Ik zal me als vrijwilliger beschikbaar stellen.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee echt neuken is best makkelijk! Probeer het eens.
Als je de mp3 speler van spirit even leent. Die heeft een nummer op een repeat met:quote:
Belangeloos.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zal me als vrijwilliger beschikbaar stellen.
Je hebt haar toch wel op de billen gepetst nog he?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme zeg. ONVOORSTELBAAR GRUWELIJK LEKKER GENEUKT NET. Ik zat er al maanden om te smeken, maar het is eindelijk gelukt.
*breaking bad kijken, peuk roken, roes verwerken*
Ja en in haar tieten geknepen, maar dat vindt ze lekker.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel op de billen gepetst nog he?
Hier in Tilburg, op mij na, echt helemaal niemandquote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in Tilburg, op mij na, echt helemaal niemand
ja mevrouwquote:
met die keuze mogelijkheden gok ik op 'nee'.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef clevy het volgende:
[..]
met die keuze mogelijkheden gok ik op 'nee'.
best wel.. maar woord associatief was t heel snel weer gevonden..quote:
Die associatie had ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 17:34 schreef clevy het volgende:
[..]
met die keuze mogelijkheden gok ik op 'nee'.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef xFriendx het volgende:
Morgen nog 1 dagje werken, gevolgd door wat uit eten ivm vertrek collega en vrijdag lekker vrij. Tijd om dan maar aan het IJsselmeer te gaan liggen om bruin te bakken
Wat voor concert?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik werk morgen, dan een concert. Vrijdag vrijmet uitzondering van de mondhygiëniste om 12 uur
mijn naamtopic, afblijven jijquote:
Ik ga vrijdag naar de sauna. *zin*quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
Ik werk morgen, dan een concert. Vrijdag vrijmet uitzondering van de mondhygiëniste om 12 uur
kunnen we 'm niet delen?quote:
die rommel lust ik niet, dus liever welquote:
*insert finding nemo meeuwen pic*quote:
oke. Ik geef toe. Jij bent kanslozer.. Geen bier lusten.. Ben je eigk wel een vent?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die rommel lust ik niet, dus liever wel
my my my?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*insert finding nemo meeuwen pic*
Lekker!quote:
Geef maar aan mij!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die rommel lust ik niet, dus liever wel
Zeker! Ga jij ook wel es naar de sauna dan?quote:
Veel te weinigquote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker! Ga jij ook wel es naar de sauna dan?
ga es weg jijquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ga es weg jijdit is Singles, en dan ook nog eens de kansloos editie
Ik ga wel mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel te weinig
Misschien een leuk doel voor mijn Pluim
Je pluim?quote:
Dat durf jij vast niet.quote:
ik ga zo wel mijn kat knuffelenquote:
Bedankje van m'n werk voor mijn inzet in 2010.quote:
Niet je kussen?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga zo wel mijn kat knuffelen
Als je dat laatste er niet bij vertelt, klinkt het gewoon goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
Bedankje van m'n werk voor mijn inzet in 2010.
Ik heb welgeteld 4 weken gebeld in 2010, waarvan 3 weken onder begeleiding
nee, die stribbelt niet tegenquote:
Ik vind het hoe dan ook heel tofquote:Op woensdag 20 april 2011 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat laatste er niet bij vertelt, klinkt het gewoon goed.
Het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 20 april 2011 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die stribbelt niet tegen
Snappik!quote:
Eerst ff kieken wat ik er nog meer mee kanquote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snappik!
Nou, prik een datum en op naar de sauna!
Rosmalen zit een goedequote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snappik!
Nou, prik een datum en op naar de sauna!
altijd datgene dat mij niet leuk vindquote:
quote:
Rosmalen ken ik niet, maar is wat ver weg. Houten vind ik een oude bende.quote:
Daar zijn wel oplossingen voorquote:Op woensdag 20 april 2011 18:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
altijd datgene dat mij niet leuk vind
Uhu, paar weken terug geweest, wasquote:
Laptop + balkon.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef ArTiC het volgende:
ga gewoon buiten zitten mensen...een hittegolf!
Ik kan er waarschijnlijk een hele kuurdag voor krijgen, dus ik wil wel iets goedsquote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Rosmalen ken ik niet, maar is wat ver weg. Houten vind ik een oude bende.Dan liever die in Soesterberg.
De Holterhofquote:Op woensdag 20 april 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan er waarschijnlijk een hele kuurdag voor krijgen, dus ik wil wel iets goeds
Nice! Was hetquote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zijn wel oplossingen voor
[..]
Uhu, paar weken terug geweest, was
Binnenkort maar weer denk ik.
Heb je nou die andere pluim?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan er waarschijnlijk een hele kuurdag voor krijgen, dus ik wil wel iets goeds
ik heb geen bier nodig om een vent te zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. Ik geef toe. Jij bent kanslozer.. Geen bier lusten.. Ben je eigk wel een vent?![]()
Hoe groot is de kans dat je daar lekkere wijven met goeie tieten tegen komt?quote:
ik wil mijn nerdheid niet in het openbaar tonen, ik ben nog niet uit de systeemkastquote:
Tieten.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je daar lekkere wijven met goeie tieten tegen komt?
Ik heb een MacBook, daarmee op het balkon zitten maakt mij gewoon Nog Koeler.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil mijn nerdheid niet in het openbaar tonen, ik ben nog niet uit de systeemkast
Aha, privéquote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ook
En was wel lekker dat het prive was enzo.
waar heb je t overquote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou Spirit dat een paar uur geleden ook hebben gezegd?
je ziet meer macbooks dan acer laptops tegenwoordigquote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een MacBook, daarmee op het balkon zitten maakt mij gewoon Nog Koeler.
Ging ze haarquote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou Spirit dat een paar uur geleden ook hebben gezegd?
MacBook is het bier onder de computers. Als je echt geen fantasie hebt, en toch mee wil doen, dan gebruik je die maar.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef ArTiC het volgende:
je ziet meer macbooks dan acer laptops tegenwoordig
MacBookquote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je ziet meer macbooks dan acer laptops tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |