SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
GVD Klinker, wílde ik eindelijk een keer een topic maken...
Als ik de lapo heb mag jij 100 makenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn kattenDie kat vooraan kijkt van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hihi.quote:Die rood-achtige is wel heel erg shy.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die katten van jullie, jaloezie alom.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
Doerak aan de sosss
Heeft ie sneeuw zitten schijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neh.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik de lapo heb mag jij 100 maken
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
BITCHFIGHT!quote:
Awh, dankje!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik de lapo heb mag jij 100 maken
Dan houd ik je vast zodat ze alsnog het topic kan maken.quote:
IK WIL KIJKENquote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloempje ik ga nu Glee downloaden als die er tenminste is deze week
Hij is net zijn vaderquote:
Wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
En toen kregen we een fletsjskrien, en toen probeerde 'ie het weer, en toen viel 'ie om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hij lag áltijd op de tvquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wel knuffelend vasthouden hoor anders niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan houd ik je vast zodat ze alsnog het topic kan maken.
Ik bedacht me opeens dat er Glee moest zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
Bedankt breezer, ik was het vergetenEn er is een nieuwe
En nu wil ik kijken
in de tuin, onder de grondquote:
Vanavond, vanavond.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
Waar blijven die geile pics van Harry nou Klinker ?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
En toen kregen we een fletsjskrien, en toen probeerde 'ie het weer, en toen viel 'ie om
Awwwquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel knuffelend vasthouden hoor anders niet!
ooh Janquote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze vinden het niet leuk om nat te zijn ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Geeft nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik bedacht me opeens dat er Glee moest zijnsorry
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef dralion13 het volgende:
Hij doeget nie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nvm.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja hallo #100 is een mijlpaal. Dit hele topic is een hunt.
k zag het, nieuwe upload komt er zo aanquote:
Ik ga keihard voor die #100 anders kan ik niet slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meisje! Ik dacht anders weer die hele verhalen dat je bang was omdat je de lapo had enzo, ik dacht zo help ik je....quote:
Doe niet zo moeilijk ja!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk is topic #100 het 99e topic
Dat is toch allemaal goed gezet?!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk is topic #100 het 99e topic
Dan heb je nummer 1, 10 en 100quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga keihard voor die #100 anders kan ik niet slapen
Wie heeft 50 gehaald ?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal goed gezet?!
[..]
Dan heb je nummer 1, 10 en 100
Eigenlijk is dit toch nr 98?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Klopt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
Mooie muziek doen ze altijd bij Hello Goodbye zeg
nope, is gecorrigeerd we zijn van 71 naar 70 gegaanquote:Op woensdag 20 april 2011 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit toch nr 98?
altijd, jeweetquote:
Nee Myraela kon er niet mee omgaanquote:Op woensdag 20 april 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal goed gezet?!
Quasi-nonchalant de lapo pakken?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:04 schreef dralion13 het volgende:
![]()
![]()
Ja dat weet ik ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
altijd, jeweet![]()
[..]
Nee Myraela kon er niet mee omgaan
Nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Kan deel 100 ff wachten tot na Real Madrid - Barçelona
Hai.quote:
Vandaag ben jij van de goede ideeën.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ach dan is dat ene topic nog van het fotoboek. Opgelost.
Dit inderdaad we moeten die shit binnen een half uur halen want na half 10 ben ik niet zo snel meerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Kan deel 100 ff wachten tot na Real Madrid - Barçelona
Maar er is geen #75quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nope, is gecorrigeerd we zijn van 71 naar 70 gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KATTENKATTENKATTENWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Cutequote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kom ik altijd tegen in de grabbelton en elke keer begin ik een beetje te kwijlen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
KATTENKATTENKATTENOMG HEBBEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KATTENKATTENKATTEN
LELUQquote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto kom ik altijd tegen in de grabbelton en elke keer begin ik een beetje te kwijlen.
Link.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
KATTENKATTENKATTENOMGGGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KATTENKATTENKATTENIk kom snel BBQen
![]()
![]()
Vraag m mee uit grquote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
KATTENKATTENKATTENDie onderste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KATTENKATTENKATTEN![]()
![]()
KATTENKATTENKATTENWAT LIEVVVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KATTENKATTENKATTEN
Die baas en dan die cutie![]()
quote:
Het is geen fokker maar een vriend van een fokster ofzo die er al eeuwen niet geweest is. Heb hem alweer weggekliktquote:
JA HONDEN ZIJN OOK HEUL LIEFquote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
KUT, IK HEB GEEN KAT OM TE POSTEN
MAG EEN HOND OOK?
BBQ bij Patje thuis !!!!quote:
Ja, helaas.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar hij moet inmiddels wel wat ouder zijn dusja
Je hebt wel een poes om te postenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
MAG EEN HOND OOK?
Ik hoop het wel, ik heb alleen een hondquote:Op woensdag 20 april 2011 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
MAG EEN HOND OOK?
quote:
Matig.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt wel een poes om te posten
hawhawhaw
VIESURRRRDquote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt wel een poes om te posten
hawhawhaw
Ik zeg het toch, jij wilt gewoon gedekt worden...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Jij mag ook van jezelf postenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ik heb alleen een hond
Woefquote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg het toch, jij wilt gewoon gedekt worden...
Wtf ?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg het toch, jij wilt gewoon gedekt worden...
wtf,.............quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik krijg deze bij grabbelton nu
Fotoboek van User
Die ben ik ook een keer tegengekomen. Bah.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Fotoboek van User
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Fotoboek van User
Ja staat een paar topics terug, ben je jaloers danquote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef sharr het volgende:
Patje? Moet jij iets vertellen over Jan?
[ afbeelding ]
Vissenquote:
oeiii Jaloeziequote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef sharr het volgende:
Patje? Moet jij iets vertellen over Jan?
[ afbeelding ]
aaahhh dat wordt genieten manquote:Op woensdag 20 april 2011 21:11 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb Anchorman in ieder geval binnen Jan.
Slangen die ratten wurgenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VissenJa maar ik ben allergisch voor kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Echt gewoon zwaar allergisch.
En katten zijn kut, katten zijn aanhankelijk wanneer zij daar zin in hebben.
Honden zijn altijd aanhankelijk
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Jammer dat ik geen biertje erbij kan houden.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben allergisch voor katten!
Echt gewoon zwaar allergisch.
En katten zijn kut, katten zijn aanhankelijk wanneer zij daar zin in hebben.
Honden zijn altijd aanhankelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teckels
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kat.![]()
okquote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok dames en heren, ik ga even achteroverleunen en genieten van een nieuwe episode van de hitserie Glee. Tot wederziens!
Die is niet zo moeilijkquote:
grgrquote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok dames en heren, ik ga even achteroverleunen en genieten van een nieuwe episode van de hitserie Glee. Tot wederziens!
Iets met baby's wijzen naar superman.quote:
Uhm. Nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Die is niet zo moeilijk![]()
Mary poppins.
dump ff wat harry, ik heb een slappequote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar dit is geen plaatjesdumpslowchat oke bedankt.
precies, al die katten in spoilersquote:Op woensdag 20 april 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar dit is geen plaatjesdumpslowchat oke bedankt.
:$ KPD toch.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dump ff wat harry, ik heb een slappe
Mja.quote:
Uhm. Jawel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ja en die baby dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uhm. Jawel?
Supercalifraglistticexpialidocious ofzo.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Omdatappel het volgende:
HONDEN JAIk bedoel maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HONDEN JADa's toch een Jack Russell?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zit ik met een ander ras?
Honden.![]()
HONDEN JADie zou heerlijk smaken op de bbq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Nee, klopt!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Da's toch een Jack Russell?Of zit ik met een ander ras?
Honden.
quote:
Niet marineren?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Beetje zout peper, maggi niet te vergeten.
uhquote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
Slechts twee mannen delen de nacht
Het lijkt misschien verkeerd, maar het is precies goed
Het is gewoon twee mannen delen van elkaars
Het is slechts twee mannen als liefhebbende broers
Een op de top, en een aan de onderzijde
Een binnen en een is uit
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Beetje zout peper, maggi niet te vergeten.
Russells.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hondjen![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Grote bbq voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hondjenYou can call me Commander.
Daar heb je wel een grote amerikaanse BBQ voor nodig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hondjen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ik hou van één appeltjequote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
Jullie houden van honden en katten, ik hou van appels.
neuh Alcoholisme is een fabeltjequote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef smegmanus het volgende:
Rare TT .. ik las "allemaal kratten bier".
Ben ik nu ziek?
Nee, klinkt hartstikke gezondquote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef smegmanus het volgende:
Ben ik nu ziek?
Hmm nee, zou ook kunnen. Had meer mensen gelokt wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef smegmanus het volgende:
Ben ik nu ziek?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]Ohh dat weet ik nog als de dag van gister, heerlijk smaakte dat beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Die is ook loev.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hondjen![]()
Zo hoort het, elke man hoort dat te lezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef smegmanus het volgende:
Ben ik nu ziek?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ohh dat weet ik nog als de dag van gister, heerlijk smaakte dat beest
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]De verzameling van Steen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Awhh!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Russells.Wij hadden altijd samojeden.
Jammer genoeg zijn de laatste 2 overleden.
Eentje aan diabetes en de ander aan een tumor.
13 en 6.
![]()
Die van 6 was mijn maatje.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
Jullie houden van honden en katten, ik hou van appels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
nog 10 minuten toch ?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga voetbal kijken, ben er wel live bij via de iPat
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Countess het volgende:
Godverdomme, die moeten we toch in stukken snijden voordat die de bbq op kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me Commander.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Countess het volgende:
Chihuahua vs. Dalmatiër?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bier pakken allesquote:
Curry kleurt er wel leuk bij denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Godverdomme, die moeten we toch in stukken snijden voordat die de bbq op kan
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Duopak voor grote en kleine snacks.
Tot laterquote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten
Ga straks nog wel in topic #100 posten uiteraard
doei manquote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten
Ga straks nog wel in topic #100 posten uiteraard
Hey.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
Als ik geen vegetariër was geweest had ik straatkatten en honden met mijn blote handen gewurgd en opgegeten.
Dat is heul geen dalmatiër !quote:
Echt niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
Als ik geen vegetariër was geweest had ik straatkatten en honden met mijn blote handen gewurgd en opgegeten.
Dat doe ik nu alquote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef K-Cash het volgende:
Als ik vegetariër was had ik honden voor de lol in de oven gedaan.
:hearteyes:quote:
Hoi ik ben miauw hier.quote:
Duitse Dog!quote:
Ik had je een nieuwe neus gegeven en weer afgebeten als ik je dat bij een kat zag doenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef sharr het volgende:
jijquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
:hearteyes:
[..]
Hoi ik ben miauw hier.
miauw ben jij een stout katje dat billenkoek nodig heeft ?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
:hearteyes:
[..]
Hoi ik ben miauw hier.
En dan dat gehuil uit wanhoop.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat doe ik nu alKijken hoe ze steeds groter worden en dan uit elkaar spatten. Moet welke elke keer een nieuwe oven kopen
ontgroening tochquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
miauw ben jij een stout katje dat billenkoek nodig heeft ?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had je een nieuwe neus gegeven en weer afgebeten als ik je dat bij een kat zag doen![]()
![]()
Ja en die pootjes die krabben op het raam. Zelfde verhaal met wasmachine trouwens, hilarisch. Hele tijd die kop ronddraaien.quote:
We gaan zoooooo dronken worden, haha. En wie het eerst met Y tongt heeft verloren.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Beach het volgende:
[..]
jijik kan niet wachten om je weer te zien Y en alle anderen
Ik ben een lief katje dat billenkoek nodig heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
miauw ben jij een stout katje dat billenkoek nodig heeft ?
Ze bungelen ook zo leuk aan een touwquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en die pootjes die krabben op het raam. Zelfde verhaal met wasmachine trouwens, hilarisch. Hele tijd die kop ronddraaien.
Haha ik regel dat wel man.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
We gaan zoooooo dronken worden, haha. En wie het eerst met Y tongt heeft verloren.
[..]
Ik ben een lief katje dat billenkoek nodig heeft.
Dan beleef je er niet echt lol aan. Nouja, behalve als je ze aan hun pootje vastbindt dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ze bungelen ook zo leuk aan een touw
Pinata tochquote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan beleef je er niet echt lol aan. Nouja, behalve als je ze aan hun pootje vastbindt dan.
Ga weg.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Nitrouz het volgende:
Brada's wat is deze ARG7?
Ik was die laatste weke in jilla man, wie legt mij uit?
Dit is een SC, voor verdere info verwijs ik u naar de OP.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Nitrouz het volgende:
Sport 1 en iPat represent. Alleen die kut Siertquote:
Hosselaer.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha ik regel dat wel man.en anders Suzanne de vorige keren is het me ook gelukt
SC. En OP lezen enzoquote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Nitrouz het volgende:
Nice.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Piel mattiee!! Ik zag jou Hyves laatst nog, ik spoot regenbogen.
En terecht.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Piel mattiee!! Ik zag jou Hyves laatst nog, ik spoot regenbogen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lapo is niet eens boeiend, gewoon dat knopje als eerste indrukken toch.
Ja, ik zit hier met zweethanden te wachten op de lapoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |