Prima, en hoeven we ook geen lampen meer te kopen omdat we zelf gloeien.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga naar Pripyat, ga je mee? Worden we gelijk lekker kaal.
Als je maar niet op het mos loopt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Prima, en hoeven we ook geen lampen meer te kopen omdat we zelf gloeien.
Inderdaad, jij begrijpt het.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Prima, en hoeven we ook geen lampen meer te kopen omdat we zelf gloeien.
Call of Duty.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je maar niet op het mos loopt is er niets aan de hand.
Wat nog meer dan?quote:
Lijkt me serieus geweldig om een keer naartoe te gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga naar Pripyat, ga je mee? Worden we gelijk lekker kaal.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef dralion13 het volgende:
Niet weten dat Hitler nog leeft
[bron]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die helikopter jonge, BAM met 1 schot van mn barret die piloot dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer hetzelfde als communisme
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer hetzelfde als communisme_?
NSB =! communisme.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Deze man.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Die helikopter jonge, BAM met 1 schot van mn barret die piloot dood.
Is het toch ook? Waarom dacht je dat het niet meer zo was?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik dacht dat Nederland een vrij land was![]()
![]()
Mag niet eens meer zeggen wat ik denk, topics gesloten, jij gaat op me hatenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is het toch ook? Waarom dacht je dat het niet meer zo was?
Nee, je viert dat iemand een jaar ouder is geworden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef Furdinand het volgende:
Met een verjaardag vier je de geboorte van een persoon dus kan je ook de verjaardag van een dode vieren.
Boehoequote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mag niet eens meer zeggen wat ik denk, topics gesloten, jij gaat op me haten![]()
Ik laat jou toch ook in je waarde?
Nee, je herdenkt de geboortedag van een persoon.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, je viert dat iemand een jaar ouder is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |