Venloquote:
Ja, we hebben zelfs een roddelhoekjequote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Heee, trekken mods elkaar aan?
Goedenavond!
Dan zoek ik wel eldersquote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
De huisjes met een tuin in mijn straat staan niet te koop
tje wordt hier nog een modder hoekquote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Heee, trekken mods elkaar aan?
Goedenavond!
Kan je ook (bijna) (n)iets aan doenquote:
Hengelo (naast Enschede) en ga naar Dordrechtquote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel elders.
Waar woon je nu eigenlijk en waar ga je wonen?
Drugs are bad hmmmkayquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
LSD is al in zicht, nog maar 8 weken!
Je gaat trippen?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Je gaat met een trip mee?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ach, schoolgaanders en dan de hele dag kunnen FOK!en. En dan zeggen dat ze toe zijn aan vakantie!quote:
Dat zeg ikquote:
Hengelo, dat heb ik vorig weekend nog op de blauwe routeborden zien staanquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hengelo (naast Enschede) en ga naar Dordrecht
quote:
quote:
LSD = Laatste SchoolDagquote:
Ik kijk ook wel uit naar de vakantiequote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, schoolgaanders en dan de hele dag kunnen FOK!en. En dan zeggen dat ze toe zijn aan vakantie!
Dordt - Venlo heeft wel een rechtstreekse treinverbindingquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hengelo (naast Enschede) en ga naar Dordrecht
Extra winstquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik stop er voor vandaag maar mee met dat boekhouden![]()
de cijfertjes beginnen er dubbel te komen staan
M'n vader is boekhouder, mên, dat zou ik dus nooit uit kunnen houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
Boekhoudenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dordt - Venlo heeft wel een rechtstreekse treinverbinding.
en extra onkostenquote:
Jij ook alquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hengelo, dat heb ik vorig weekend nog op de blauwe routeborden zien staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |