Ik zal me als vrijwilliger beschikbaar stellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee echt neuken is best makkelijk! Probeer het eens.
Als je de mp3 speler van spirit even leent. Die heeft een nummer op een repeat met:quote:
Belangeloos.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zal me als vrijwilliger beschikbaar stellen.
Je hebt haar toch wel op de billen gepetst nog he?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme zeg. ONVOORSTELBAAR GRUWELIJK LEKKER GENEUKT NET. Ik zat er al maanden om te smeken, maar het is eindelijk gelukt.
*breaking bad kijken, peuk roken, roes verwerken*
Ja en in haar tieten geknepen, maar dat vindt ze lekker.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel op de billen gepetst nog he?
Hier in Tilburg, op mij na, echt helemaal niemandquote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in Tilburg, op mij na, echt helemaal niemand
ja mevrouwquote:
met die keuze mogelijkheden gok ik op 'nee'.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef clevy het volgende:
[..]
met die keuze mogelijkheden gok ik op 'nee'.
best wel.. maar woord associatief was t heel snel weer gevonden..quote:
Die associatie had ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef clevy het volgende:
[..]
met die keuze mogelijkheden gok ik op 'nee'.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef xFriendx het volgende:
Morgen nog 1 dagje werken, gevolgd door wat uit eten ivm vertrek collega en vrijdag lekker vrij. Tijd om dan maar aan het IJsselmeer te gaan liggen om bruin te bakken
Wat voor concert?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik werk morgen, dan een concert. Vrijdag vrijmet uitzondering van de mondhygiëniste om 12 uur
mijn naamtopic, afblijven jijquote:
Ik ga vrijdag naar de sauna. *zin*quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
Ik werk morgen, dan een concert. Vrijdag vrijmet uitzondering van de mondhygiëniste om 12 uur
kunnen we 'm niet delen?quote:
die rommel lust ik niet, dus liever welquote:
*insert finding nemo meeuwen pic*quote:
oke. Ik geef toe. Jij bent kanslozer.. Geen bier lusten.. Ben je eigk wel een vent?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die rommel lust ik niet, dus liever wel
my my my?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*insert finding nemo meeuwen pic*
Lekker!quote:
Geef maar aan mij!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die rommel lust ik niet, dus liever wel
Zeker! Ga jij ook wel es naar de sauna dan?quote:
Veel te weinigquote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker! Ga jij ook wel es naar de sauna dan?
ga es weg jijquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ga es weg jijdit is Singles, en dan ook nog eens de kansloos editie
Ik ga wel mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel te weinig
Misschien een leuk doel voor mijn Pluim
Je pluim?quote:
Dat durf jij vast niet.quote:
ik ga zo wel mijn kat knuffelenquote:
Bedankje van m'n werk voor mijn inzet in 2010.quote:
Niet je kussen?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga zo wel mijn kat knuffelen
Als je dat laatste er niet bij vertelt, klinkt het gewoon goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
Bedankje van m'n werk voor mijn inzet in 2010.
Ik heb welgeteld 4 weken gebeld in 2010, waarvan 3 weken onder begeleiding
nee, die stribbelt niet tegenquote:
Ik vind het hoe dan ook heel tofquote:Op woensdag 20 april 2011 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat laatste er niet bij vertelt, klinkt het gewoon goed.
Het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 20 april 2011 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die stribbelt niet tegen
Snappik!quote:
Eerst ff kieken wat ik er nog meer mee kanquote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snappik!
Nou, prik een datum en op naar de sauna!
Rosmalen zit een goedequote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snappik!
Nou, prik een datum en op naar de sauna!
altijd datgene dat mij niet leuk vindquote:
quote:
Rosmalen ken ik niet, maar is wat ver weg. Houten vind ik een oude bende.quote:
Daar zijn wel oplossingen voorquote:Op woensdag 20 april 2011 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
altijd datgene dat mij niet leuk vind
Uhu, paar weken terug geweest, wasquote:
Laptop + balkon.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef ArTiC het volgende:
ga gewoon buiten zitten mensen...een hittegolf!
Ik kan er waarschijnlijk een hele kuurdag voor krijgen, dus ik wil wel iets goedsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Rosmalen ken ik niet, maar is wat ver weg. Houten vind ik een oude bende.Dan liever die in Soesterberg.
De Holterhofquote:Op woensdag 20 april 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan er waarschijnlijk een hele kuurdag voor krijgen, dus ik wil wel iets goeds
Nice! Was hetquote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zijn wel oplossingen voor
[..]
Uhu, paar weken terug geweest, was
Binnenkort maar weer denk ik.
Heb je nou die andere pluim?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan er waarschijnlijk een hele kuurdag voor krijgen, dus ik wil wel iets goeds
ik heb geen bier nodig om een vent te zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Ik geef toe. Jij bent kanslozer.. Geen bier lusten.. Ben je eigk wel een vent?![]()
Hoe groot is de kans dat je daar lekkere wijven met goeie tieten tegen komt?quote:
ik wil mijn nerdheid niet in het openbaar tonen, ik ben nog niet uit de systeemkastquote:
Tieten.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je daar lekkere wijven met goeie tieten tegen komt?
Ik heb een MacBook, daarmee op het balkon zitten maakt mij gewoon Nog Koeler.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil mijn nerdheid niet in het openbaar tonen, ik ben nog niet uit de systeemkast
Aha, privéquote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook
En was wel lekker dat het prive was enzo.
waar heb je t overquote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou Spirit dat een paar uur geleden ook hebben gezegd?
je ziet meer macbooks dan acer laptops tegenwoordigquote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een MacBook, daarmee op het balkon zitten maakt mij gewoon Nog Koeler.
Ging ze haarquote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou Spirit dat een paar uur geleden ook hebben gezegd?
MacBook is het bier onder de computers. Als je echt geen fantasie hebt, en toch mee wil doen, dan gebruik je die maar.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef ArTiC het volgende:
je ziet meer macbooks dan acer laptops tegenwoordig
MacBookquote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je ziet meer macbooks dan acer laptops tegenwoordig
Popeye?quote:
Als ik daar zit, heel grootquote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je daar wijven met goeie tieten tegen komt?
Apple fangirlsquote:
veel te duur bier met minder alcoholquote:Op woensdag 20 april 2011 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MacBook is het bier onder de computers. Als je echt geen fantasie hebt, en toch mee wil doen, dan gebruik je die maar.
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moet het gewoon even kwijt: ik heb net zulke godsgruwelijk goede seks gehad
die date had toch zo'n grote bovenarmen?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mensen, ik mis dingen tijdens mijn werk!
Praat me eens bij!
Daarom ben ik zo dol op Apple!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MacBook is het bier onder de computers. Als je echt geen fantasie hebt, en toch mee wil doen, dan gebruik je die maar.
whahahaquote:
dus?quote:
Oh zoquote:Op woensdag 20 april 2011 18:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die date had toch zo'n grote bovenarmen?
ik verzin dat Popeye nu ter plekke he
En terecht! Seks is vies!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had het over etenik doe niet aan seks
overtuig mequote:
He wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Oh, Sedan heeft eindelijk toegegeven dat hij en MissB wat hebben?
ken ik jou?quote:
de luxe van vrouw zijn...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind seks anders best leuk.
Misschien maar weer ns doen binnenkort
Doe dat!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
Nou ja, het was best obvious. Maar ik kan 't mis hebben, hoorquote:
Daarna verwachten we uiteraard wel een uitgebreid verslag.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
dus vraag ik het je nog een keer maar goed mijn gedachte is dan als het missb niet zou zijn zou je dat al lang hebben gezegd en desnoods iets van niemand van fok, dus t lijkt me duidelijk, ook met al diequote:
ik ken je naam ookquote:
Dat van spirit was maar karig jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarna verwachten we uiteraard wel een uitgebreid verslag.
Het gaat om de kwantiteit, niet om de kwaliteit.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
soms denk ik dat ik te kieskeurig ben.
dan is het niet leuk meerquote:
als in: n beschrijving van wat er precies is gebeurd, of wat ik ervan vond?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarna verwachten we uiteraard wel een uitgebreid verslag.
Het is maar net waar je prioriteiten liggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
soms denk ik dat ik te kieskeurig ben.
Wat doe je?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ken je naam ook![]()
maarre...wat ik me nou afvraag...is dit familie van je?
Bij seks?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
Wat nou?quote:
?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
Ik zeg gewoon wijselijk niksquote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus vraag ik het je nog een keer maar goed mijn gedachte is dan als het missb niet zou zijn zou je dat al lang hebben gezegd en desnoods iets van niemand van fok, dus t lijkt me duidelijk, ook met al dieen andere hints/opmerkingen
leuk voor jullie
waar de neuk heb jij t over?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij grijsmuisje zijn.
Dan mag ik al vast beginnen met sparenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef xFriendx het volgende:
Overigens hoorde ik in de trein 2 jongens praten dat binnen hun clubje/vriendengroep je een punt krijgt voor elke maand geen sex en na 10 punten dien je dan een feest te geven.
mannen zijn jagers....quote:Op woensdag 20 april 2011 18:56 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het is te lang geleden, na n hele tijd, mag je dan gemakkelijker worden?
het is dus een minpunt...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef xFriendx het volgende:
Overigens hoorde ik in de trein 2 jongens praten dat binnen hun clubje/vriendengroep je een punt krijgt voor elke maand geen sex en na 10 punten dien je dan een feest te geven.
Is er wat anders om voor te leven dan?quote:
ach ik durf mn geld er wel op in te zettenquote:
Zoals je het net zei heb je behoefte om eens flink uitgewoond te worden. "Binnenkort maar eens doen."quote:
*belt de slijter*quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef xFriendx het volgende:
leuke vergelijkingquote:Op woensdag 20 april 2011 18:59 schreef ArTiC het volgende:
L
[..]
mannen zijn jagers....![]()
hooguit dat je als een mank aangeslagen hertje mag strompelen maar leg niet zelf je hoofd op je slachtblok
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoals je het net zei heb je behoefte om eens flink uitgewoond te worden. "Binnenkort maar eens doen."
Dat lijkt me niet heel kieskeurig.
Als je prioriteit niet alleen bij seks ligt, kan je beter kieskeurig zijn.
een muisje dan ipv een hertjequote:
Hier niet. Kom je hier heen?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
Waarom staat er een enorme boom voor de zon?
Een grijze?quote:
ja..zo'n saaiequote:
Een missionarismuisje.quote:
Ik vermoed dat 'ie morgen weer opkomt.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
Alleen... Tegen de tijd dat ik er ben is de zon onder
dat is niet leuk...ik ben ooit een grijze muis genoemd door een lerares op de basisschool....traumaquote:
euh nee...de zon blijft gewoon waar ie is...de aarde draaitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie morgen weer opkomt.
En ik moest lachenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is niet leuk...ik ben ooit een grijze muis genoemd door een lerares op de basisschool....trauma
Morgen moet ik werkenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie morgen weer opkomt.
ha ha haquote:
jij hebt al genoeg gehad deze maandquote:
die zijn al om hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij Artic wanneer de 10 maanden om zijn
ik denk dat wel meer mensen n nick hebben die niet letterlijk hun persoonlijkheid en/of uiterlijk weergeeft.quote:
Vanaf hoe laat?quote:
Ga er anders even serieus op inquote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik denk dat wel meer mensen n nick hebben die niet letterlijk hun persoonlijkheid en/of uiterlijk weergeeft.
ik zou haar gaan helpen ipv dit op fok posten maarjaquote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb zoenmevrouw goed afgericht, ze staan eten te maken in de keuken, terwijl ik in de tuin zit met een biertje
Is de ketting wel dermate lang dat ze in staat is om bij een leeg flesje jou een nieuw gekoeld exemplaar aan te reiken?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb zoenmevrouw goed afgericht, ze staan eten te maken in de keuken, terwijl ik in de tuin zit met een biertje
ik zie er echt uit als een fles wodka hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik denk dat wel meer mensen n nick hebben die niet letterlijk hun persoonlijkheid en/of uiterlijk weergeeft.
Gast!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze gewoon honger en is ze daarom gaan koken. Mannen die de illusie hebben in vier weken een vrouw af te richten.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
zei je dat laatst niet ook al?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
Italiaanse ijswagen in m'n oude woonplaats:quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zie er echt uit als een fles wodka hoor
of als een ijsje
Help je niet eens dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb zoenmevrouw goed afgericht, ze staat eten te maken in de keuken, terwijl ik in de tuin zit met een biertje
Ze is ff aan t bellenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast!
Ga NU naar binnen en geef die vrouw aandacht!
dan ben je geen echte man?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou haar gaan helpen ipv dit op fok posten maarja
Dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou haar gaan helpen ipv dit op fok posten maarja
Kijk, je begrijpt het pas.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze gewoon honger en is ze daarom gaan koken. Mannen die de illusie hebben in vier weken een vrouw af te richten.
Niet het puntquote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is ff aan t bellen
en ja, de ketting is lang genoeg
Dan ben je geen peu...quote:
Komt het uit japan ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef vencodark het volgende:
Kan je van schoonmaakmiddel extra armhaar ontwikkelen?
Ik heb al een keer gekookt vanavond dus ik pas.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
Zo zelf maar eens koken.
Een van de mannen die me wil helpen?
Flauwquote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al een keer gekookt vanavond dus ik pas.
Beetje zout toevoegen.quote:
Helaas...ik duik zo toch echt weer het terras opquote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
Zo zelf maar eens koken.
Een van de mannen die me wil helpen?
nou, ik las weer iets over dat mannen niet meer mannelijk zijn ofzo. Bier en n vrouw laten koken voor je is mannelijker dan dr helpen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan ben je geen peu...
Ik voorspel dat peu vanavond om 22:13 uur hier post dat ie over 4 seconden klaar gaat komen
Okay, neuken?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nou, ik las weer iets over dat mannen niet meer mannelijk zijn ofzo. Bier en n vrouw laten koken voor je is mannelijker dan dr helpen.
Btw, ik vind t ook gelul.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan ben je geen peu...
Ik voorspel dat peu vanavond om 22:13 uur hier post dat ie over 4 seconden klaar gaat komen
Arme zoenmevrouwquote:
Je krijgt wat je verdient. En daarom krijgt zij Peu.quote:
nee, als je dat wil moet je me neerslaan en aan mn haren naar je bed slepen.quote:
Ze mag bij mij komen uithuilen als het haar allemaal te veel wordtquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt wat je verdient. En daarom krijgt zij Peu.
okay, tot zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee, als je dat wil moet je me neerslaan en aan mn haren naar je bed slepen.
Grotten doe ik niet aan.
Gluren hè, niet staren...quote:
Ik gluurquote:
Oh dan kun je ook wel een foto makenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gluur
Hij ziet me toch niet, hij slaapt
Las vandaag ook zoiets in de Spits of Metro, over de Nederlandse man en dat die er niet best voor staat. Of zoiets.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nou, ik las weer iets over dat mannen niet meer mannelijk zijn ofzo. Bier en n vrouw laten koken voor je is mannelijker dan dr helpen.
Btw, ik vind t ook gelul.
Alweer?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helaas...ik duik zo toch echt weer het terras op
Dan kun je ongemerkt een briefje met je telefoonnummer op zijn schoot werpen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ik gluur
Gooi een propje papier op hem zodat hij wakker word. x)quote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gluur
En jij denkt dat ik dat durf?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je ongemerkt een briefje met je telefoonnummer op zijn schoot werpen.
Jaquote:
Je moet! Van mij!quote:
Geef me maar billenkoek of zo, ik durf dat echt nietquote:
Zet je dat erbij, ps, het moest van Airquote:
Waarvoor?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan kun je ook wel een foto maken
Billenkoek is een beloning, geen straf.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
Geef me maar billenkoek of zo, ik durf dat echt niet
Nee heb je en ja kan je krijgenquote:
dat heb ik ooit gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je ongemerkt een briefje met je telefoonnummer op zijn schoot werpen.
Als ze dan ook maar mijn naam roept als hij haar binnen nu en een paar weken de hemel in neukt.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
Zet je dat erbij, ps, het moest van Air
Ik ben wel benieuwdquote:
Oh ja, dank je Aaaiiirrrrr!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze dan ook maar mijn naam roept als hij haar binnen nu en een paar weken de hemel in neukt.
quote:
Hij slaapt niet meerquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij slaapt niet meerEen foto had ik wel aangedurfd
Is weer es wat anders dan "Jeeezus, wat lekker"quote:
Verleid 'm met je decolleté.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
Hij slaapt niet meerEen foto had ik wel aangedurfd
en verstaanbaar, das ook lang niet altijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is weer es wat anders dan "Jeeezus, wat lekker"
Het is wat lastig roepen met een pik in je keel ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
en verstaanbaar, das ook lang niet altijd.
Dat is al lastig als ie vooraan in je mond zit. Ik vind t zelfs lastig als ie ergens anders in zit.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wat lastig roepen met een pik in je keel ja.
Doe je zo nog ff een mobiele telefoonfoto voor me als je een spiegel tegenkomt?quote:
Jij bent toch niet zo'n vrouw die alleen focust op haar eigen orgasme he?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat is al lastig als ie vooraan in je mond zit. Ik vind t zelfs lastig als ie ergens anders in zit.
bij treinen is t altijd zo naar dat je er bij n bepaald station uit moet en niet zo lang de tijd hebt als je zou willen.quote:
helemaal niet, maar als zo'n man alleen kan komen als ik praat tijdens de seks, krijgt ie t wel moeilijk...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n vrouw die alleen focust op haar eigen orgasme he?
Je bent een stille genieter?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
helemaal niet, maar als zo'n man alleen kan komen als ik praat tijdens de seks, krijgt ie t wel moeilijk...
TV aanzetten of de radioquote:Op woensdag 20 april 2011 19:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
helemaal niet, maar als zo'n man alleen kan komen als ik praat tijdens de seks, krijgt ie t wel moeilijk...
Het klaarkomen hangt meestal niet af van het wel of niet praten van de vrouw.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Zou een foto niet makkelijker zijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:48 schreef -Engel- het volgende:
Samzz... type eens een beschrijving van die kerel
Oude nieuwe, net als die van jou.quote:
Het was dan ook n grapjequote:Op woensdag 20 april 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het klaarkomen hangt meestal niet af van het wel of niet praten van de vrouw.
Die is al oud hoorquote:
Mompelen tijdens het neuken. Klinkt als een nieuwe ervaring.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
nee, maar ik ben ook niet te verstaan.
Ze durft toch geen foto te maken als ie wakker is... dus dan maar een beschrijvingquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou een foto niet makkelijker zijn?
Samzz? Engel wacht heel ongeduldigquote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze durft toch geen foto te maken als ie wakker is... dus dan maar een beschrijving
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mompelen tijdens het neuken. Klinkt als een nieuwe ervaring.
Dat zegt meer over jouw geheugen.quote:
Carnivoorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Yuki het volgende:
Wel echt een overload aan gehakt erin trouwens
Dank je! Mede namens Thom.quote:
Nah. Had wel minder gemogen.quote:
Dudequote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Ik mik 500 gram door m'n spaghetti, enkel voor mezelf. Ik moet er nog van groeien.
Thom Yorke. Is het artwork van een album van hem.quote:
Tof!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thom Yorke. Is het artwork van een album van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |