Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihi fijn dat jullie zo'n goed band hebben.
Nja nu vind ik dat het bezorgd zijn ook zn grenzen mag hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouja, gelukkig besef je het nu, ook wat fijner voor je pa
matey einstein, you be walking the plank arrquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
matey einstein, you be walking the plank arr
Die zat toch vast in Barca ???quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nja nu vind ik dat het bezorgd zijn ook zn grenzen mag hebben
Ik ga plassen en mn zus halen
shiver me timbersquote:
Soomaaliyeey toosooquote:
Voortaan maar eens leren hoe je "privacy" spelt?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
Voortaan maar IPravacy schender ???? ipv Iphone ofzo ?
http://www.nu.nl/gadgets/(...)n-eigenaar-vast.html
ehm hoe jij het schrijftquote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voortaan maar eens leren hoe je "privacy" spelt?
Mooi toch!? Is het ook eens te volgen!quote:
Net, afgelopen minuut, voor de slachtoffers in Alphen, Nederland 1, Stef Bos nu.quote:
een keertje rustig hequote:
Ah fuck, ik stond te zingen onder de douchequote:Op woensdag 20 april 2011 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Net, afgelopen minuut, voor de slachtoffers in Alphen, Nederland 1, Stef Bos nu.
2 minuten geleden?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah fuck, ik stond te zingen onder de douche
Welk een snelheidquote:
een vrouw die snel douchedquote:
dit vraagt om ...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, rust. 7 pm's binnen, nog drie te gaan
Ik krijg nooit PM'squote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, rust. 7 pm's binnen, nog drie te gaan
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, er is genoeg eten, maar ze eet niet genoeg. En daarna naar de friettent. Dat riekt naar een date!
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En van vlinders in de buik ga je sowieso op rare momenten etenjah, andere conclusie is niet mogelijk
Hou eens op.quote:
Gister had je er nog een van mijquote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg nooit PM's
Behalve dan van Klinkerbotsing, of van Whisky, of van Marieke, of natuurlijk van Jan, en natuurlijk niet te vergeten van KG, en oja, ook nog van Sharr,.
Maar verder nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |