Geen idee.quote:
Leg uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Kaas is lekker.quote:
Hallon.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jullie Griekse god is wedergekeerd
Ik kom nooit bij jou eten.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
Ik vind penissen eigenlijk het lekkerst als ze eerst voorgebakken zijn en daarna zachtjes op 155 graden gefrituurd. Uiteraard niet te vergeten; luchtig gepaneerd met een kruidig mixje alvorens in de frituurpan te flikkeren. Daarna zijn ze heerlijk met een vleugje Helacurry.
Hoax, jij bent vegetarisch.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
Ik vind penissen eigenlijk het lekkerst als ze eerst voorgebakken zijn en daarna zachtjes op 155 graden gefrituurd. Uiteraard niet te vergeten; luchtig gepaneerd met een kruidig mixje alvorens in de frituurpan te flikkeren. Daarna zijn ze heerlijk met een vleugje Helacurry.
Idd helacurry, anders niet te haggelenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jullie Griekse god is wedergekeerd
quote:
Appelmeisjequote:
Ik hou van je, lieverd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |