Ik zal me als vrijwilliger beschikbaar stellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee echt neuken is best makkelijk! Probeer het eens.
Als je de mp3 speler van spirit even leent. Die heeft een nummer op een repeat met:quote:
Belangeloos.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zal me als vrijwilliger beschikbaar stellen.
Je hebt haar toch wel op de billen gepetst nog he?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme zeg. ONVOORSTELBAAR GRUWELIJK LEKKER GENEUKT NET. Ik zat er al maanden om te smeken, maar het is eindelijk gelukt.
*breaking bad kijken, peuk roken, roes verwerken*
Ja en in haar tieten geknepen, maar dat vindt ze lekker.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel op de billen gepetst nog he?
Hier in Tilburg, op mij na, echt helemaal niemandquote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in Tilburg, op mij na, echt helemaal niemand
ja mevrouwquote:
met die keuze mogelijkheden gok ik op 'nee'.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef clevy het volgende:
[..]
met die keuze mogelijkheden gok ik op 'nee'.
best wel.. maar woord associatief was t heel snel weer gevonden..quote:
Die associatie had ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef clevy het volgende:
[..]
met die keuze mogelijkheden gok ik op 'nee'.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef xFriendx het volgende:
Morgen nog 1 dagje werken, gevolgd door wat uit eten ivm vertrek collega en vrijdag lekker vrij. Tijd om dan maar aan het IJsselmeer te gaan liggen om bruin te bakken
Wat voor concert?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik werk morgen, dan een concert. Vrijdag vrijmet uitzondering van de mondhygiëniste om 12 uur
mijn naamtopic, afblijven jijquote:
Ik ga vrijdag naar de sauna. *zin*quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
Ik werk morgen, dan een concert. Vrijdag vrijmet uitzondering van de mondhygiëniste om 12 uur
kunnen we 'm niet delen?quote:
die rommel lust ik niet, dus liever welquote:
*insert finding nemo meeuwen pic*quote:
oke. Ik geef toe. Jij bent kanslozer.. Geen bier lusten.. Ben je eigk wel een vent?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die rommel lust ik niet, dus liever wel
my my my?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*insert finding nemo meeuwen pic*
Lekker!quote:
Geef maar aan mij!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die rommel lust ik niet, dus liever wel
Zeker! Ga jij ook wel es naar de sauna dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |