Ik denk niet eens dat Eva dr heen gaat, die is nieuwslezeres, geen reporter tochquote:Op woensdag 20 april 2011 14:00 schreef Strega het volgende:
Wat ik me nu afvraag, gaat Bram met Eva naar Londen om verslag te doen van "The Royal Wedding" ?
Nee, Eva gaat het verslaan, Astrid Kerseboom heeft zaterdag de klus van Koninginnedag, dus Eva doet het huwelijk. Las het in de nieuwe programmagids.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat Eva dr heen gaat, die is nieuwslezeres, geen reporter toch
Serieus?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, Eva gaat het verslaan, Astrid Kerseboom heeft zaterdag de klus van Koninginnedag, dus Eva doet het huwelijk. Las het in de nieuwe programmagids.
Ja, het was een interview met haar, speciaal over dit huwelijk. Oh zou best te gek zijn, mee te gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, dan ga ik vragen of IK met dr meemag
Hahaha ik heb sowieso heeeeeeel erge heimwee naar Londen alweer een hele poos, en ik ben echt dol op de royals, hoe fout ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, het was een interview met haar, speciaal over dit huwelijk. Oh zou best te gek zijn, mee te gaan
Tja, hij is vast een bescheiden mensquote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ik heb sowieso heeeeeeel erge heimwee naar Londen alweer een hele poos, en ik ben echt dol op de royals, hoe fout ook![]()
Ik zal t m es vragen, had t iets eerder gezegd, ik heb m al tig keer gesproken vandaag
Ik bedoel, hij is vast te bescheiden en beleefd om daar mee te koop gaan lopen. Het lijkt me geen opschepper, maar als mens bescheiden.quote:
Nee, dat bedoel ik juist. Daar is hij het type niet voor.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo.
Nou ja tis sowieso iets privé's lijkt me he![]()
Waarom zou ie zo iets rondbazuinen?
Maar hij klinkt altijd beschaafd!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Naja hijs wel het type dikke auto's dure horloges dure pakken etc
Ik mag hopen dat die prullenbak uit de reclame niet diesaajn was.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Naja hijs wel het type dikke auto's dure horloges dure pakken etc
Hejje vrij?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga me es ff fatsoenlijk aankleden en het durp in waggelen
Joh dat was heul zijn huis en zijn prullie niet dus boeie!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die prullenbak uit de reclame niet diesaajn was.
Gisteren weer aan m'n beentjes geholpen, dus thuis vandaag.quote:
De vandaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh dat was heul zijn huis en zijn prullie niet dus boeie!
Oooooooh beterschapjesquote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteren weer aan m'n beentjes geholpen, dus thuis vandaag.
Moet veel lopen nu en dat ga ik dus es ff doen
Het lijkt Tashi wel, die verzamelt ook alles wat hij maar te pakken kan krijgen. Vooral duimstokken en potloden en zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
De klusjesman is in de keuken de gootsteen aan het ontstoppen en we zien net ineens zomaar een tang, een dop en nog wat spannende attributen in Sjon zn mand liggen
![]()
Hij heeft zn "ik dee heul niks blik" weer op staan
Frits had in zn jonge jaren echt heel erg die drang, dat was zo poepig.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het lijkt Tashi wel, die verzamelt ook alles wat hij maar te pakken kan krijgen. Vooral duimstokken en potloden en zo.
Sterktequote:Op woensdag 20 april 2011 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisteren weer aan m'n beentjes geholpen, dus thuis vandaag.
Moet veel lopen nu en dat ga ik dus es ff doen
Ingetje beterschapquote:Op woensdag 20 april 2011 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Hij is dus al een keer geweest?
Tis meer vervelend dan dat het pijnlijk is.
En het weer werkt niet echt mee momenteel
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Waarom?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap Ing
een hel van een nacht gehad
Bahquote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef ferrari_rood het volgende:
om 02:30 moeten spugen en dat deed zo'n zeer dat ik van de pijn niet meer kon slapen.
En dan denk ik dat ik zielig ben, omdat ik gisterenavond een beetje misselijk was toen ik naar bed moestquote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef ferrari_rood het volgende:
om 02:30 moeten spugen en dat deed zo'n zeer dat ik van de pijn niet meer kon slapen.
Eva is het liefje van BM(die jij graag pro deo voor je karretje wil spannenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef ElisaB het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wie Eva is? En wat die te maken heeft met de NOS? En waar er verslag van gedaan moet worden? En door wie? En waarom gaat oh-oh mee?
Ik snap het allemala niet meer
Owwwwwwwwwwwwwwwwwww, diequote:Op woensdag 20 april 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
Eva is het liefje van BM(die jij graag pro deo voor je karretje wil spannen)
Ook werkt zij bij het journaal en gaat zij naar Londen om verslag te doen van het huwelijk en oh oh wil dan gezellig mee want zij is fan van de engelse Royals
Zit je niet buiten?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja ik ben nog altijd niet zeker hoor, maar iedereen om me heen kennelijk welik heb in ieder geval haar opmerkingen verwerkt, dus het zou goed moeten zijn
Ik ben nu op zoek naar ergens waar ze jurken maken, want ik wil een mooie jurk bij mn afstuderen
Helaas heb ik totaal geen verstand van jurken en waar ze die makenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja ik ben nog altijd niet zeker hoor, maar iedereen om me heen kennelijk welik heb in ieder geval haar opmerkingen verwerkt, dus het zou goed moeten zijn
Ik ben nu op zoek naar ergens waar ze jurken maken, want ik wil een mooie jurk bij mn afstuderen
quote:
Wil je een jurk naar eigen ontwerp maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Niet zozeer naar ontwerp, vooral naar maatquote:Op woensdag 20 april 2011 18:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je een jurk naar eigen ontwerp maken?
Het is ook wel super heet voor!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]nee
ik ben veel te brak voor een rotstoel zoals die op het balkon staat
bovendien ga ik zo eten
Eet ze Indaha!
Aardappelsalade en stukjes stokbrood met pittige kipsalade en/of filet americainquote:Op woensdag 20 april 2011 18:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook wel super heet voor!
Wat ga je eten?
Lekker!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Aardappelsalade en stukjes stokbrood met pittige kipsalade en/of filet americainlekker makkelijk en zomers
Kijk aan jou heb ik watquote:Op woensdag 20 april 2011 18:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker!
Je hebt in Enschede Embrace zitten waar ze jurken maken. Zit in De Klomp.
Oh lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef Ynske het volgende:
had vandaag 3 kwartier vrij gevraagd, en mocht om 3 gaan ipv 6
ben naar de SintPieter gereden in Mtricht, mn nichtje was daar, hele verassing
dat gezichtje toen ze me ontdekte
en morgen hele dag vrijhandig voor sollicitatie
Hoort dat bij plan bikini?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had afhaalchinees....en morgen weer
dat was t iddquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Ik ga echt zelden naar de St. Pieter, veel te druk altijd, doe mij maar de heuvel hier aan de overkant, met uitzicht op de St. Pieter![]()
Wanneer kom je weer es wandelen?
Na het Paasweekend, eerst om alvast enigzins charmant bij Maes te verschijnen en dan gaan we echt los (of juist niet) om bikiniklaar te rakenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoort dat bij plan bikini?![]()
Lekkerbekje hiero. En ik ga bijna naar Italië![]()
Uhuhuhuhquote:Op woensdag 20 april 2011 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na het Paasweekend, eerst om alvast enigzins charmant bij Maes te verschijnen en dan gaan we echt los (of juist niet) om bikiniklaar te raken
Ja, maar morgen begin ik écht!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uhuhuhuhklinkt een beetje als 'Morgen begin ik!'
Tis daar echt altijd vergeven van de mensen bij mooi weer, niks aan met honden vind ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was t idd
in de speeltuin daar was mn zus en vriendjes van mn nichtje
moeten we snel nog eens doen jah
agenda trekt
Vakantie net geboekt, dus dan heb ik voldoende motivatie weerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uhuhuhuhklinkt een beetje als 'Morgen begin ik!'
Maar met pasen pas op dinsdag, want paasmaandag is nog een zondagquote:
Ik zal kijken of ik er eentje voor je kan vinden als we erheen gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh, als je nog es gaat wil ik wel een Cochem aan de Moesel koelkastmagneet, daar ben ik echt vroeger zooooooo vaak geweest![]()
Het kan ook wel, maar lekker is anders.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Als je het dorp in kan waggelen kun je ook door de keuken waggelen Ing
Spataderen? Sterkte ermee, hoop dat je snel geen last meer hebt!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Het kan ook wel, maar lekker is anders.
En stilstaan mag niet
Je kan toch heen en weer waggelen achter de pannetjesquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het kan ook wel, maar lekker is anders.
En stilstaan mag niet
Oeh tof, jeugdsenimentquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik er eentje voor je kan vinden als we erheen gaan
Keuken is op zich ruim genoeg jaquote:Op woensdag 20 april 2011 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan toch heen en weer waggelen achter de pannetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |