Vorige topics:quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Geen idee, maar wel een wedervraag. Mag je daar dan ook gewoon met je PUC-kaart heen? Of moet je bijbetalen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef mschol het volgende:
even een vraagje: iemand wel eens naar een marathon geweest? hoe zit dat met pauzes enzo?
ik zit nml te twijfelen over de potc marathon...
zoals het er op de site naar uitziet mag je er gewoon geld voor dokken (27,50), dit is ook een reden waarom ik twijfel overigensquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een wedervraag. Mag je daar dan ook gewoon met je PUC-kaart heen? Of moet je bijbetalen?
Dit staat op de sitequote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een wedervraag. Mag je daar dan ook gewoon met je PUC-kaart heen? Of moet je bijbetalen?
aan de kassa werd vermeld dat puc houders geen korting hebben, heb je linkje naar de tekst?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Ablazingly het volgende:
[..]
Dit staat op de site![]()
Houders van de Pathé Unlimited Card betalen slechts ¤ 10,-. Tickets hiervoor zijn alleen aan de kassa in de bioscoop verkrijgbaar.
quote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn er nog PUC-acties?
Las iets over ING Rentepunten, waarbij je maar ¤9 per maand betaalt voor 4 maanden, maar dat kan ik niet meer vinden.
Binnenkort maar eens zo'n ding nemen, zeker nu er in Haarlem ook een Pathé komt en ik dan vaker naar de Pathé ga.
Ja, hou ook regelmatig een dagje in Pathe De Kuip waarop ik dan 3 of 4 films bezoek.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
Ik hou altijd mijn eigen marathon.... wel een grote pathe uitkiezen.... anders werkt het niet
dat doe ik ook weleens maar meestal doe ik 2 films (zoals vandaag: rio (2de keerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, hou ook regelmatig een dagje in Pathe De Kuip waarop ik dan 3 of 4 films bezoek.
Ben momenteel noodgedwongen thuis (baan verloren vanwege crisis), dus dan red ik 3 a 4 films op een dag wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik ook weleens maar meestal doe ik 2 films (zoals vandaag: rio (2de keer,hijs stiekum best geinig) en battle: los angeles) 3&4 slokt teveel van m'n dag op(maar doe et soms dus wel)
Met de nieuwe puc...die duurdere, ook inclusief de toeslag van de 3D brillen en zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef mschol het volgende:
intressant.. bijveel gestelde vragen staat dat je met puc 10% korting @ buffet krijgt, in de voorwaardes staat er niks over
Was ook niet vanaf het begin bekend, is er later bij gekomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
aan de kassa werd vermeld dat puc houders geen korting hebben, heb je linkje naar de tekst?
Dat dacht ik ook al, dat dit om die "nieuwe" PUC ging. Wel slordig. En ik dacht trouwens dat dat 20% zou worden (niet dat ik het zou overwegen, maar toch).quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met de nieuwe puc...die duurdere, ook inclusief de toeslag van de 3D brillen en zo.
Wel fout dat het er staat.
Is het minder dan 20%? Wat een afzetters....quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, dat dit om die "nieuwe" PUC ging. Wel slordig. En ik dacht trouwens dat dat 20% zou worden (niet dat ik het zou overwegen, maar toch).
Met 20% korting is het inderdaad nog steeds 4 keer zo duur als bij de AH of zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het minder dan 20%? Wat een afzetters....
Ik krijg wel 20% omdat ik er werk, maar zoveel is dat geeneens.
Nee, ik geef je groot gelijk. Eigenlijk moeten wij die dan in beslag nemen als we het doorhebben, maar dat vind ik een beetje onzin. Natuurlijk niet uitgebreid in de foyer gaan zitten eten, maar in de zaal...niemand die het veroordeelt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Met 20% korting is het inderdaad nog steeds 4 keer zo duur als bij de AH of zo.Ben ik heel erg dat ik vaak gewoon een zak M&M's of zo naar binnen smokkel?
Nee, precies, pak het altijd pas in de zaal. En heb nog nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik geef je groot gelijk. Eigenlijk moeten wij die dan in beslag nemen als we het doorhebben, maar dat vind ik een beetje onzin. Natuurlijk niet uitgebreid in de foyer gaan zitten eten, maar in de zaal...niemand die het veroordeelt.
over die duurdere kaart staat niks op de site vermeldquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met de nieuwe puc...die duurdere, ook inclusief de toeslag van de 3D brillen en zo.
Wel fout dat het er staat.
euhm...quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef F_JD het volgende:
[..]
Was ook niet vanaf het begin bekend, is er later bij gekomen.
ik geef je ook groot gelijk, ik neem meestal wel drinken mee, soms een nootje ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:21 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Met 20% korting is het inderdaad nog steeds 4 keer zo duur als bij de AH of zo.Ben ik heel erg dat ik vaak gewoon een zak M&M's of zo naar binnen smokkel?
de nieuwe puc wordt afaik ook 20%quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:16 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, dat dit om die "nieuwe" PUC ging. Wel slordig. En ik dacht trouwens dat dat 20% zou worden (niet dat ik het zou overwegen, maar toch).
Die moeten ze dan echt een keer aanpassen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:34 schreef mschol het volgende:
[..]
over die duurdere kaart staat niks op de site vermeld
dus de klant gaat er door de FAQ vanuit dat je 10% kortingkrijgt... (dat het dan niet in de voorwaardes staat dekt de boel dan weer af)
bij pathe grunn ben ik bij marathons wel eens met een rugzak vol m&m's, chips en fris (uiteraard allemaal verpakt anders wordt het zo'n zooi) naar binnen gelopen. De enige keer dat ik daar medewerkers heb zien fouilleren was bij de film Gangsterboys....quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik geef je groot gelijk. Eigenlijk moeten wij die dan in beslag nemen als we het doorhebben, maar dat vind ik een beetje onzin. Natuurlijk niet uitgebreid in de foyer gaan zitten eten, maar in de zaal...niemand die het veroordeelt.
Dat is dan een fout geweest, prijs staat in de kassa als het goed is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:34 schreef mschol het volgende:
euhm...
ik heb het deze avond, voor Rio (van 19:40, buitenhof), gevraagd bij de kassa van spui....
vandaag of morgen weer vragen dan.. (ze heeft nml gekeken..)quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:45 schreef F_JD het volgende:
[..]
Dat is dan een fout geweest, prijs staat in de kassa als het goed is.
domme actie/red-USA-van-aliens film, dus:quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:51 schreef picodealion het volgende:
Vanavond Battle: Los Angeles. Zal mij benieuwen,.
Lijkt mij ook ja, ga hem ook nog wel zien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
domme actie/red-USA-van-aliens film, dus:
verstand op 0 en gewoon lekker kijken
Als het nou zoiets was als Cloverfield... (quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
domme actie/red-USA-van-aliens film, dus:
verstand op 0 en gewoon lekker kijken
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het nou zoiets was als Cloverfield... ()
Die moet ik nog steeds zien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het nou zoiets was als Cloverfield... ()
jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef Ssonic het volgende:
Ik wil morgen ook abbonee worden voordat ik naar een voorstelling ga. Krijg ik direct bij de kassa een pasje nadat ik alles heb ingevuld of krijg je deze in je brievenbus? Op de site kon ik niks vinden. Hoe is dat bij jullie gegaan? Anders moet ik namelijk een extra los ticket kopen voor die film wat ik een beetje onzin vind,.
je krijgt direct een pasje en je kan em direct gebruiken, zorg dat je ruim optijd bij de inschrijf balie staat, dan weet je zeker dat je optijd bentquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef Ssonic het volgende:
Ik wil morgen ook abbonee worden voordat ik naar een voorstelling ga. Krijg ik direct bij de kassa een pasje nadat ik alles heb ingevuld of krijg je deze in je brievenbus? Op de site kon ik niks vinden. Hoe is dat bij jullie gegaan? Anders moet ik namelijk een extra los ticket kopen voor die film wat ik een beetje onzin vind,.
Had je nog geen bril?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef mschol het volgende:
ik heb maar een ticket voor de potc marathon gehaald voor ¤10 (incl 1 verplichte 3D-bril)
De toeslag is verplicht (1,50 Euro per bezoek). Maar voor de bril betaal je eenmalig 2,50 Euro (en daarna dus die 1,50 Euro per bezoek).quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
al 3(!) (en straks dus 4)
maar volgens pathe medewerker was het dus verplicht...
Voor de bril betaal je dus 1 euro extra ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
De toeslag is verplicht (1,50 Euro per bezoek). Maar voor de bril betaal je eenmalig 2,50 Euro (en daarna dus die 1,50 Euro per bezoek).
Wat verplicht? Een nieuwe te betalen als je precies dezelfde al hebt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
al 3(!) (en straks dus 4)
maar volgens pathe medewerker was het dus verplicht...
Hier ook. Of als ik naar de kassa ga, geef ik gewoon aan dat ik mijn eigen bril bij me heb en betaal ik "slechts" 1,50 Euro extra. Welke Pathe ga jij dan mschol? Ik meestal in De Kuip....quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat verplicht? Een nieuwe te betalen als je precies dezelfde al hebt?
Je gaat toch niet betalen voor iets wat je al hebt. Hier kan je het aangeven en dan halen ze de bril af van het bedrag bij transactieoverzicht.
ten eerste werd het niet gemeld bij de koop (an sich al kwalijk, aangezien ik PUC houder ben en er dus vermoedelijk allang 1 heb)quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat verplicht? Een nieuwe te betalen als je precies dezelfde al hebt?
Je gaat toch niet betalen voor iets wat je al hebt. Hier kan je het aangeven en dan halen ze de bril af van het bedrag bij transactieoverzicht.
hoofdzakelijk pathe spui en buitenhof, heel enkele keer scheveningenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hier ook. Of als ik naar de kassa ga, geef ik gewoon aan dat ik mijn eigen bril bij me heb en betaal ik "slechts" 1,50 Euro extra. Welke Pathe ga jij dan mschol? Ik meestal in De Kuip....
Dat klopt, is eigen verantwoordelijkheid. Ik zeg meestal wel bij het uitdelen van de brillen dat ze die mogen houden en bij een volgende 3D film korting krijgen, maar bezoekers vragen ook vaak of ze het nog moeten inleveren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ten eerste werd het niet gemeld bij de koop (an sich al kwalijk, aangezien ik PUC houder ben en er dus vermoedelijk allang 1 heb)
Die 2,50 heffing is standaard. Dat van die bril vind ik heel raar. Echt heel raar. Ik verwacht dat het een foutje is van de medewerkster. Misschien had ze geen zin om kaartjes weer opnieuw aan te slaan en uit te draaien, om die anderen dan vervolgens terug te boeken.quote:ten tweede kwam ze dus met die bril bon aan, waarop ik zei: die heb ik allang, heb er al 3, kan ik die euro terug krijgen..
en dat kon niet want het zat bij de prijs inbegrepen... (volgens medewerker, bonnetje zegt dat ik 9 euro voor ticket heb betaald en 1 euro voor bril)
(er wordt overigens nergens bij de marathon duidelijk gemaakt dat er OOK een 2,50 heffing voor de 3D film bij zit, ook slechte zaak)
dat die 2,50 standaard is, weet ik; ik heb de hele opgang van 3D meegemaaktquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt, is eigen verantwoordelijkheid. Ik zeg meestal wel bij het uitdelen van de brillen dat ze die mogen houden en bij een volgende 3D film korting krijgen, maar bezoekers vragen ook vaak of ze het nog moeten inleveren.
[..]
Die 2,50 heffing is standaard. Dat van die bril vind ik heel raar. Echt heel raar. Ik verwacht dat het een foutje is van de medewerkster. Misschien had ze geen zin om kaartjes weer opnieuw aan te slaan en uit te draaien, om die anderen dan vervolgens terug te boeken.
Anders heeft het ook geen nut dat mensen die brillen mogen houden.
Maar je ziet toch de prijs die je afrekent? 1,50 is standaard zonder de bril.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat die 2,50 standaard is, weet ik; ik heb de hele opgang van 3D meegemaakt(lid sinds 1-3-2008)
maar er wordt dus nergens vermeld dat je een 3D film gaat kijken (deel 4)....
dus heb ik er ook niet bij stil gestaan totdat ik die 3D bril-bon kreeg...
10 euro reken je af, en dat is ook de enige prijs die je te zien krijgt (totdat je daadwerkelijk et ticket in handen hebt waar ¤9,00 op staat)quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je ziet toch de prijs die je afrekent? 1,50 is standaard zonder de bril.
mwha, misschien dat ik dat nog doe, maar ja het is idd maar een euro...quote:Hoe dan ook, de volgende keer niet accepteren. Je kan zelfs nu nog om nieuwe tickets vragen zonder die brillen erbij, is helemaal geen issue. Als die marathon nog niet geweest is ten minste. Voor die ene euro zou ik dat alleen niet doen.Of je moet het als principekwestie zien. Je hebt dan wel de bon nodig.
Moet echt kunnen hoor. Anders hadden ze de brillen te leen moeten houden. Dan was die ene euro extra nergens nodig voor geweest, want dan hoeven ze geen nieuwe brillen in te kopen. Dat is nu wel het geval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:30 schreef mschol het volgende:
mwha, misschien dat ik dat nog doe, maar ja het is idd maar een euro...
de bon heb ik volgens mij er gewoon nog bijliggen
Oh bij ons geeft de reguliere kassa wel normale tickets en zo ook het ticketautomaat (kan je daar niet halen?), maar op uitzonderlijk rustige dagen worden bij het buffet ook wel eens tickets verkocht en dat zijn van die bonnetjes inderdaad.quote:trouwens vind ik die kassatickets echt bagger, dat zijn niet die kartonnen kaartjes maar gewoon geprint op reguliere kassabonnen papier...
Oh, je zei het zelf dus al.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
hoofdzakelijk pathe spui en buitenhof, heel enkele keer scheveningen
aan de automaten is het ook geen probleem en meestal ook geen probleem bij de kassa (er wordt eigenlijk altijd wel gevraagd of ik er 1 heb)
ik vermoed dat het terug boeken van die euro teveel moeite kostte voor de medewerker (al was het vrij rustig)
Dit dus. Maar wel absurd eigenlijk .... en dan nog geen eens om die ene Euro, maar om het principe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je zei het zelf dus al.Pure luiheid denk ik ook.
Tja, soms hebben ze zoiets van jammer maar helaas, dan had u het moeten aangeven. Niet bepaald klantvriendelijk. Ik zou zo nieuwe tickets uitdraaien...of de potc marathon moest al bijna uitverkocht zijn, dan is zoiets wat lastiger. Maar zelfs dan kan je een euro teruggeven en dan hetgeen uitleggen aan de manager later.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dit dus. Maar wel absurd eigenlijk .... en dan nog geen eens om die ene Euro, maar om het principe.
Eens. Maar er zitten er sowieso af en toe bij die nog wel wat kunnen leren op het gebied van klantvriendelijkheid hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, soms hebben ze zoiets van jammer maar helaas, dan had u het moeten aangeven. Niet bepaald klantvriendelijk. Ik zou zo nieuwe tickets uitdraaien...of de potc marathon moest al bijna uitverkocht zijn, dan is zoiets wat lastiger. Maar zelfs dan kan je een euro teruggeven en dan hetgeen uitleggen aan de manager later.
ik leg het graag uit aan je manager,quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, soms hebben ze zoiets van jammer maar helaas, dan had u het moeten aangeven. Niet bepaald klantvriendelijk. Ik zou zo nieuwe tickets uitdraaien...of de potc marathon moest al bijna uitverkocht zijn, dan is zoiets wat lastiger. Maar zelfs dan kan je een euro teruggeven en dan hetgeen uitleggen aan de manager later.
Ik hou graag anoniem waar ik werk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Eens. Maar er zitten er sowieso af en toe bij die nog wel wat kunnen leren op het gebied van klantvriendelijkheid hoor.Maar goed, da's weer een andere discussie.
Welk "filiaal" werk jij eigenlijk Strawberry?
Oh ja, kan ik me voorstellen. Sorry.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou graag anoniem waar ik werk.Maar het is niet Groningen zoals in mijn profiel staat. Daar woon ik niet meer.
Ik moet ook wel een klein stukje reizen om bij de dichtstbijzijnde Pathe te komen (OV half uurtje, auto een kwartiertje), maar ik heb het er graag voor over.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef Driepink het volgende:
Snelle vraag: Wel of niet zo'n pathe pas halen?
Ik woon 5 minuten rijden van het dichtsbijzijnde bioscoopgebouw af, maar dat is geen pathe, voor pathe moet ik echt rotterdam in
Een vriend van me heeft er wel een, en hij zegt dat het ideaal is.. ik zit aardig in dubio, hopelijk kunnen jullie me overhalen/tegenhouden
Ja ikzelf heb de keuze uit de 2/3 pathés in Rotterdam, ik weet even niet hoe veel het er nou precies zijn, sowieso 2.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef mschol het volgende:
ik zit op ~20 minuten afstand met OV van 3 pathe bioscopen, dan is de keus iig erg makkelijk
Doe maar stoerquote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Juicyhil het volgende:
Nou ik heb er keuze uit 4, waarvan 1 op twee minuten afstand
Wanneer verdwijnen de extra kosten voor 3D nou eens zolang jullie geen 2D van dezelfde film aanbieden?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Hallo allemaal,
ik lees al een paar weken dit topic, en kwam vaak onderwerpen tegen waar ik iets over had te zeggen, maar niet kon zonder account. Ik ben net als -Strawberry- werkzaam bij een Pathé bioscoop, en heb hiervoor gewerkt in een ander Pathé bioscoop. Net als -Strawberry- zeg ik liever niet welke omdat ik het niet zo zie zitten als bijv. één van mijn managers hier rondwaalt oid.
Wel zeg ik dat het beide vrij grote bioscopen zijn met een hoog PUC-bezoekers gehalte. In totaal werk ik nu ongeveer 2,5 jaar bij Pathé.
Dus: Zijn er vragen over de PUC-pas, PUC-acties of Pathé in het algemeen, vraag maar raak!
Helaas is dit een onderwerp waar wij, als nietige Pathé Service medewerkers, ook niet veel kennis van hebben. Wel weet ik dat binnenkort de Gold card komt (ik weet dat ze dit al maanden roepen, maar het lijkt er op dat het toch echt dit jaar nog gaat gebeuren) waarbij die kosten niet meer betaald hoeven worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wanneer verdwijnen de extra kosten voor 3D nou eens zolang jullie geen 2D van dezelfde film aanbieden?
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Helaas is dit een onderwerp waar wij, als nietige Pathé Service medewerkers, ook niet veel kennis van hebben. Wel weet ik dat binnenkort de Gold card komt (ik weet dat ze dit al maanden roepen, maar het lijkt er op dat het toch echt dit jaar nog gaat gebeuren) waarbij die kosten niet meer betaald hoeven worden.
Verder is niet altijd ruimte om een film in zowel 3D als 2D aan te bieden, hiervoor zijn dan 2 zalen nodig, en gaat dit ten koste van andere films. Ook weet ik dat bijvoorbeeld bij UP, heel veel mis is gegaan. Deze film draaide toen in OV 3D, OV 2D, NL 3D en NL 2D, veel mensen letten toen niet heel goed op (want ze wilde gewoon een kaartje voor UP) en kochten een kaartje voor de verkeerde versie. Wellicht dat dit ook meespeelt in de beslissing van Pathé om, als een film in 3D uit komt, deze ook alleen in 3D te vertonen. Dit weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik weet wel dat het een stuk simpeler is.
Heel moeilijk blijkbaar. Het grootste probleem wat wij met bezoekers hebben is dat er gewoonweg niet gelezen wordt. Als mensen eerst gewoon lezen/kijken/denken voordat ze iets doen/vragen zou alles zo veel sneller en met een STUK minder irritatie gaan (voor zowel bezoekers als medewerkers)quote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit kan je niet menen. Hoe moeilijk is het om de juiste versie te kiezen van een film ?
Wat beodel je precies met plaatjes menu? In het buffet?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
-no offence-
Dit kan je niet menen. Hoe moeilijk is het om de juiste versie te kiezen van een film ?
Denkt Pathé er ook over na om een plaatjes menu te introduceren ?
Nee, ik bedoel als het kiezen van de juiste film met alleen tekst uitleg niet lukt, of er dan plaatjes bij kunnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:38 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Wat bedoell je precies met plaatjes menu? In het buffet?
*zucht*quote:Op donderdag 28 april 2011 13:37 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Heel moeilijk blijkbaar. Het grootste probleem wat wij met bezoekers hebben is dat er gewoonweg niet gelezen wordt. Als mensen eerst gewoon lezen/kijken/denken voordat ze iets doen/vragen zou alles zo veel sneller en met een STUK minder irritatie gaan (voor zowel bezoekers als medewerkers)
Op zich wel begrijpelijk, maar ik heb nu nl eerder het idee dat 3D meer door mn strot wordt gedouwd. Het zou fijn zijn als de 2D versie ook draait.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Helaas is dit een onderwerp waar wij, als nietige Pathé Service medewerkers, ook niet veel kennis van hebben. Wel weet ik dat binnenkort de Gold card komt (ik weet dat ze dit al maanden roepen, maar het lijkt er op dat het toch echt dit jaar nog gaat gebeuren) waarbij die kosten niet meer betaald hoeven worden.
Verder is niet altijd ruimte om een film in zowel 3D als 2D aan te bieden, hiervoor zijn dan 2 zalen nodig, en gaat dit ten koste van andere films. Ook weet ik dat bijvoorbeeld bij UP, heel veel mis is gegaan. Deze film draaide toen in OV 3D, OV 2D, NL 3D en NL 2D, veel mensen letten toen niet heel goed op (want ze wilde gewoon een kaartje voor UP) en kochten een kaartje voor de verkeerde versie. Wellicht dat dit ook meespeelt in de beslissing van Pathé om, als een film in 3D uit komt, deze ook alleen in 3D te vertonen. Dit weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik weet wel dat het een stuk simpeler is.
Echt, sommige mensen zijn gewoon te dom. Ze moeten 2 minuten in de rij staan en ze zijn helemaal over de rooiequote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Weissman het volgende:
Tja, ik zou niet eens willen weten met wat voor mensen je dagelijks te maken krijgt![]()
ah, zo. Daarmee zou je toch echt naar het hoofdkantoor moeten stappen, zij ontwikkelen die software voor de ticketmachines. Ik weet alleen niet of de machines het aan zullen kunnen. Ze hebben er nu al wat moeite mee als het druk is, als daar nog plaatjes bij komen denk ik dat ze het vaker wel dan niet zullen doen haha.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel als het kiezen van de juiste film met alleen tekst uitleg niet lukt, of er dan plaatjes bij kunnen.
Vaak denk ik dat er ook bij hoor haha. Waarschijnlijk kijk ik ze soms ook wel eens zo aan als er echt TE domme dingen gevraagd worden. "oh, is Drive Angry 3D (3D zit dus in de FILMTITEL verwerkt) in 3D?"quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
*zucht*
Tja, ik zou niet eens willen weten met wat voor mensen je dagelijks te maken krijgt![]()
Sowieso mensen die niet eens de juiste film kunnen kiezen verdienen het niet om te mogen genieten van entertainment.
-''sorry, mevrouw/meneer, u bent te dom. En dan bedoel ik dat u echt achterlijk bent gewoon''
Jammer dat film en fotografie zo laagdrempelig zijn tegenwoordig, maar dat is een andere discussie
Snap ik ook wel, ik vind het vaak ook niet zo prettig (ik ben me mentaal aan het voorbereiden op Harry Potter in 3D) Alleen ik hoef de toeslag gelukkig niet te betalen. Heel af en toe gebeurt het nog wel dat een film ook in 2D wordt vertoond (Rio op het moment) maar dit is eigenlijk te verwaarlozen.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk, maar ik heb nu nl eerder het idee dat 3D meer door mn strot wordt gedouwd. Het zou fijn zijn als de 2D versie ook draait.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
"oh, is Drive Angry 3D (3D zit dus in de FILMTITEL verwerkt) in 3D?"
Juistem. "Welke films draaien er nu?" terwijl er achter me een scherm hangt met de films en welke tijden ze draaien. Ook had ik laatst iemand die naar "een film met Jean-Claude van Damme" wilde....quote:
Oh dan werk je niet in Delft of Schouwburgpleinquote:Op donderdag 28 april 2011 14:25 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Juistem. "Welke films draaien er nu?" terwijl er achter me een scherm hangt met de films en welke tijden ze draaien. Ook had ik laatst iemand die naar "een film met Jean-Claude van Damme" wilde....
haha goed dat je het ziet! (ben verder vannacht ook totaal niet wakker gebleven om de trailer te zien) Het is een bloemetje dat uit Lily's hand groeitquote:Op donderdag 28 april 2011 14:26 schreef picodealion het volgende:
omg,.
(Wat is dat nou trouwens in je icon? Het zit in de HP trailer geloof ik maar ik zie niet wat het nou is..)
Oeps, bustedquote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dan werk je niet in Delft of Schouwburgplein
rio draait in DH iig niet in OV 2D, alleen wen paar keer in nl 2D...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
ah, zo. Daarmee zou je toch echt naar het hoofdkantoor moeten stappen, zij ontwikkelen die software voor de ticketmachines. Ik weet alleen niet of de machines het aan zullen kunnen. Ze hebben er nu al wat moeite mee als het druk is, als daar nog plaatjes bij komen denk ik dat ze het vaker wel dan niet zullen doen haha.
[..]
Vaak denk ik dat er ook bij hoor haha. Waarschijnlijk kijk ik ze soms ook wel eens zo aan als er echt TE domme dingen gevraagd worden. "oh, is Drive Angry 3D (3D zit dus in de FILMTITEL verwerkt) in 3D?"
[..]
Snap ik ook wel, ik vind het vaak ook niet zo prettig (ik ben me mentaal aan het voorbereiden op Harry Potter in 3D) Alleen ik hoef de toeslag gelukkig niet te betalen. Heel af en toe gebeurt het nog wel dat een film ook in 2D wordt vertoond (Rio op het moment) maar dit is eigenlijk te verwaarlozen.
In Amerika kan je vaak wel kiezen tussen 2D of 3D, vandaar dat dat in de trailers vermeld wordt. Ze kunnen niet zomaar de trailer aanpassen omdat het toevallig niet geldt voor die bioscoop.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
rio draait in DH iig niet in OV 2D, alleen wen paar keer in nl 2D...
en dan tijdens engelse trailers vermelden dat ook 2D aanwezigis
zet het dan niet in de ondertiteling......quote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
In Amerika kan je vaak wel kiezen tussen 2D of 3D, vandaar dat dat in de trailers vermeld wordt. Ze kunnen niet zomaar de trailer aanpassen omdat het toevallig niet geldt voor die bioscoop.
Die ondertiteling wordt niet door de bioscoop gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
zet het dan niet in de ondertiteling......
standaard 10% korting?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Goed nieuws, vanaf 9 mei 10% korting met je PUC aan het buffet, korting voor PUC gold wordt 25%
jij kent een allround bioscooptrailerondertitelaar?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die ondertiteling wordt niet door de bioscoop gedaan.
Maar je krijgt nu toch al standaard 20% korting? Of is het buffet iets anders dan de balie waar je popcorn en nacho's kan kopen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Goed nieuws, vanaf 9 mei 10% korting met je PUC aan het buffet, korting voor PUC gold wordt 25%
volgens mij krijg je met je gewone PUC helemaal geen korting bij het buffet en de Gold-pas is nog niet te krijgen dacht ik...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:11 schreef superjojo het volgende:
[..]
Maar je krijgt nu toch al standaard 20% korting? Of is het buffet iets anders dan de balie waar je popcorn en nacho's kan kopen?
Ik kan er idd niks over vinden, maar ik krijg wel altijd korting. Deze week nog van die nacho's gehaald voor 6 euro, toen ik mijn kaart liet scannen, betaalde ik 4,80...quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij krijg je met je gewone PUC helemaal geen korting bij het buffet en de Gold-pas is nog niet te krijgen dacht ik...
das dus precies wat ik dacht///quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij krijg je met je gewone PUC helemaal geen korting bij het buffet en de Gold-pas is nog niet te krijgen dacht ik...
een aantal keer heb ik het geprobeerd (wel al een tijd terug) maar kaart werd niet geaccepteerd als korting...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik kan er idd niks over vinden, maar ik krijg wel altijd korting. Deze week nog van die nacho's gehaald voor 6 euro, toen ik mijn kaart liet scannen, betaalde ik 4,80...
Groningenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Vreemd... er is wel een poosje korting geweest, daarna nog een keer in de zomervakantie als zomeractie, maar voor zover ik weet is er al een poosje geen korting meer te verkrijgen met de PUC.
Bij welke bioscoop was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |