Iets met ondernemerschap. Ik hou ervan om over dingen na te denken, maar ik hou er niet van om dagenlang te moeten piekeren of complexe onderwerpen. Ik ben van praktische kordaat oplossingen. Leidinggeven an sich lijkt mij best leuk, alhoewel ik er niet van houd om mij te binden aan mensen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Om het transport in te gaan, en/of eigen ondernemer te worden, heb je niet veel aan havo.
Wat voor MBO zou je willen gaan doen?
Always be closing!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef dotCommunism het volgende:
managers die graag nonsens als "niet nadenken maar doen" spuien.
Ach weet je, in het transport zijn ze nog niet zo zeikerig met voortgangsgesprekken en persoonlijke ontwikkelplannen. Als je in die sector gaat ondernemen hoef je ook niet zo klef te worden met je mensen. Gewoon werken en af en toe een biertje.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets met ondernemerschap. Ik hou ervan om over dingen na te denken, maar ik hou er niet van om dagenlang te moeten piekeren of complexe onderwerpen. Ik ben van praktische kordaat oplossingen. Leidinggeven an sich lijkt mij best leuk, alhoewel ik er niet van houd om mij te binden aan mensen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets met ondernemerschap. Ik hou ervan om over dingen na te denken, maar ik hou er niet van om dagenlang te moeten piekeren of complexe onderwerpen. Ik ben van praktische kordaat oplossingen. Leidinggeven an sich lijkt mij best leuk, alhoewel ik er niet van houd om mij te binden aan mensen.
Is er een bepaalde sector waar je daarbij aan denkt?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Slager dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Snijden in mensen. Maar dat is van toepassing bij een reïncarnatie.
Transport intrigeert mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Is er een bepaalde sector waar je daarbij aan denkt?
Lastig om daarin droog brood te verdienen. Wel altijd aardige lui, slagers.quote:
Agrologistiek zitten wel kansen in als je het goed aanpakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
Alhoewel ik landbouw ook boeiend vind, maar daar weet ik niet erg veel van af.
Dan is havo juist een goed uitgangspunt lijkt me. Maar toegegeven, met alleen havo en geen werkervaring kom je minder snel aan de bak dan met mbo, waar je tenminste nog een jaar stage loopt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
@ remlof, ik bungel tussen mbo en hbo in.
Die Hard is altijd het juiste antwoord.quote:
Nou ja, zoals sigme zegt, wellicht is het helemaal geen slecht idee om te beginnen met rijden op een schuit. De minimumleeftijd daarvoor is dan wel weer 21, wellicht is dat een complicerende factor.quote:
Allemaal te vaak gezien.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Die Hard is altijd het juiste antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |