Ik denk niet eens dat Eva dr heen gaat, die is nieuwslezeres, geen reporter tochquote:Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef Strega het volgende:
Wat ik me nu afvraag, gaat Bram met Eva naar Londen om verslag te doen van "The Royal Wedding" ?
Nee, Eva gaat het verslaan, Astrid Kerseboom heeft zaterdag de klus van Koninginnedag, dus Eva doet het huwelijk. Las het in de nieuwe programmagids.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat Eva dr heen gaat, die is nieuwslezeres, geen reporter toch
Serieus?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, Eva gaat het verslaan, Astrid Kerseboom heeft zaterdag de klus van Koninginnedag, dus Eva doet het huwelijk. Las het in de nieuwe programmagids.
Ja, het was een interview met haar, speciaal over dit huwelijk. Oh zou best te gek zijn, mee te gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, dan ga ik vragen of IK met dr meemag
Hahaha ik heb sowieso heeeeeeel erge heimwee naar Londen alweer een hele poos, en ik ben echt dol op de royals, hoe fout ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het was een interview met haar, speciaal over dit huwelijk. Oh zou best te gek zijn, mee te gaan
Tja, hij is vast een bescheiden mensquote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ik heb sowieso heeeeeeel erge heimwee naar Londen alweer een hele poos, en ik ben echt dol op de royals, hoe fout ook![]()
Ik zal t m es vragen, had t iets eerder gezegd, ik heb m al tig keer gesproken vandaag
Ik bedoel, hij is vast te bescheiden en beleefd om daar mee te koop gaan lopen. Het lijkt me geen opschepper, maar als mens bescheiden.quote:
Nee, dat bedoel ik juist. Daar is hij het type niet voor.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo.
Nou ja tis sowieso iets privé's lijkt me he![]()
Waarom zou ie zo iets rondbazuinen?
Maar hij klinkt altijd beschaafd!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Naja hijs wel het type dikke auto's dure horloges dure pakken etc
Ik mag hopen dat die prullenbak uit de reclame niet diesaajn was.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Naja hijs wel het type dikke auto's dure horloges dure pakken etc
Hejje vrij?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga me es ff fatsoenlijk aankleden en het durp in waggelen
Joh dat was heul zijn huis en zijn prullie niet dus boeie!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die prullenbak uit de reclame niet diesaajn was.
Gisteren weer aan m'n beentjes geholpen, dus thuis vandaag.quote:
De vandaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh dat was heul zijn huis en zijn prullie niet dus boeie!
Oooooooh beterschapjesquote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteren weer aan m'n beentjes geholpen, dus thuis vandaag.
Moet veel lopen nu en dat ga ik dus es ff doen
Het lijkt Tashi wel, die verzamelt ook alles wat hij maar te pakken kan krijgen. Vooral duimstokken en potloden en zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
De klusjesman is in de keuken de gootsteen aan het ontstoppen en we zien net ineens zomaar een tang, een dop en nog wat spannende attributen in Sjon zn mand liggen
![]()
Hij heeft zn "ik dee heul niks blik" weer op staan
Frits had in zn jonge jaren echt heel erg die drang, dat was zo poepig.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het lijkt Tashi wel, die verzamelt ook alles wat hij maar te pakken kan krijgen. Vooral duimstokken en potloden en zo.
Sterktequote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteren weer aan m'n beentjes geholpen, dus thuis vandaag.
Moet veel lopen nu en dat ga ik dus es ff doen
Ingetje beterschapquote:Op woensdag 20 april 2011 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Hij is dus al een keer geweest?
Tis meer vervelend dan dat het pijnlijk is.
En het weer werkt niet echt mee momenteel
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Waarom?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap Ing
een hel van een nacht gehad
Bahquote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef ferrari_rood het volgende:
om 02:30 moeten spugen en dat deed zo'n zeer dat ik van de pijn niet meer kon slapen.
En dan denk ik dat ik zielig ben, omdat ik gisterenavond een beetje misselijk was toen ik naar bed moestquote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef ferrari_rood het volgende:
om 02:30 moeten spugen en dat deed zo'n zeer dat ik van de pijn niet meer kon slapen.
Eva is het liefje van BM(die jij graag pro deo voor je karretje wil spannenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef ElisaB het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wie Eva is? En wat die te maken heeft met de NOS? En waar er verslag van gedaan moet worden? En door wie? En waarom gaat oh-oh mee?
Ik snap het allemala niet meer
Owwwwwwwwwwwwwwwwwww, diequote:Op woensdag 20 april 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
Eva is het liefje van BM(die jij graag pro deo voor je karretje wil spannen)
Ook werkt zij bij het journaal en gaat zij naar Londen om verslag te doen van het huwelijk en oh oh wil dan gezellig mee want zij is fan van de engelse Royals
Zit je niet buiten?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja ik ben nog altijd niet zeker hoor, maar iedereen om me heen kennelijk welik heb in ieder geval haar opmerkingen verwerkt, dus het zou goed moeten zijn
Ik ben nu op zoek naar ergens waar ze jurken maken, want ik wil een mooie jurk bij mn afstuderen
Helaas heb ik totaal geen verstand van jurken en waar ze die makenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja ik ben nog altijd niet zeker hoor, maar iedereen om me heen kennelijk welik heb in ieder geval haar opmerkingen verwerkt, dus het zou goed moeten zijn
Ik ben nu op zoek naar ergens waar ze jurken maken, want ik wil een mooie jurk bij mn afstuderen
quote:
Wil je een jurk naar eigen ontwerp maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Niet zozeer naar ontwerp, vooral naar maatquote:Op woensdag 20 april 2011 18:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je een jurk naar eigen ontwerp maken?
Het is ook wel super heet voor!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]nee
ik ben veel te brak voor een rotstoel zoals die op het balkon staat
bovendien ga ik zo eten
Eet ze Indaha!
Aardappelsalade en stukjes stokbrood met pittige kipsalade en/of filet americainquote:Op woensdag 20 april 2011 18:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook wel super heet voor!
Wat ga je eten?
Lekker!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Aardappelsalade en stukjes stokbrood met pittige kipsalade en/of filet americainlekker makkelijk en zomers
Kijk aan jou heb ik watquote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker!
Je hebt in Enschede Embrace zitten waar ze jurken maken. Zit in De Klomp.
Oh lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef Ynske het volgende:
had vandaag 3 kwartier vrij gevraagd, en mocht om 3 gaan ipv 6
ben naar de SintPieter gereden in Mtricht, mn nichtje was daar, hele verassing
dat gezichtje toen ze me ontdekte
en morgen hele dag vrijhandig voor sollicitatie
Hoort dat bij plan bikini?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had afhaalchinees....en morgen weer
dat was t iddquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Ik ga echt zelden naar de St. Pieter, veel te druk altijd, doe mij maar de heuvel hier aan de overkant, met uitzicht op de St. Pieter![]()
Wanneer kom je weer es wandelen?
Na het Paasweekend, eerst om alvast enigzins charmant bij Maes te verschijnen en dan gaan we echt los (of juist niet) om bikiniklaar te rakenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoort dat bij plan bikini?![]()
Lekkerbekje hiero. En ik ga bijna naar Italië![]()
Uhuhuhuhquote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na het Paasweekend, eerst om alvast enigzins charmant bij Maes te verschijnen en dan gaan we echt los (of juist niet) om bikiniklaar te raken
Ja, maar morgen begin ik écht!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uhuhuhuhklinkt een beetje als 'Morgen begin ik!'
Tis daar echt altijd vergeven van de mensen bij mooi weer, niks aan met honden vind ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was t idd
in de speeltuin daar was mn zus en vriendjes van mn nichtje
moeten we snel nog eens doen jah
agenda trekt
Vakantie net geboekt, dus dan heb ik voldoende motivatie weerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uhuhuhuhklinkt een beetje als 'Morgen begin ik!'
Maar met pasen pas op dinsdag, want paasmaandag is nog een zondagquote:
Ik zal kijken of ik er eentje voor je kan vinden als we erheen gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh, als je nog es gaat wil ik wel een Cochem aan de Moesel koelkastmagneet, daar ben ik echt vroeger zooooooo vaak geweest![]()
Het kan ook wel, maar lekker is anders.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Als je het dorp in kan waggelen kun je ook door de keuken waggelen Ing
Spataderen? Sterkte ermee, hoop dat je snel geen last meer hebt!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Het kan ook wel, maar lekker is anders.
En stilstaan mag niet
Je kan toch heen en weer waggelen achter de pannetjesquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het kan ook wel, maar lekker is anders.
En stilstaan mag niet
Oeh tof, jeugdsenimentquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik er eentje voor je kan vinden als we erheen gaan
Keuken is op zich ruim genoeg jaquote:Op woensdag 20 april 2011 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan toch heen en weer waggelen achter de pannetjes?
Ja, niet te geloven hè?quote:
Jep, maar niet zo erg. Heb momenteel veel last van buikkrampen en hoofdpijn is er al drie dagen. Hopen dat de medicijnen werken tegen PDS. En mijn linker grote teen kan ik niet op lopen sinds 2 dagen. Ik moest het nog even aan kijken van de dokter, maar als het morgen nog is dan bel ik weer op. Anders wordt het pas dinsdag.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven hè?
Hoe is het met jou, nog misselijk?
Sjonge, je bent wel aan het sukkelen zegquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Oognip het volgende:
Jep, maar niet zo erg. Heb momenteel veel last van buikkrampen en hoofdpijn is er al drie dagen. Hopen dat de medicijnen werken tegen PDS. En mijn linker grote teen kan ik niet op lopen sinds 2 dagen. Ik moest het nog even aan kijken van de dokter, maar als het morgen nog is dan bel ik weer op. Anders wordt het pas dinsdag.
Thanksquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Misselijk zijn is zo naar he. Ik hoop zo voor je dat je medicijnen snel goed werken en je van alle klachten af bent oognip
Thanksquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sjonge, je bent wel aan het sukkelen zegZou zeker even naar de dokter gaan voor het weekend ja. Anders duurt het zo lang voor je er terecht kunt. Beterschap!
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Zo, afwas klaaaaaaar, nu Jiskefet de Musical kijken![]()
Ik hoop dat mn ouders of kort blijven of dat mn moeder dr waffel een beetje houdt
Ja, hou op. Nou het is hier een drama geweest, hij is zes weken thuis geweestquote:Op woensdag 20 april 2011 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Hij is dus al een keer geweest?
Tis meer vervelend dan dat het pijnlijk is.
En het weer werkt niet echt mee momenteel
neequote:Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volg jij bevallingsverhalen (rtl 8) f_r?
Oh ja, is ook zo!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hou op. Nou het is hier een drama geweest, hij is zes weken thuis geweest![]()
Was een infectie bij gekomen helaas.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kwam net langs de Poopkerk. Tenminste dat stond op de gevel.
Die hebben ze al gedaan en die ging goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo!![]()
En dan straks het andere been?
Oh zo...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Die hebben ze al gedaan en die ging goed.
Nu moeten ze nog wat aderen dichtspuiten maar ze wilden het eerst even tot rust laten komen.
Hij blijft daar nu gelukkig wel onder behandeling. Het is al heel veel opgeknapt van alles.
en snachts?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh zo...
Ja, dat dichtspuiten hebben ze hier nu ook gedaan en dat valt best mee.
Je mag alleen ff niet tillen, stilstaan of lang zitten.
Oke, Dan ga ik alvast een kluslijstje maken zonder tillen, hond uitlaten, kids ophalen van school en zoquote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh zo...
Ja, dat dichtspuiten hebben ze hier nu ook gedaan en dat valt best mee.
Je mag alleen ff niet tillen, stilstaan of lang zitten.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Daar praten ze vast onwijs veel poep
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef senesta het volgende:
Ik ben mijn boeken aan het opruimen, ik heb nu twee dozen klaar die weg gaan en ik ben er echt nog lang niet
Ik schrik zelf van het aantal boeken dat ik eigenlijk heb
alleen boeken die ik slecht vond, gaan de deur uit, de rest komt op t rek/in de kast en word nog met regelmaat gelezenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe ook altijd veel boeken weg hoor, dan kan ik er weer meer kopen
Ja, kan echt echt niet anders.quote:
Ik heb ook een aantal series die blijven hoor en een aantal losse boeken die emo waarde hebben of die ik gewoon goed vindquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
alleen boeken die ik slecht vond, gaan de deur uit, de rest komt op t rek/in de kast en word nog met regelmaat gelezen
Ik heb maar drie planken met boeken die ik wil bewaren, ik lees zoveel dat ik amper tijd heb om te herlezenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
alleen boeken die ik slecht vond, gaan de deur uit, de rest komt op t rek/in de kast en word nog met regelmaat gelezen
Doe eens iets om me te stollenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Vol.![]()
Jip en z'n hond.![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, ik heb een boekenkast vol met alleen al astrologieboeken en dat nog naast alle boeken die ik lees ter ontspanning is best erg veel.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb maar drie planken met boeken die ik wil bewaren, ik lees zoveel dat ik amper tijd heb om te herlezen
oeh ben benieuwdquote:Op woensdag 20 april 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe dat bij de Kringloop hier![]()
Laatst had ik weer een juweeltje daar voor 10 cent, ze hebben zo geen verstand van literatuur, en al helemaal niet van Engelse boeken![]()
Ik betaal er wel elke keer voor, maar ze zijn dead cheap, en het is voor het vrouwenhuis, dus voor een goed doel![]()
Oh Yns, ik heb nog ergens een heel mooi fotografieboek, die mag je wel hebben, ik zal m ff opzoeken zo, kun je kijken of het je iets lijkt, moet je er ff aan denken als je nog es komt.
das cool!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Pop Book Number One van Steve Gullick, hele gave foto's staan er in.
Ik doe dr niks mee, ligt onderin een kast
ik ken er een paar platen vanquote:Op woensdag 20 april 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Ken je m?
Ik heb eigenlijk geen flauw idee meer hoe ik dr aan kom![]()
Dr staat een hele coole PJ Harvey foto in.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
GODVERDOMME NON!
Nou wil ik weer een egeltje![]()
Kutje
graag!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, die mag je zo hebben.
Bettie Serveert staat dr ook in zie ik![]()
En Hole en Skin, wel kekke plaatjes![]()
Zwart wit allemaal geloof ik.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
GODVERDOMME NON!
Nou wil ik weer een egeltje![]()
Kutje
Daar heb ik heul geen tijd voor malle.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
dan word je toch vrijwilliger bij de egelopvang![]()
Heb een nieuw egelhuisje voor in de tuin, hopen dat er nu wel een in komt wonen van de herfst ofzo
Nou die hoed is fucking uglyquote:
ja natuurlijk is dat hoedje fucking ugly, maar dat egeltje is wel cutequote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die hoed is fucking ugly![]()
Oognip, jammer niet zo joh
zo te zien wil ie dat ook maar issie te dikquote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef oh-oh het volgende:
als ik die egel in de badkuip was en dr stonden twee van die wijven zo te kirren verzoop ik mezelf waar ze bijstonden
Hij denkt aaaaaaaargh somebody just kill me nooooooow pleaaaaaase , arm dingquote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zo te zien wil ie dat ook maar issie te dik
op zn rug als een schaap, het arme ding kan geen kant opquote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij denkt aaaaaaaargh somebody just kill me nooooooow pleaaaaaase , arm ding
das toch een eendje ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
En waarom drijft er een roze buttplug in dat bad?
Ohquote:
*stop uit badje trekt*quote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Silly Nonnekeeeeeee![]()
You silly giiiiiiiirlllllllllllllll
Welnee! Daar sta je toch boven? Laat lekker gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
Kom ik met Mike en een vriendin in kroeg X, zit die "vriend" daar van die trouwfoto's. Gaat ie lopen twitteren : "Gare mensen betreden de bliksem #lame"
Maar het ff in mijn face zeggen terwijl hij 6 meter verderop zat durfde hij niet. Ik zat echt zo van "damn, ik ga hem een kopstoot geven."
Maar dat mocht niet van Mike en dat gips werkte niet meeIk hoop niet voor hem dat ik hem tegenkom zonder gips
Ik heb er een schijt aan als iemand iets niet recht in mijn bek durft te zeggen en achterbaks wel dingen durft lopen te twitteren. Om vervolgens zijn wijf te gaan smsen dat ze langs moest komen (want die komt NOOIT in de kroeg maar in ene was ze dr) omdat hij blijkbaar het niet alleen af kon.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Welnee! Daar sta je toch boven? Laat lekker gaan
Wie?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Jullie zijn goed aan elkaar gewaagd Qutje
Ik ga deze voor je zingen bij de vuurkorf, ok?quote:
En waarom ben je niet even naar hem toe gelopen en heb je hem gewoon ff gevraagd wat hij nou precies bedoelde met zijn twitterbericht? Wel zo makkelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Qwea het volgende:
Ik heb er een schijt aan als iemand iets niet recht in mijn bek durft te zeggen en achterbaks wel dingen durft lopen te twitteren. Om vervolgens zijn wijf te gaan smsen dat ze langs moest komen (want die komt NOOIT in de kroeg maar in ene was ze dr) omdat hij blijkbaar het niet alleen af kon.
Ik moest echt me inhouden. Ik haat dat soort uitgekotst tuig.
deal !quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga deze voor je zingen bij de vuurkorf, ok?
quote:
Omdat ik mezelf ken, en hem ook. En ik precies weet wat hij ermee bedoeld. Hij is een fucking faalhaas met zijn grote bek en al die leugens en verhalen ben ik wel zat... dus ik had hem waarschijnlijk gewoon neergehoekt. Want daar moet je geen woorden aan vuil meer maken, enkel een vuist.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En waarom ben je niet even naar hem toe gelopen en heb je hem gewoon ff gevraagd wat hij nou precies bedoelde met zijn twitterbericht? Wel zo makkelijk
Tuurlijk is dat fijn, al ben ik nog steeds misselijk in mindere mate. Maar de buikkrampen hebben hun intrek genomen en die zijn ook niet bepaald fijnquote:Op woensdag 20 april 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
En meteen doei
Ik heb ff bijgelezen:
Ingetje, sterkte![]()
Rewimo: kicken van je been
Oh-oh: egeltjes horen buiten hoor
Oognip: wel erg fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Toch
Op de bank met de beeb
mama Mia kijk hier eens: http://gotics.nl/ (Dit is Strega hoor, maar tis al laat en ik ben niet ingelogd. Ik heb hier al verschillende feestjurken, rokken en wat dies meer zijn gekocht. Goede kwaliteit, betaalbaar en prettig iemand om mee te dealenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Niet zozeer naar ontwerp, vooral naar maatben best wel plus-size
Zag vandaar een supermooie geweldige ik-ben-verliefd jurk, maar maat 46 was net te klein helaas
quote:
ff bij Netjes in Utrecht binnenwippen kan ookquote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
mama Mia kijk hier eens: http://gotics.nl/ (Dit is Strega hoor, maar tis al laat en ik ben niet ingelogd. Ik heb hier al verschillende feestjurken, rokken en wat dies meer zijn gekocht. Goede kwaliteit, betaalbaar en prettig iemand om mee te dealen
om 10.30u sollicitatiegesprekquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:16 schreef Ynske het volgende:
@Rewimo,komt die doos idd nog kamperen?
Ik heb NIET bijgelezen, maar dit gaat over dat achterlijke DJMO wijf hea?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:16 schreef Ynske het volgende:
@Rewimo,komt die doos idd nog kamperen?
Does a bear shit in the woods?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb NIET bijgelezen, maar dit gaat over dat achterlijke DJMO wijf hea?
*heen waggeltquote:Op donderdag 21 april 2011 09:28 schreef Ynske het volgende:
check zie topic in FHF, waarbij Rewimo aangeeft dat asfalt iig komt en iemand anders haar aanhaalt
dus wilde ff checken
Succes!quote:
Sorry, ik zal morgen beter mijn best doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Succes Yns!
Pagan, wat ben jij dr vroeg bij
quote:
ik zag m in de AT langkomenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar kijk ik echt niet meer, sorry![]()
Ik ben eindelijk de kadootjes voor mn nichtje in aan het pakken![]()
1 maart werd ze zes, maar toen was ik ziek en alle kadootjes die ik het hele jaar door verzamel voor de grote verrassingsdoos lagen op kantoor![]()
Nou had ik alsnog een leuk kado voor haar besteld bij Bol ( drie van die hondjes om zelf in te kleuren Qwea, weet je nog, jij kwam daar es meemegagroot succes bij haar en dr zusje en broertje
) en daar was ze ook heel blij mee, maar ik ga deze lading toch nog maar ff opsturen
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef Oognip het volgende:
Succes Yns!
En wat een vreselijk wijf die DJMO heDie zou ik echt niet in mijn achtertuin moeten
Mwah, in combinatie met een paasbult zie ik wel mogelijkheden hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef Oognip het volgende:
Succes Yns!
En wat een vreselijk wijf die DJMO heDie zou ik echt niet in mijn achtertuin moeten
Is dat zo een mega vreugdevuur?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mwah, in combinatie met een paasbult zie ik wel mogelijkheden hoor.
Ik zat zelf nog na te denken over een formulering, maar dit is eigenlijk zo ongeveer precies wat ik zeggen wilde. Niet nodigquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef Muis006 het volgende:
Zeg,
Niet om het een of het ander, maar dit komt wel erg bitter over.
Kan dat niet in dm of pm? Laat mensen toch, what's it to you?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef Pagan het volgende:
Ik ga al...
Succes met prikken en have fun met de poetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo , klaar met alles los inpakken![]()
Ik had 4 rollen inpakpapier en na de doos voor dr zusje in januari en die voor haar is dr amper nog wat over![]()
De kleine jongen wordt in juni 2, ik denk dat die ook wel klaar is voor zn eerste doos van tante oh-oh
oewwwww, je zit er nu al inquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Oognip het volgende:
3 Kleine kleutertjes op een rijtje
[ afbeelding ]
Nou dat krijg ik niet klaar met mijn katten dat ze ook maar 10 seconden zo blijven zitten, mooi hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Oognip het volgende:
3 Kleine kleutertjes op een rijtje
[ afbeelding ]
Ik blijf m ook Noche noemen, zal wel ff duren voor ik overgestapt ben op Sandorquote:
Ja in mijn hoofd is het ook Noche.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik blijf m ook Noche noemen, zal wel ff duren voor ik overgestapt ben op Sandor
quote:
Tussen de middagquote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd is het ook Noche.
Wanneer zie je hem vandaag tussen de middag of na je werk pas?
Komt goedquote:
Prrrrrrrrrrrrutsertje van mequote:Op donderdag 21 april 2011 10:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
alweer zo'n mooie dag vandaag
![]()
beetje jammer dat ik net de grote parasol gemolt heb
Oh, die krijg ik echt niet weg, die had ik es maar die heb ik weggegooid, wat een goorheidquote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef nokwanda het volgende:
Over thee gesproken. ik slaap nu sinds 2 nachten weer redelijk normaal dankzij de Sleepy time thee van celestial
Ja fuck it Non, wat een afknapper, wie kijkt er nou ook iedere keer weer naar koffietijd?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:02 schreef Nonneke het volgende:
die foto's ook elke keer bij koffietijdallemaal voor een postcodeloterij fiets
![]()
en wanneer trappen ze die domme quinty eens weg en doen ze koffietijd met Loretta en Nelleke van der Krogt![]()
meestal het laatste stuk, daarna komt gtstquote:Op donderdag 21 april 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja fuck it Non, wat een afknapper, wie kijkt er nou ook iedere keer weer naar koffietijd?
En hoe kom jij aan die fiets dan?
Vergeet niet de accu helemaal leeg te gebruiken en daarna weer een keer 24 uur aan de stroom te leggen! Daarna kan je zo'n beetje doen en laten wat je wilt met opladenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja!
Op die eerste weegfoto had ie nog niet eens een koppie man, fucking unbelievable![]()
De weegschaal staat nu op de logeerkamer.
Vriendinnen van me krijgen begin mei een nestje, die willen m graag lenen dan, en dan krijg ik m weer terug als die pups pleite zijn.
Ik vind het megafijn dat ik mn eigen honden nu thuis kan wegen
Die is echt nog lang niet leeg hoor!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vergeet niet de accu helemaal leeg te gebruiken en daarna weer een keer 24 uur aan de stroom te leggen! Daarna kan je zo'n beetje doen en laten wat je wilt met opladen
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
meestal het laatste stuk, daarna komt gtst
nou ik heb natuurlijk eerst 3 miljoen fotos naar koffietijd gestuurden toen won ik er wel 2 voor mn inzet
dat zal het zijn geweest denk ik jaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze noooooooooit meer een foto van je wilden zien zeker
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zal het zijn geweest denk ik ja![]()
![]()
Ik weet het, maar daarom vergeet je het wellicht (uitlenen, accu nog maar halfvol, zal ik 'm even helemaal opladen voor ie weggaat....; dat werkquote:
Oh nee ze krijgen gewoon het snoer dr bij en bij alle apparaten laat ik altijd de accu helemaal leeglopen altijd voor ik weer oplaadquote:Op donderdag 21 april 2011 11:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daarom vergeet je het wellicht (uitlenen, accu nog maar halfvol, zal ik 'm even helemaal opladen voor ie weggaat....; dat werk)
Nja, jij hebt ze wel en ik niet dus wie moet dr hier nu huilen?quote:
ahhwzz, nou dan stuur je toch je foto naar koffietijdquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, jij hebt ze wel en ik niet dus wie moet dr hier nu huilen?
No wayquote:Op donderdag 21 april 2011 11:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ahhwzz, nou dan stuur je toch je foto naar koffietijd
Ik zou me dr bijna in gaan verdiepen, wat is dr de bedoeling van dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Loretta luvs diertjes dus met een foto van je hondjes heb je em al bijna in de schuur staan
Nog niet beter. Nu weer ontzettend misselijk doordat ik met veel water een pil + movicolon in moet nemen. Buik is ook nog zo opgeblazen, dat wil natuurlijk wel met een buik vol ontlastingquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat krijg ik niet klaar met mijn katten dat ze ook maar 10 seconden zo blijven zitten, mooi hoor, voel je je nu beter of zijn de buikkrampen nog niet weg?
Maar had je een verstopping dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nog niet beter. Nu weer ontzettend misselijk doordat ik met veel water een pil + movicolon in moet nemen. Buik is ook nog zo opgeblazen, dat wil natuurlijk wel met een buik vol ontlasting![]()
Maar ja, vanmiddag lekker naar het park en lekker niks doen
Tja moet je weer opnieuw in de lakquote:Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Hoerende![]()
Heb ik gisteren mn teennagels matching groen gelakt voor bij mn handjes, is nu die op mn handen onwijs aan het chippen van al dat inpakwerk met tape en zo
Wat leuk, vooral voor Oscar weer een nieuwe ontdekkingstochtquote:Op donderdag 21 april 2011 11:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Morgen.![]()
Sterkte en beterschap Oognip.![]()
Ik ga met de pasen op de hond van m'n oom in tante passen. Met mega-grote tuin.
Oscar mag ook mee en Jip heeft oppas.
Ja, hij vindt het ook echt heerlijk allemaal. In de trein doet ie supergoed.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat leuk, vooral voor Oscar weer een nieuwe ontdekkingstocht
Een verstopping niet echt, maar ik kan op dit moment moeilijk van de ontlasting af komen en daarom heeft de huisarts dit voorgeschreven. Ik hoop niet dat ik hiervan de hele dag op de wc ga zittenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar had je een verstopping dan?
Ik ken movicolon alleen voor als je een darmonderzoek krijgt om de darm leeg te maken.
Mijn man heeft ook laxeermiddel omdat door de pillen verstopping kan ontstaan maar daar hoeft hij niet de hele dag van naar de wc dat is gewoon om het zacht te houden
elke dag doen ze een ander thema, en dan kiezen ze de leukstequote:Op donderdag 21 april 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou me dr bijna in gaan verdiepen, wat is dr de bedoeling van dan?
Ik zie dat echt nooooooooooit
quote:Morgen is er weer een kans op de Postcode Loterij Fiets! Het thema van de Foto van de Dag is dan Stuntelige Mannen.
Ik heb geen stuntelige man.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
elke dag doen ze een ander thema, en dan kiezen ze de leukste
http://www.koffietijd.nl/(...)-de-dag-hoge-hakken/
[..]
Movicolon mag ook door de yoghurtquote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nog niet beter. Nu weer ontzettend misselijk doordat ik met veel water een pil + movicolon in moet nemen. Buik is ook nog zo opgeblazen, dat wil natuurlijk wel met een buik vol ontlasting![]()
Maar ja, vanmiddag lekker naar het park en lekker niks doen
Mag ie ook mee uit dan? Ook aan de lijn? of houdt hij Hond aan de lijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip kan nu naar z'n eigen poepende hond kijken.
Jip laat 'm uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mag ie ook mee uit dan? Ook aan de lijn? of houdt hij Hond aan de lijn?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jip laat 'm uit.![]()
Met de zindelijkheidstraining. Als Oscar dan moet poepen gaat Jip er naar kijken.
Komende nacht rijden we naar Calais en om 6.45 gaat de ferry varen. Zijn we om 7 uur daar (uur vooruit)quote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Hey Nok, wanneer ging jij nu naar de UK?
MOCHT je ergens een koelkastmagneet zien ter ere van het koninklijk huwelijk, zou je dan aan me willen denken?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komende nacht rijden we naar Calais en om 6.45 gaat de ferry varen. Zijn we om 7 uur daar (uur vooruit)
Dat is nogeens een lekker gevoel, om zo zo' n klein ding achter te laten.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh en Sandor was zoooooooooooo leuk![]()
Vandaag zn eerste dag in de winkel en hij lag prinsheerlijk te slapen in een joekel van een bench achter in de toko.
Toen hoorde hij mij en werd ie helemaal wild en gek en kreeg ik een miljoen kusjes![]()
Veel geknuffeld, even een blokje om gelopen met hem aan de lijn erbij, en weer terug gebracht.
Zn mama riep hem binnen in de winkel en hij sjeesde als een dolle naar binnen, zooooooo schattig![]()
Ze zijn echt hele helemaal hoteldebotel van hem en hij van hun ook![]()
Foto's doe ik zo.
Ff mn cheesecake ijsje opeten nu
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MOCHT je ergens een koelkastmagneet zien ter ere van het koninklijk huwelijk, zou je dan aan me willen denken?
quote:
Zo , echt echt wel jaquote:Op donderdag 21 april 2011 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is nogeens een lekker gevoel, om zo zo' n klein ding achter te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |