Ligt eraan hoe ze reageert natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie zijn "we"?
Ik zit helemaal niet op die brief te wachten.
Thanks die site doet hetquote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dezze dan?
http://live.nedshare.nl/streams/
ik wacht op het vertrek van laura !quote:
Ben je er al uit welke topper je steuntquote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
O nee hè... een kerel die nooit leest..
+1quote:
He ja, lijkt me ook leuk en dan Gerard nog even 'troosten'op zijn manierquote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef Coos het volgende:
[..]
+1
Maar dan wel nadat ze eerst helemaal doordraait.![]()
april------>strand------>![]()
![]()
![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Darklight het volgende:
zou Gerard de hondenliefhebber weer doordraaien als het hondje vanavond blaft?
Sorry maar ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor, vooral omdat het anders kanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Darklight het volgende:
Als het hem irriteert gaat ie vast klagen in de kamer van de waarheid...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Darklight het volgende:
ze gaan vast luisteren naar Gerard, het is immers de Gerard showquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Als het hem irriteert gaat ie vast klagen in de kamer van de waarheid...
De hond is er alleen maar ingekomen om voor wat beeldmateriaal.
Ik krijg overal te zien: 'De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar'quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze? http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Ohw haha, dacht echt dat je een grapje maakte. Ach je hebt het al opgezocht, hoeven wij het niet meer uit te leggenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik weet het al opgezocht net. Heb serieus er nog nooit van gehoord.
echt wel, iemand die pretendeert verstand van fashion te hebben, je kunt beter naar Miss Etam en H&M gaan, loop je er eleganter bij, dan die opgekochte dingen uit failliete boedels.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef Candyfreak het volgende:
Wat heeft Joanna een verschrikkelijk shirt aan.
deze werkt hier zonder probleemquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik krijg overal te zien: 'De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar'
Browser afsluiten en opnieuw starten, werkt hier ook wel eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik krijg overal te zien: 'De video die u wilt bekijken, is momenteel niet beschikbaar'
Niet zo eigenwijs he? Eerst Betty....quote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wacht op het vertrek van laura !
Al lang gedaan, firefox/ie/chrome niets.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Browser afsluiten en opnieuw starten, werkt hier ook wel eens.
ja het zoveelste item om aandacht te trekken.....quote:
Verwacht ik ook....quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Flashbox het volgende:
Die brief zal wel in de laatste minuut van de uitzending zitten, en de streams zullen er nog wel een tijd opblijven. Alles voor de TV beelden van morgen.
breng ze niet op ideeënquote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Flashbox het volgende:
Die brief zal wel in de laatste minuut van de uitzending zitten, en de streams zullen er nog wel een tijd opblijven. Alles voor de TV beelden van morgen.
Aard van het beestjequote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef wilwel84 het volgende:
Sharon is zooo irritant en zo'n bemoeial!
Ben benieuwd of die dames wel weten met wat voor fakking bekstekker ze gaan daten. Als hij zegt dat hij je leuk vindt kan je elk moment een mes in je rug verwachtenquote:
En Flip zal hem niet snappen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Jo dit ziet gaat ze vast lachen.
Doorzichtig hè?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef Niki.P het volgende:
Jo zegt dat haar good will nu over is, dus daarom vanavond die brief... komt hij zo weer terug..
nee die vraagt aan JoJo of hij mag lachenquote:
Verwacht dat Geer en Karim haar alleen inhouden omdat ze zo zeker zijn van hun verblijf in het huis.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gaat haar nog opbreken, valt meer mensen op, wordt irritant
klopt is laura het slachtoffer van!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die dames wel weten met wat voor fakking bekstekker ze gaan daten. Als hij zegt dat hij je leuk vindt kan je elk moment een mes in je rug verwachten
Goh, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ben benieuwd of die dames wel weten met wat voor fakking bekstekker ze gaan daten. Als hij zegt dat hij je leuk vindt kan je elk moment een mes in je rug verwachten
Nog al... Ben benieuwd of Laura dit ook doorziet en heel boos wordt... Ben alleen bang dat ze daar niet populairder van wordt (in en buiten het huis)..quote:
Flip BulletjeLampekatoen IIquote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee die vraagt aan JoJo of hij mag lachen
Laura heeft zelf toch ook niet voor Karim gekozen?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef waterkant het volgende:
[..]
klopt is laura het slachtoffer van!
idd, die wordt gewoon gebruiktquote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Verwacht dat Geer en Karim haar alleen inhouden omdat ze zo zeker zijn van hun verblijf in het huis.
welke stream??quote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Laura ontkent dat ze verkering heeft met Alex
Uit het huis, uit het hart.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Zal hij leuk vindenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
Heeft hij geen werk dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
Misschien zie ik hem wel als eerste als ik het huis uit ben zegt Laura.
Lijkt me sterk die ridder kan niet eens een mobiele telefoon betalen laat staan een ritje naar schiphol.
![]()
![]()
Me toquote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wacht op het vertrek van laura !
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Candyfreak het volgende:
Straks komt Alex nog in het programma Hello goodbye
jaquote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef Stability het volgende:
heeft ie die rare turkenbroek weer aan
matigquote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef Verity het volgende:
Wat vinden jullie van de date-kleding van Karim?
LOL, maar echt ik denk al vanaf het moment dat Laura dat over Schiphol in de live uitzending zei dat ze Alex met een camera naar Schiphol sturen om haar op te halen en dan heel romantisch (en gescript) elkaar in de arme vallen....quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Candyfreak het volgende:
Straks komt Alex nog in het programma Hello goodbye
Daar ben je alquote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Urb het volgende:
Ben een uurtje naar [COS #1212]we wachten op de brief![]()
moet je daar om lachen? snap ik niet! iedereen moet een weg vinden en een baan zoeken! is toch realiteit met of zonder titel.. ik hoop dat iedereen zijn plekje vindt!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Flashbox het volgende:
Misschien zie ik hem wel als eerste als ik het huis uit ben zegt Laura.
Lijkt me sterk die ridder kan niet eens een mobiele telefoon betalen laat staan een ritje naar schiphol.
![]()
![]()
met zo een grote ballon met Minny Mouse en I love Youquote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
LOL, maar echt ik denk al vanaf het moment dat Laura dat over Schiphol in de live uitzending zei dat ze Alex met een camera naar Schiphol sturen om haar op te halen en dan heel romantisch (en gescript) elkaar in de arme vallen....
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
met zo een grote ballon met Minny Mouse en I love You
En een grote bos bloemenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef MargrietV het volgende:
[..]
met zo een grote ballon met Minny Mouse en I love You
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat hun anders ook wel waren genomineerd
Jep, nou ja Laura misschien net en sowieso met meer...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat hun anders ook wel waren genomineerd
waarom ze mag toch 2 mensen kiezen en karim en gerard staan net iets dichterbij dan joquote:Op woensdag 20 april 2011 19:34 schreef Diamonds28 het volgende:
vind wel valse streek van Sharon hoor
Ja maar geer liet ze ook zo staan toen servio terug kwamquote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef diditje64 het volgende:
[..]
waarom ze mag toch 2 mensen kiezen en karim en gerard staan net iets dichterbij dan jo
helemaal goed,quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef waterkant het volgende:
[..]
moet je daar om lachen? snap ik niet! iedereen moet een weg vinden en een baan zoeken! is toch realiteit met of zonder titel.. ik hoop dat iedereen zijn plekje vindt!
Kap nu eens met dat off-topic gedoe...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Stability het volgende:
nou kben op de bank..als iemand me zoekt.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kap nu eens met dat off-topic gedoe...
opsouten jij! hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
Nopequote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef MargrietV het volgende:
heb telefoon gehad en eerste deel gemist, was er nog wat bijzonders?
Ja, en ze deelt die met Sharonquote:Op woensdag 20 april 2011 19:58 schreef Day het volgende:
Ik zit in een theater, maar wil het toch weten, is de brief eral?
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Thx LS, nu kan ik met een gerust hart genieten van ruth jacott!
Ja, en ze deelt die met Sharon
ja... euh, ja, eeeuuhh, ja ja ja ja jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef MargrietV het volgende:
die Bianca zegt 30 keer ja per minuut
klopt helemaal, blijkbaar is Delfs Blauw weer in de modequote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef Verity het volgende:
Het blousje van Bianca past goed bij de schoenen van Laura
Had gehoopt dat ze 'm hardop had op moeten lezen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Diamonds28 het volgende:
baal er wel van dat je nu dus niets meer ziet van die brief van Jo
ik wil de reactie weten en de inhoud![]()
![]()
ik ben nou eenmaal nieuwsgierig![]()
en ik vind Jo en Flip leuk
dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
klopt helemaal, blijkbaar is Delfs Blauw weer in de mode
Dat is nog steeds te weinigquote:
ja maar in het echt dus niet...en op die foto zag je ook maar een stukje van haar gezicht he, niet helemaalquote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Op de foto leek ze wel mooi, leuk en spontaan.
Vind het erg netjes van haar dat ze de brief leest.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:59 schreef MargrietV het volgende:
Blijkbaar wil Joana eerst Flip sparen, maar vind het moedig dat ze brief leest.
Gelukkig voor haar is Karim niet op uiterlijk gefocust, zeggen zn zussiesquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar in het echt dus niet...en op die foto zag je ook maar een stukje van haar gezicht he, niet helemaal
ja wie weet bloeit er vanavond iets op tussen laura en bianca..lau wilde haar bisexualiteit toch ontdekken? echt een typetje voor haar denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat bloesje van Bianca... en de schoenen van Laura.... a match in heaven lol
helemaal waar...dus wie weet is ze best leuk...horen we 2 dagen alleen maar ja , ja , ja , ja, dusssssssss ja, jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar is Karim niet op uiterlijk gefocust, zeggen zn zussies
Vind van wel!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft niets met durven te maken.
zal wel "laten ontdekken" worden dan......quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja wie weet bloeit er vanavond iets op tussen laura en bianca..lau wilde haar bisexualiteit toch ontdekken? echt een typetje voor haar denk ik
maar PB wil haar in haar hemelbed,,,, denkt ook a match made in heavenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja wie weet bloeit er vanavond iets op tussen laura en bianca..lau wilde haar bisexualiteit toch ontdekken? echt een typetje voor haar denk ik
Wil je zoenen? Ja ja jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Stability het volgende:
[..]
helemaal waar...dus wie weet is ze best leuk...horen we 2 dagen alleen maar ja , ja , ja , ja, dusssssssss ja, ja
Ik ik en ja jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Stability het volgende:
[..]
helemaal waar...dus wie weet is ze best leuk...horen we 2 dagen alleen maar ja , ja , ja , ja, dusssssssss ja, ja
jaja, ik snap je, jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef liqrich het volgende:
Vanavond bitchfight bianca vs sharon comeonnnn
Ja, ik uhhh, ja..ja!quote:
Omdat je je mening direct deelt?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Stability het volgende:
ik zou het ook wel gedurfd hebben denk ik , maar ben wel bang dat ze me er gauw weer uit zullen kicken
Denk dat Sharon haar zo plat legtquote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef liqrich het volgende:
heb al mijn paasboodschappen in huis.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is een Jumbo geopend in Kampen, de thuisbasis van Gerard.
Kan hij gaan gokken op de 4e in de rij bij de kassa, voor gratis boodschappen, want daar had hij het vanmiddag nog over.
Nieuwe date voor Gerard:
Wie doet mee om 4e te zijn in de rij bij de Jumbo?
denk het wel ja..ik hou niet gauw mn mond dicht voor een ander om diegene te beschermen hoor, ik klap het er meteen uitquote:
Jo krijgt nu inderdaad meer aandacht, maar Lau maakt niet echt tv...quote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef Chuckster het volgende:
Jo krijgt een brief van Dennix waardoor Nederland weer medelijden gaat krijgen en zij meer stemmen krijgt dan Laura, ze kreeg al eerder zielige berichten toen ze gevaar liep, t lijkt bijna opzettelijk te gebeuren
Ik vind spontane foto's ook altijd veelzeggender.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Stability het volgende:
ik vind die geposeerde portret foto's toch altijd zo nietszeggend. dat blijkt nu ook wel weer.
Alweer ? Pfff dat ie dat kind onderhand eens met rust laat met z'n gezeik....hij heeft het toch uitgemaakt. Heb Jo er verder niet veel meer over horen zeggen. Waarom blijft hij dan klooienquote:Op woensdag 20 april 2011 20:17 schreef Chuckster het volgende:
Jo krijgt een brief van Dennix waardoor Nederland weer medelijden gaat krijgen en zij meer stemmen krijgt dan Laura, ze kreeg al eerder zielige berichten toen ze gevaar liep, t lijkt bijna opzettelijk te gebeuren
ik denk dat sharon wel n beetje op karim isquote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef liqrich het volgende:
Ik gun het haar welquote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
sharon zei gister in flits... ik wil wel een date met Karim
ik schat karim zo in dat die niet kijkt op uitelijk en kleding,is ook niet belangrijk als iemand lief eneerlijk is!maar dat ja knikken en ja zeggen voordat iemand is uitgesproken is irritant,net als of dgphe gene wil zeggen,ik weet het alquote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat bloesje van Bianca... en de schoenen van Laura.... a match in heaven lol
ze moeten hun life shows volplakken... kan niet met bedliggersquote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef Poezewoes het volgende:
Nou blijft niet veel zendtijd over voor Karim!
http://live.nedshare.nl/quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef WebAddict het volgende:
Iemand hier die link die eerder werd gepost in vorige delen, waar ik direct kan kijken naar net5 via internet?
je bent een Sweetie!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef bixs het volgende:
[..]
ik heb voor u all een bakie klaar staan.
kom maar hallen
Ja ik ook en nu met de streamlock zien we niets zou dat liever zien dan wat ik nu ziequote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Had gehoopt dat ze 'm hardop had op moeten lezen.
Denk niet dat het wederzijds isquote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef Freule het volgende:
[..]
ik denk dat sharon wel n beetje op karim is
dank je bixxiequote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef bixs het volgende:
[..]
ik heb voor u all een bakie klaar staan.
kom maar hallen
Past prima bij Karimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |