Ligt eraan hoe ze reageert natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zijn "we"?
Ik zit helemaal niet op die brief te wachten.
Thanks die site doet hetquote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dezze dan?
http://live.nedshare.nl/streams/
ik wacht op het vertrek van laura !quote:
Ben je er al uit welke topper je steuntquote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
O nee hè... een kerel die nooit leest..
+1quote:
He ja, lijkt me ook leuk en dan Gerard nog even 'troosten'op zijn manierquote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef Coos het volgende:
[..]
+1
Maar dan wel nadat ze eerst helemaal doordraait.![]()
april------>strand------>![]()
![]()
![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Darklight het volgende:
zou Gerard de hondenliefhebber weer doordraaien als het hondje vanavond blaft?
Sorry maar ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor, vooral omdat het anders kanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Darklight het volgende:
Als het hem irriteert gaat ie vast klagen in de kamer van de waarheid...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Darklight het volgende:
ze gaan vast luisteren naar Gerard, het is immers de Gerard showquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Als het hem irriteert gaat ie vast klagen in de kamer van de waarheid...
De hond is er alleen maar ingekomen om voor wat beeldmateriaal.
Ik krijg overal te zien: 'De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar'quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze? http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Ohw haha, dacht echt dat je een grapje maakte. Ach je hebt het al opgezocht, hoeven wij het niet meer uit te leggenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik weet het al opgezocht net. Heb serieus er nog nooit van gehoord.
echt wel, iemand die pretendeert verstand van fashion te hebben, je kunt beter naar Miss Etam en H&M gaan, loop je er eleganter bij, dan die opgekochte dingen uit failliete boedels.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef Candyfreak het volgende:
Wat heeft Joanna een verschrikkelijk shirt aan.
deze werkt hier zonder probleemquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik krijg overal te zien: 'De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar'
Browser afsluiten en opnieuw starten, werkt hier ook wel eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik krijg overal te zien: 'De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar'
Niet zo eigenwijs he? Eerst Betty....quote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wacht op het vertrek van laura !
Al lang gedaan, firefox/ie/chrome niets.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Browser afsluiten en opnieuw starten, werkt hier ook wel eens.
ja het zoveelste item om aandacht te trekken.....quote:
Verwacht ik ook....quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Flashbox het volgende:
Die brief zal wel in de laatste minuut van de uitzending zitten, en de streams zullen er nog wel een tijd opblijven. Alles voor de TV beelden van morgen.
breng ze niet op ideeënquote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Flashbox het volgende:
Die brief zal wel in de laatste minuut van de uitzending zitten, en de streams zullen er nog wel een tijd opblijven. Alles voor de TV beelden van morgen.
Aard van het beestjequote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef wilwel84 het volgende:
Sharon is zooo irritant en zo'n bemoeial!
Ben benieuwd of die dames wel weten met wat voor fakking bekstekker ze gaan daten. Als hij zegt dat hij je leuk vindt kan je elk moment een mes in je rug verwachtenquote:
En Flip zal hem niet snappen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Jo dit ziet gaat ze vast lachen.
Doorzichtig hè?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Niki.P het volgende:
Jo zegt dat haar good will nu over is, dus daarom vanavond die brief... komt hij zo weer terug..
nee die vraagt aan JoJo of hij mag lachenquote:
Verwacht dat Geer en Karim haar alleen inhouden omdat ze zo zeker zijn van hun verblijf in het huis.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat haar nog opbreken, valt meer mensen op, wordt irritant
klopt is laura het slachtoffer van!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die dames wel weten met wat voor fakking bekstekker ze gaan daten. Als hij zegt dat hij je leuk vindt kan je elk moment een mes in je rug verwachten
Goh, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben benieuwd of die dames wel weten met wat voor fakking bekstekker ze gaan daten. Als hij zegt dat hij je leuk vindt kan je elk moment een mes in je rug verwachten
Nog al... Ben benieuwd of Laura dit ook doorziet en heel boos wordt... Ben alleen bang dat ze daar niet populairder van wordt (in en buiten het huis)..quote:
Flip BulletjeLampekatoen IIquote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee die vraagt aan JoJo of hij mag lachen
Laura heeft zelf toch ook niet voor Karim gekozen?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef waterkant het volgende:
[..]
klopt is laura het slachtoffer van!
idd, die wordt gewoon gebruiktquote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Verwacht dat Geer en Karim haar alleen inhouden omdat ze zo zeker zijn van hun verblijf in het huis.
welke stream??quote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Laura ontkent dat ze verkering heeft met Alex
Uit het huis, uit het hart.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Zal hij leuk vindenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |