
Bevallen?quote:
Rekt dat dan vanzelf ni... -laat maar-quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. dat is voor als je een groot geschapen partner hebt
Neeeeequote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bevallen?Ik dacht dat dat een jongetje was
Als ik niks om handen heb, mediteer ik soms, maar in bed, probeer ik nergens aan te denken, maar ik kan het gewoon niet. Ik lig 5 uur lang na te denken over alles, piekeren en krabbelen, totdat ik te moe ben om nog te denken.quote:
Heb je wel eens een ontspanningsoefening geprobeerd? Dat hielp bij mij ook heel goed. Je kunt ze tegenwoordig vaak ook wel gratis downloaden en kun je gewoon op je mp3speler luisterquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als ik niks om handen heb, mediteer ik soms, maar in bed, probeer ik nergens aan te denken, maar ik kan het gewoon niet. Ik lig 5 uur lang na te denken over alles, piekeren en krabbelen, totdat ik te moe ben om nog te denken.
Ow, jawel hoor... tot op zekere hoogte...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rekt dat dan vanzelf ni... -laat maar-
quote:
ja sorry... ik hou wel van een gangbangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet waar ze meelezenquote:
DM/PM?quote:
Tijd voor Trev's opmerkingquote:Op woensdag 20 april 2011 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor... tot op zekere hoogte...
Trustenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Maar lieve mensjes, ik ga de laptop uitzetten
En met 1 oog de wedstrijd afkijken, tenzij ik dus in slaap val
Weltrusten
Zo zijn we nou eenmaal geboren, er is niemand op de wereld die 100% eerlijk is...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DM/PM?
Maar jammer is dat, dat mensen zo kunnen zijn
Ja, maar soms is het zo onzinnigquote:Op woensdag 20 april 2011 23:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo zijn we nou eenmaal geboren, er is niemand op de wereld die 100% eerlijk is...
Ik welquote:Op woensdag 20 april 2011 23:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo zijn we nou eenmaal geboren, er is niemand op de wereld die 100% eerlijk is...
zal het wel via DM doenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DM/PM?
Maar jammer is dat, dat mensen zo kunnen zijn
Ik doe m'n best, maar soms betrap ik mezelf er wel eens op, zonder dat ik er echt over nadacht.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar soms is het zo onzinnig
slaap ze angelquote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Maar lieve mensjes, ik ga de laptop uitzetten
En met 1 oog de wedstrijd afkijken, tenzij ik dus in slaap val
Weltrusten
Kijk, liegen doet inderdaad iedereen. Maar als je een vriendschap hebt dan vind ik dat je er op moet kunnen vertrouwen dat je elkaar kunt vertrouwen, dan is de teleurstelling des te groter als dat anders blijkt te zijn... En dat gebeurd helaas best vaak...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar soms betrap ik mezelf er wel eens op, zonder dat ik er echt over nadacht.
Helemaal waar, maarja, soms voor eigen bestwil, soms voor iemands anders bestwil, soms om iemand pijn te doen, soms om iemand pijn te besparen. Kwam er vorige week achter dat m'n oom zich had opgehangen, en niet 'een beetje ziek in z'n hersens, en daardoor vroeg overleden' was, zoals me vroeger altijd was verteld.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk, liegen doet inderdaad iedereen. Maar als je een vriendschap hebt dan vind ik dat je er op moet kunnen vertrouwen dat je elkaar kunt vertrouwen, dan is de teleurstelling des te groter als dat anders blijkt te zijn... En dat gebeurd helaas best vaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |