Ligt eraan hoe ze reageert natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zijn "we"?
Ik zit helemaal niet op die brief te wachten.
Thanks die site doet hetquote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dezze dan?
http://live.nedshare.nl/streams/
ik wacht op het vertrek van laura !quote:
Ben je er al uit welke topper je steuntquote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
O nee hè... een kerel die nooit leest..
+1quote:
He ja, lijkt me ook leuk en dan Gerard nog even 'troosten'op zijn manierquote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef Coos het volgende:
[..]
+1
Maar dan wel nadat ze eerst helemaal doordraait.![]()
april------>strand------>![]()
![]()
![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Darklight het volgende:
zou Gerard de hondenliefhebber weer doordraaien als het hondje vanavond blaft?
Sorry maar ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor, vooral omdat het anders kanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Darklight het volgende:
Als het hem irriteert gaat ie vast klagen in de kamer van de waarheid...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Darklight het volgende:
ze gaan vast luisteren naar Gerard, het is immers de Gerard showquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Als het hem irriteert gaat ie vast klagen in de kamer van de waarheid...
De hond is er alleen maar ingekomen om voor wat beeldmateriaal.
Ik krijg overal te zien: 'De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar'quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze? http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Ohw haha, dacht echt dat je een grapje maakte. Ach je hebt het al opgezocht, hoeven wij het niet meer uit te leggenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik weet het al opgezocht net. Heb serieus er nog nooit van gehoord.
echt wel, iemand die pretendeert verstand van fashion te hebben, je kunt beter naar Miss Etam en H&M gaan, loop je er eleganter bij, dan die opgekochte dingen uit failliete boedels.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef Candyfreak het volgende:
Wat heeft Joanna een verschrikkelijk shirt aan.
deze werkt hier zonder probleemquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik krijg overal te zien: 'De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar'
Browser afsluiten en opnieuw starten, werkt hier ook wel eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik krijg overal te zien: 'De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar'
Niet zo eigenwijs he? Eerst Betty....quote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wacht op het vertrek van laura !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |