Dat kwam vroeger ook wel eens voor hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Het zijn tegenwoordig ook allemaal leeghoofden op school, er blijft ook niks steken.
Brave leraresquote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
whaha een leerling heeft bij een vraag die ie niet weet geschreven dat het een gemene vraag is
Oh sorry meneer leerling... ik zal hem nooit meer stellen
Wie ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Het zijn tegenwoordig ook allemaal leeghoofden op school, er blijft ook niks steken.
Graag! Speelt hij ook elke dag gitaar voor je?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ohhhh. Ik zie hem nu elke dag.Zal hem zo even knuffelen voor je.
Ben nog altijd op een serenade aan het wachten. Wel een keer samen met mijn zoon gehoord, was wel leuk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
Graag! Speelt hij ook elke dag gitaar voor je?
En bevalt het samen? Aan de smiley te zien wel.
Je kan ook niet alles hebben. Hij kan wel de computer maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben nog altijd op een serenade aan het wachten. Wel een keer samen met mijn zoon gehoord, was wel leuk.
Oja.Leven is op dat gebied heel heel goed.
Hij is alleen niet zo handig.![]()
True, zou hem voor geen miljoen willen ruilen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
Je kan ook niet alles hebben. Hij kan wel de computer maken.
Maar als je een hendig sjieke database voor al je boodschappen wilt hebben dan.....quote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, zou hem voor geen miljoen willen ruilen.
Hij is niet van de hardware.Kan ik beter mijn zoon vragen.
Oja, dat kan hij als de beste.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
Maar als je een hendig sjieke database voor al je boodschappen wilt hebben dan.....
Ik ben wél heel goed in ze smerig maken.quote:
tmi.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wél heel goed in ze smerig maken.
quote:
Geef het nummer van je secretaresse maar door?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij dan binnen nu en 10 minuten maar eens klaar komen.
Dat betekent dus dat jij het niet kan, je laat het iemand doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
Geef het nummer van je secretaresse maar door?
Die zit in de omgeving van utrecht en ik zit in Thailand.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik las gisteren een artikel dat secretaresses cq management assistentes van hun imago af willen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Afgekeurdquote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik las gisteren een artikel dat secretaresses cq management assistentes van hun imago af willen.
quote:
Ja dat is de basis van hun kunnen. Dat en dat ze niks te beslissen hebben.quote:
Welk merk paperclips is dan ook niet echt baas waardig.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Menig secretaresse maakt anders de beslissing omdat de baas om raad vraagt. Is mijn ervaring.
Alsof een serieuze gamer niet het verschil ziet tussen een simpele casual game en een uitgebreid spel op de console/pc/handheld....quote:Epic vreest effect goedkope apps
Door Jurian Ubachs, woensdag 20 april 2011 08:59, views: 17.086
Volgens ontwikkelstudio Epic Games vormen goedkope games en applicaties een bedreiging voor de markt voor zogenoemde full priced games. Het bedrijf ziet de 'one dollar apps' als voornaamste bedreiging voor de game-industrie.
Volgens Epic Games-president Mike Capps vormt het steeds groter wordende aanbod van games die een dollar of zelfs minder kosten een serieuze bedreiging voor de traditionele markt voor games. "Hoe verkoop je een game voor zestig dollar aan iemand die gewend is om 99 cent te betalen?" vroeg Capps zich af in een interview met IndustryGamers. De Epic-topman voegde eraan toe dat Epic Games in zijn twintigjarige bestaan nog nooit zo onzeker is geweest over wat de studio te wachten staat als op dit moment.
Capps benadrukte dat de toekomst genoeg mogelijkheden biedt voor de partijen die het juiste pad kiezen, maar wees op het grote aantal vragen dat beantwoord moet worden. "Vroeger gold: de PlayStation 3 zal het wel goed gaan doen, aangezien de PlayStation 2 ook populair was, maar nu zijn er veel meer vragen. Bestaat fysieke distributie nog over tien of zelfs vijf jaar? Geeft iemand nog iets om de volgende generatie consoles? Wat gebeurt er met de pc? Kun je nog geld verdienen aan een pc-spel als dat spel niet verbonden is met een server? Wat gebeurt er in de mobiele markt?" aldus Capps.
De president van Epic staat niet alleen in zijn kritiek op goedkope apps. Eerder liet Nintendo of America-president Reggie Fils-Aime al aan Eurogamer weten dat goedkope applicaties hem een doorn in het oog zijn. Volgens Fils-Aime zorgen de apps van een tot twee dollar voor een onrealistisch verwachtingspatroon bij consumenten. Zij zouden het prijsniveau van een of twee dollar als normaal gaan zien voor handheld games, wat ten koste zou gaan van de verkoop van de veel duurdere games voor de Nintendo 3DS, die volgens Fils-Aime veel uitgebreider zijn en daardoor het hogere prijsniveau waard zijn.
Dat elke hersenscheet van iemand tegenwoordig een nieuwsitem is waar andere vervolgens serieus over na gaan denken is een veel groter probleem.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Och gut, de entertainmentindustrie heeft weer iets nieuws om over te huilen.
[..]
Alsof een serieuze gamer niet het verschil ziet tussen een simpele casual game en een uitgebreid spel op de console/pc/handheld....
Voor een site als tweakers is dit een prima nieuwsitem, of voor de gamehoek van fok.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat elke hersenscheet van iemand tegenwoordig een nieuwsitem is waar andere vervolgens serieus over na gaan denken is een veel groter probleem.
Inderdaad. Het is echt te droef voor woorden. In alle industriën is het gewoon de ontwikkeling volgen of weggeconcureerd worden. Behalve in de entertainment, daar moeten wetten aangepast worden om iedere vorm van vernieuwing tegen te gaan. Want anders! Nou! Dan, dan... !!!! euh, met muziek speelt dit al jaren, maar voorlopig heeft nog geen enkel radiostation de megahit moeten schrappen omdat er geen muziek meer gemaakt wordt.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een site als tweakers is dit een prima nieuwsitem, of voor de gamehoek van fok.
Het is ook meer dan een hersenscheet, de hele entertainmentindustrie huilt alles bij elkaar zodra de markt verandert en ze niet meer slapend rijk kunnen worden. Dit berichtje past prima in die trend.
Uiteindelijk is dat wel gelukt, niemand die meer videobanden gebruikt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De entertainmentindustrie is gewoon conservatiever dan conservatief. Ze hebben ook geprobeerd de videoband tegen te houden....![]()
Niet te vergeten de kopieerbeveiligingen op legale cd's waardoor ze het in een groot aantal cd-spelers niet doen. En laten we de DVD's niet vergeten waarbij de LEGALE koper wordt bestookt met allerlei niet door te spoelen filmpjes waarin hij wordt aangespoord om vooral niet illegaal te zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er wordt zelfs een smak geld tegenaan gegooid om spotjes te maken om je aan te tonen hoe immoreel wel niet!
Volgens mij hebben ze hetzelfde geintje ook geprobeerd met harddisk recorders voor de tv overigens. Of iets wat er heel sterk op leek....quote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat wel gelukt, niemand die meer videobanden gebruikt.
Allemaal prima maatregelen en volkomen te billijken tegen die downloaddievenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet te vergeten de kopieerbeveiligingen op legale cd's waardoor ze het in een groot aantal cd-spelers niet doen. En laten we de DVD's niet vergeten waarbij de LEGALE koper wordt bestookt met allerlei niet door te spoelen filmpjes waarin hij wordt aangespoord om vooral niet illegaal te zijn.
Ja, die hebben er vooral last van want alle films die je downloadt hebben die waarschuwing ook. Legale klanten hebben er helemaal geen last van!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal prima maatregelen en volkomen te billijken tegen die downloaddieven
Precies! Dat bedoel ik maar!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die hebben er vooral last van want alle films die je downloadt hebben die waarschuwing ook. Legale klanten hebben er helemaal geen last van!
Toffe dingen met parken, strandjes en BBQ's.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Lekker hoor. Wat ga'de ammel doen Q'ke?
Je was duidelijk van de wereld door de zoenpartij. Geen camouflagestift bij je natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
Godver, ik al denken waarom mensen me zo raar aankijken in de trein. Kijk ik net in de spiegel zit er een reuze zuigzoenSnap niet dat ik die heb gemist vanochtend
Eeuh, ik ben een vent, ik heb zulke dingen niet eensquote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je was duidelijk van de wereld door de zoenpartij. Geen camouflagestift bij je natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
Godver, ik al denken waarom mensen me zo raar aankijken in de trein. Kijk ik net in de spiegel zit er een reuze zuigzoenSnap niet dat ik die heb gemist vanochtend
Geen vrouwelijke collega's?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, ik ben een vent, ik heb zulke dingen niet eenszij ook niet trouwens, want ze ging ook met vlek naar dr werk
En ik was niet eens van de wereld, ik heb er normaal geen last van, dus liet haar dr gang gaan![]()
Klaar blijkelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen vrouwelijke collega's?
Ze heeft duidelijk zuigkracht.
.. Gets.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen vrouwelijke collega's?
Ze heeft duidelijk zuigkracht.
Die kwam ik tegen... Vond het humorquote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef Kuukske het volgende:
He Kaatee'ke, wat doe je met die quote in je sig dan.
Als jij getrouwd bent, wil ik wel eens weten wat jij op je huwelijksnacht doetquote:Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh en nee. Jij gaat toch alleen maar slapen op je huwelijksnacht
met t bruidsmeisje neukenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij getrouwd bent, wil ik wel eens weten wat jij op je huwelijksnacht doet.
Uiteraard, double dippingquote:
Wacht maar jongen. Als jij straks getrouwd bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
Jouw huwelijksnacht was net zo romantisch?
Dat doe ik meestal wel ja, na een stevig potje copuleren.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar jongen. Als jij straks getrouwd bent.
Ik wil tot in detail weten wat je gedaan hebt, wedden dat je heerlijk hebt geslapen?
+1 alleen niet altijd, zo onhandig na de ochtend sex, als je dan naar je werk rijdt en in de auto in slaap valtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal wel ja, na een stevig potje copuleren.
Ik zal je de film sturen achteraf.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar jongen. Als jij straks getrouwd bent.
Ik wil tot in detail weten wat je gedaan hebt, wedden dat je heerlijk hebt geslapen?
Die situatie valt uit te sluiten, het ging over de huwelijksnacht, niet de day after!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 alleen niet altijd, zo onhandig na de ochtend sex, als je dan naar je werk rijdt en in de auto in slaap valt
Ja dat dacht jequote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat dacht je
Ik moet morgen gewoon werken (nou ja ik ben vrij maar ik kreeg vandaag de helft niet geregelddus nu moet ik morgen alsnog )
Lln hebben gewoon les haha
Oh goodie!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal je de film sturen achteraf.
neequote:
Ik ben twee weken terug naar de Johannes Passion geweest metquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
oh vanavond de passion!
Ik hou wel van christelijke uitingen
Ik ben een groot fan van processie
Behalve ikquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
als ik moet werken moet iedereen het!!!!!
Mag ik zeggen wat voor dag vandaag is? of vind je dat niet oke?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben morgen vrij maar mag zaterdag weer
Dat mag je best zeggen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mag ik zeggen wat voor dag vandaag is? of vind je dat niet oke?
Dat ging ik nog doen maar Rhu het laten vertellen is leukerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Kuukske het volgende:
Bende gij jarig? Waarom vertel je dat niet?
Gefeliciteerd!
Ik las "in de bek schijten". Dat zegt iets over mij, en over jouw stijl van posten An.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
Je moet een gegeven Olifant niet in de bek kijken Grrrrr.
Achjoh. Je moet juist blij zijn dat je die ene er iedere keer bij mag tellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dank voor de felicitaties, al krijg ik wel ieder jaar meer het gevoel dat ik niet blij moet zijn met mijn verjaardag. Elke keer die +1 bij je leeftijd.
Jij bent zeker nog 27 ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achjoh. Je moet juist blij zijn dat je die ene er iedere keer bij mag tellen.
25quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ging ik nog doen maar Rhu het laten vertellen is leuker![]()
Wat zou zo'n olifant kosten aan vreten?
Heel de dag gewerktquote:
Oh. Nouja.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan heb je helemaal nog makkelijk praten!
Idd, zum kotzen. Feitelijk gaan ze dus gewoon de prijs van data (want dat is het uiteindelijk allemaal) kunstmatig hoog houden....quote:Op donderdag 21 april 2011 15:35 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)nsten-blokkeren.html
Lekker WhatsApp blokkeren, ze beginnen steeds meer op de muziekindustrie te lijken.
Goede zet. Er gaan nog veel klanten vertrekken daar. En er moeten al 5000 man weg vanwege slechte resultaten.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:35 schreef Q. het volgende:
Lekker WhatsApp blokkeren, ze beginnen steeds meer op de muziekindustrie te lijken.
Trusten Grrrrrutjequote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, en nu is het tijd voor een middagdutje om vanavond fit te zijn.
heel goed idee!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, en nu is het tijd voor een middagdutje om vanavond fit te zijn.
Sinds wanneer kost IM veel bandbreedte?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:35 schreef Q. het volgende:
Ze willen het puur gebruiken om de verliezen van hun SMS-goudmijn te compenseren. Dat kostte ze ook nooit ene hol maar omdat het zo duur was is iedereen alternatieven gaan zoeken.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer kost IM veel bandbreedte?
Gewoon veel bier geven, dan reset ik vanzelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Q.! Ik moest aan je denken tijdens mijn tentamen. Toen ik even niet wist hoe ik geheugen Q moest resetten.
Dat dus!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Kuukske het volgende:
Bende gij jarig? Waarom vertel je dat niet?
Gefeliciteerd!
Wat doe jij met Koninginnennacht eigenlijk?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon veel bier geven, dan reset ik vanzelf.
Dan ben ik in Amstelredorp.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe jij met Koninginnennacht eigenlijk?
Niet inderdaad... Daarom zou het ook zo sneu zijn... Dat ze problemen hebben met mensen die de hele dag youtube op hun mobiel kijken kan ik me voorstellen. Dat kost klauwen aan bandbreedte en vraagt veel van het netwerk. Als je aan datagrootverbruik een prijskaartje hangt, prima.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer kost IM veel bandbreedte?
behalve als hun toesten veeeel te duur zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet inderdaad... Daarom zou het ook zo sneu zijn... Dat ze problemen hebben met mensen die de hele dag youtube op hun mobiel kijken kan ik me voorstellen. Dat kost klauwen aan bandbreedte en vraagt veel van het netwerk. Als je aan datagrootverbruik een prijskaartje hangt, prima.
Maar aan die paar bytes van ping/whatsap/whatever, dan zouden ze de plank echt volledig mis slaan wmb. Het laden van een willekeurige internetpagina zal een veelvoud aan bandbreedte kosten.
Eerlijk gezegd is het zó stupide dat ik me niet voor kan stellen dat ze het echt gaan doen. Niet dat ze er niet toe in staat zijn om zo'n stomme beslissing te maken, maar ik kan me niet voorstellen dat de rest van de markt dit ook door zou willen voeren. Er hoeft maar 1 provider tussen te zitten die je lekker laat whatsappen en dan stapt half smartphone-bezittend Nederland daar naar over
Nee, natuurlijk niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
naja als je niet meer kunt whatsappen kun je altijd nog facebooken en mailen
of mag dat ook niet meer?
wat? mag ik straks niet meer facebooken en mailen?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet!![]()
Maar Whatsapp is natuurlijk vooral zo populair omdat het gekoppeld is aan je adresboek en je geen raar id of mailadres nodig hebt.
Zou dat contractbreuk zijn? Dan is _A_ ook weg.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:35 schreef Q. het volgende:
Rhu afzwepen om te gaan werken!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje ik was al weer vergeten dat het nog geen weekend is
serieus ik ga morgen vergeten te werken... Als jullie me voor 12 uur zien roep dan ff ga werken!
Dunno, nu kan elk budgetmodel smartphone het iig.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
behalve als hun toesten veeeel te duur zijn
eerst kon alleen de iphone het en die was echt nog te duur....
toch?
mijn roze dingesje kan het niet...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu afzwepen om te gaan werken!
[..]
Dunno, nu kan elk budgetmodel smartphone het iig.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn roze dingesje kan het niet...
daarom vind vriendje hem altijd zo stom
Maar aan de andere kant is ie gewoon wel lekker roze
foon!!!quote:
De telefoonproviders zijn gewoon dom geweest. Eerst allemaal elkaar aftroeven met goedkoop onbeperkt internet, en nu komen ze er achter dat mensen die via internet kunnen communiceren niet (zoveel) meer via de telefoon hoeven te communiceren. Je ziet ze allemaal terugkrabbelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet inderdaad... Daarom zou het ook zo sneu zijn... Dat ze problemen hebben met mensen die de hele dag youtube op hun mobiel kijken kan ik me voorstellen. Dat kost klauwen aan bandbreedte en vraagt veel van het netwerk. Als je aan datagrootverbruik een prijskaartje hangt, prima.
Maar aan die paar bytes van ping/whatsap/whatever, dan zouden ze de plank echt volledig mis slaan wmb. Het laden van een willekeurige internetpagina zal een veelvoud aan bandbreedte kosten.
Eerlijk gezegd is het zó stupide dat ik me niet voor kan stellen dat ze het echt gaan doen. Niet dat ze er niet toe in staat zijn om zo'n stomme beslissing te maken, maar ik kan me niet voorstellen dat de rest van de markt dit ook door zou willen voeren. Er hoeft maar 1 provider tussen te zitten die je lekker laat whatsappen en dan stapt half smartphone-bezittend Nederland daar naar over
quote:
Het is dat je jarig bent! Anders....!quote:
Nou ja, dat er datalimieten op worden gezet en dat data duurder gaat worden kan ik wel begrijpen. Dat is gewoon een kleine correctie van de markt.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De telefoonproviders zijn gewoon dom geweest. Eerst allemaal elkaar aftroeven met goedkoop onbeperkt internet, en nu komen ze er achter dat mensen die via internet kunnen communiceren niet (zoveel) meer via de telefoon hoeven te communiceren. Je ziet ze allemaal terugkrabbelen.
nog nooit geprobeerd eigenlijk...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
YOU WOULDN'T DRINK A CAR, WOULD YOU?!?!?
Kom op Rhu, als jij zoiets zou lezen van iemand anders zou je ook denken van: "ehm,quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is dat je jarig bent! Anders....!
Ik zag het pas toen jij het quote!!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom op Rhu, als jij zoiets zou lezen van iemand anders zou je ook denken van: "ehm,"
Zal ik 'm als sig nemen?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zag het pas toen jij het quote!!
Tering, zelfs ík, met 3 bier op, las het niet gelijk "dirty"!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zag het pas toen jij het quote!!
quote:
Ja Grrrr is wel echt vreselijk hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tering, zelfs ík, met 3 bier op, las het niet gelijk "dirty"!
Hij heeft gelijk, ik was gewoon niet scherp ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja Grrrr is wel echt vreselijk hoor
Que?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
oh kak ik heb echt zin in die passie!
quote:
quote:Live-uitzending
van het crossmediale project The Passion. The Passion vertelt over het lijden, sterven en de opstanding van Jezus. Dit gebeurt aan de hand van bekende Nederlandstalige popsongs. Zanger Syb van der Ploeg en zangeres Do vertolken de rollen van respectievelijk Jezus en zijn moeder Maria.
quote:(We have both a bookshop and library. They are divided by a wall and accessible only from outside the building or through a staff only area. I am working in the bookstore section.)
Customer: Hey, I was looking for a book for my niece called The Tomorrow Code.
Me: We definitely have a copy of that. I was shelving it this morning. Follow me.
Customer: So, when is the due date?
Me: Pardon?
Customer: You know, for the book.
Me: Maam, I can sell it to you right now.
Customer: Yes, I know that. I want to know when I have to return it. My library card number for you guys is [number].
Me: You dont have to return it, maam. This is a bookstore, not a library. You keep the book once youve bought it.
Customer: Thats great, but when do I return it?
Me: I, uh, just need to check that on the system.
(I run to the actual library to check they have a copy of the tomorrow code. They do. I go back to the customer.)
Me: Maam, just to make this very clear, this is a shop not a library. You never return books.
Customer: Of course I know that. Do you think I was born yesterday? Now, when do I have to return this book?
Me: Actually, I just found out the copy of the book youre holding is reserved. I can go get a copy of it from the storeroom if you want.
Customer: Just hurry up. This place shouldnt hire people as thick as you!
(I run back to the library and issue the book as borrowed to her card number.)
Customer: *speaking very slowly* Thank you, girl. Im sorry to have told you that you were thick. I should have realised you were special
jij zit ook DWDD te kijken?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
en nu ga ik wat anders doen... want hier in je eentje posten is wel heeeel sad
bijna vaste prik hier in huisquote:
Het is nog steeds een heel leuke pinguin welquote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3 weken geleden op Dumpert, vandaag bij DWDD.
oh nee daar vind ik het dan echt weer niet leuk genoeg voor.... dan moet je moeite doenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vind DWDD stiekem ook wel leuk. Al kijk ik het hooguit the day after op uitzendinggemist...
Dat is altijd zo toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3 weken geleden op Dumpert, vandaag bij DWDD.
Ik kijk ook altijd DWDD, alleen gisteren gemist helaas, met Nicoquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna vaste prik hier in huis
Mn vriend houdt van het actualteit geneuzel en ik van de grappige pinguin filmpjes en zo (ik moet nog steeds lachen om die vis in zeg maar het aftitelings filmpjeecht elke keer haha) en we vinden allebei de muziek wel leuk
Maar het is altijd zo op de achtergrond... of omdat we aan het eten zijn of omdat we aan het opruimen zijn na het eten
Maar ja kloterige kutvriendje (nee Grrrrr!!) is weer eens niet thuis... Dus kijk ik het met jullie
Maar ik wil wel echt een pinguin nu
En ik begin veel zinnen met maar
Ik kijk het meestal ook niet terug.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee daar vind ik het dan echt weer niet leuk genoeg voor.... dan moet je moeite doen
Nu is het enige wat je hoeft te doen niet te zappen na SpangaS
Dat is waar...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Een TV kopen vind ik meer moeite dan uitzendinggemist aanzetten.
Nah, heb em in de schouwburg gezien, is toch leuker dan op TV (oke, niet deze uitvoering, maar toch).quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is waar...
Maar nu mis je wel de passie!!!
Is het ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is altijd zo toch?
[..]
Ik kijk ook altijd DWDD, alleen gisteren gemist helaas, met Nico
[..]
Ik kijk het meestal ook niet terug.
Ik moet trouwens zeggen dat ik het lang niet zo goed meer vind als jaren terug.
Het toffe is juist dat ie elke uitvoering zo enorm anders kan zijn!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, heb em in de schouwburg gezien, is toch leuker dan op TV (oke, niet deze uitvoering, maar toch).
Hmm, dat is t em ook niet neequote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is het ook niet
en ik heb een hekel aan Mathijs van Nieuwkerk
Maar ja.... Goede tijden is het andere uiterste zo om 8 uur
Ik ben naar een moderne uitvoering geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het toffe is juist dat ie elke uitvoering zo enorm anders kan zijn!
Dit gaat echt een totaal andere zijn hoor! daar herken jij je klassieke versie niet in hoor
Wtf! Jort Kelder is de zuigerigste zuigert op tv!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dat is t em ook niet nee![]()
Het jammere is dat Mathijs niet kritisch is en goede tafelheren/dames zoals Jort Kelder zijn er nog maar weining.
Matheusquote:Op donderdag 21 april 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben naar een moderne uitvoering geweestIs dit trouwens de Johannes of Matheus Passion?
Prem mogen ze vanavond nog afknallenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wtf! Jort Kelder is de zuigerigste zuigert op tv!
Samen met Prem dan
jort is een hypocriete lul die nooit iets zegt dat de moeite is om naar te luisterenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prem mogen ze vanavond nog afknallenJort is lache, die kan lekker schoppen en loopt prima rond in die society wereld
Gesprekken van dergelijk niveau moet ik bijna dagelijks wel een keer voerenquote:
Klopt, maar 1 per jaar vind ik genoegquote:Op donderdag 21 april 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Matheus
Maar dan nog gaat ie anders zijn hoor, ze zijn altijd allemaal anders
Hmm, ik volg Jort al jaren (ook in de Quote en nu zijn colums) en ik vind zijn manier van praten/schrijven wel leuk en hij bekritiseerd mensen op een leuke manier die dat normaal niet gewend zijn en is ook niet bang om provocerende vragen te stellen, wat in DWDD nogal ontbreekt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jort is een hypocriete lul die nooit iets zegt dat de moeite is om naar te luisteren
kom ze hier typen!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gesprekken van dergelijk niveau moet ik bijna dagelijks wel een keer voeren
nou je hebt de johannes dan 1 keer gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar 1 per jaar vind ik genoegik heb de Johannes gezien trouwens,
Deze heb ik gezien in Utrecht: http://www.reisopera.nl/
Nee dank je, mijn quality time wordt beter besteedquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou je hebt de johannes dan 1 keer gezien
heb je dit jaar nog ruimte voor 1 matheus
waarom niet? gewoon naampjes weg bliepen en zoquote:
Integriteit enzo, nogal een hot issue waar ik werkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet? gewoon naampjes weg bliepen en zo
Kijk, meteen een reden om niet te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef DrMarten het volgende:
Zit die tyfuslul van een Thomas Berge in die passiontoestand, best jammer
gelukkig is er snooker op tvquote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, meteen een reden om niet te kijken
er zitten juist kei veel verschillende mensen inquote:Op donderdag 21 april 2011 20:31 schreef DrMarten het volgende:
Zit die tyfuslul van een Thomas Berge in die passiontoestand, best jammer
Het glittert toch!quote:
Haterquote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
Technisch gezien glittert het niet. Glitteren heb je een vorm van metaal voor nodig en geen knipperende pixels.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hater![]()
[ afbeelding]afbeelding ][ afbeelding[img][/imghttp://ba6alah.files.wordpress.com/2010/02/no_haters_allowed-6787.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Walgelijke CU2 / Hyves plaatjes.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
Walgelijke CU2 / Hyves plaatjes.
Bron: http://tweakers.net/nieuw(...)hone-toestellen.htmlquote:De fabrikant verkocht in het afgelopen kwartaal meer smartphones dan in hetzelfde kwartaal een jaar geleden. Nokia sleet 24,2 miljoen Symbian-toestellen, 13 procent meer dan een jaar geleden. Het totale aantal verkochte telefoons steeg met 1 procent, naar 108,5 miljoen exemplaren. Daarmee blijft Nokia met afstand wereldwijd marktleider. De gemiddelde prijs van een Nokia steeg van 62 naar 65 euro. De winst viel positiever uit dan analisten hadden verwacht; in plaats van een halvering van de winst daalde deze met slechts 1 procent, naar 344 miljoen euro.
Nee dat heb je niet. Welke phone heb je preciesquote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe weet je nu wat je telefoon heeft?
Misschien heb ik dat symbian ook wel?
ik ookquote:
laten we het een jeugdzonde noemenquote:
Deze moet ff gequote worden!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we het een jeugdzonde noemen
ik ben ook ooit een paar dagen in malgrat geweest... praat ik ook niet meer over
ssst
maar eens vragen wanneer ze tijd heeft, wordt krap dit weekend ben ik bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wij hebben wel gewoon alleen in de zon gezeten en cocktails gedronken, niet dat stappen en rondneuken enzoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we het een jeugdzonde noemen
ik ben ook ooit een paar dagen in malgrat geweest... praat ik ook niet meer over
ssst
Right...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij hebben wel gewoon alleen in de zon gezeten en cocktails gedronken, niet dat stappen en rondneuken enzo.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar eens vragen wanneer ze tijd heeft, wordt krap dit weekend ben ik bangnou ik woon samen maar ik heb hem vanaf maadag bij elkaar een half uur gezien? (oke en een nacht maar toen hij thuis kwam sliep ik en toen ik wakker werd en weg moest sliep hij nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Naja morgen nog een dag... misschien dat ik hem dan zie
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
wtf, hoe doe je dat? Zo langs elkaar heen leven?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik woon samen maar ik heb hem vanaf maadag bij elkaar een half uur gezien? (oke en een nacht maar toen hij thuis kwam sliep ik en toen ik wakker werd en weg moest sliep hij nog)
Naja morgen nog een dag... misschien dat ik hem dan zie
ik was met een vriendin in barcalona en we gingen langs bij mensen die daar warenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij hebben wel gewoon alleen in de zon gezeten en cocktails gedronken, niet dat stappen en rondneuken enzo.
Ik weet ze ook altijd te kiezenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was met een vriendin in barcalona en we gingen langs bij mensen die daar waren
En mijn ex was er ook... Was al jaren uit, hadden ook geen contact meer
Maar die zomer leek er weet wat op te bloeien tussen ons
Tot ik terug was hier in Nederland en hoorde dat hij daar met zijn vriendin was
Echt he, waarom overkomt mij dat altijd (nou niet specifiek dat, want dat is dus maar 1 keer gebeurt)
werk, studie, concertenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf, hoe doe je dat? Zo langs elkaar heen leven?![]()
Ik probeerde dat bij mn ex, maar dat lukte nooit
Klinkt ergens ook wel lekker dat je elkaar zo vrij laat, als je af en toe ook dingen samen doet natuurijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
werk, studie, concerten
Mijn lief slaapt sowieso 1 avond per week niet hier maar in de stad waar hij vandaan komt (daar wonen zijn ouders en veel vrienden) omdat hij 2 dagen (van 9 tot 5) daar studeert. De nacht daar tussen blijft hij daar dus om reistijd en geld (hij heeft geen ov meer) te besparen
En toevallig had ie deze week ook 2 concerten, ook daar dus hij is wel 1 nacht hier komen slapen maar ja toen sliep ik dus al
En bv ik werk donderdag ochtend, hij donderdag middag. Dus vanmiddag kwam ik thuis en heb ik hem ongeveer eenhalf uur gezien en toen moest hij gaan werken
etc.
Het scheelt als je allebei gewoon dingen te doen hebt natuurlijk
ach volgend jaar zijn we samen werkloos, tijd zatquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
Jullie zijn wel gemiddeld genomen erg drukke mensen hoor rhutje.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach volgend jaar zijn we samen werkloos, tijd zat
ja hoor we doen best heel veel samenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt ergens ook wel lekker dat je elkaar zo vrij laat, als je af en toe ook dingen samen doet natuurijk.
nou ik heb nog niets gevonden voor volgend jaar en het is 90% zeker dat vriendje door de bezuiniging zijn baan kwijt is...quote:
Genaaid, hopen dat het toch lukt om wat te vinden voor die tijdquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb nog niets gevonden voor volgend jaar en het is 90% zeker dat vriendje door de bezuiniging zijn baan kwijt is...
Maar dat zien we dan wel weer
Klinkt best goed. Ik ken vanquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja hoor we doen best heel veel samen
onze hele vriendengroep is bv gedeeld eigenlijk (nog van de studie, je weet wel hoe dat gaat)
Dit weekend hebben we 3 dingen samen
Eigenlijk is het hier doordeweek durk (is ook een beetje de periode, zo met tentamens en afstuderen en examens) en in het weekend super relaxed
Ach ja volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje zo aan het eind van zijn studie...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Genaaid, hopen dat het toch lukt om wat te vinden voor die tijd
Dat is wel ideaalquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach ja volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje zo aan het eind van zijn studie...
En we hebben allebei natuurllijk wel mensen waar ze naar toe trekken en mensen uit een dieper verleden maar de mensen die hier het meest over de vloer komen zijn vrienden van ons allebei
Echt heel handig en gezellig
Ja kan ik me helemaal voorstellenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal![]()
Mijn ex en ik hadden geen gezamelijke vrienden, dat was wel eens jammer, ik had ook weinig met haar vrienden (zij wel meer met die van mij). Dat was zeker een puntje in onze relatie.
Daarom kruist zij mijn pad al een hele tijd niet meerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja kan ik me helemaal voorstellen
als die mensen je niet liggen... Je moet er toch wel wat mee als je lang samen bent
Ze kruisen toch je pad
Verkeerde school gekozenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
Dat beloofd een gouden toekomst
Naja ik ga naar bed!
Ik mag potverdorie morgen werken
Ik bedoel je gaat in het onderwijs om de vrije dagen niet om die rotjong
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was weer eens gezelliger dan gepland, ben net 10 minuten wakker
Mijn H&M gaat ook weer terug, alles was te groot of zat voor geen meterquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een kutdag
En al mijn H&M jurkjes passen niet!!!
Ja ik dacht al toen ik met mijn zak de trap op liep oho ik heb mijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn H&M gaat ook weer terug, alles was te groot of zat voor geen meter
Dat dacht ik ook toen ik op mijn telefoon keek jaquote:
Je bent maar 1 keer per jaar jarig!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik op mijn telefoon keek ja
Het was wel gezellig ja! Goed druk op de Korte Heuvel ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je bent maar 1 keer per jaar jarig!ik hoop dat het leuk was!
ik wou dat ik sneller kon naaien...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maten. Gewoon rijk zijn en alles op maat laten maken!
![]()
Nu nog ff rijk worden
was je jarigquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was wel gezellig ja! Goed druk op de Korte Heuvel ook
Ja! Kan je niet wat sneller ouder worden? Anders krijgen we nog praat als we gaan trouwen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Is de leeftijdskloof tussen ons nu nog groter?
Tussen m'n zus en m'n zwager zit 11 jaar, dan kan dit ook nog welquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja! Kan je niet wat sneller ouder worden? Anders krijgen we nog praat als we gaan trouwen!
Sweet mother of jesus!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tussen m'n zus en m'n zwager zit 11 jaar, dan kan dit ook nog wel
Denk niet dat het heel veel voor komt eerlijk gezegd. Maar ik snap die oude snoepert best heur.quote:
geestelijk valt het verschil wel meequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel veel voor komt eerlijk gezegd. Maar ik snap die oude snoepert best heur.
omnomnomnom!quote:
oh ik heb 2 relaties gehad met ongeveer zo'n leeftijdsverschilquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel veel voor komt eerlijk gezegd. Maar ik snap die oude snoepert best heur.
Oh knap en heel kattig!quote:
hij meldt niet welke muis hequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh knap en heel kattig!
die van mij kan dat soort dingen helemaal niet eens
Oh, gelijk heb je. Alleen is niet iedereen zo openmindedquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb 2 relaties gehad met ongeveer zo'n leeftijdsverschil
Leeftijdsverschil hou je toch
en zolang de 1 geen 16 is en de ander 56 vind ik het al snel best prima hoor
owja...quote:
Ik in katvormquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja...
Nou die van mij kan dat ook niet
ze ligt eigenlijk altijd maar te slapen
dat kan ze dan wel heel goed
zelfs met haar ogen open
Pics!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja...
Nou die van mij kan dat ook niet
ze ligt eigenlijk altijd maar te slapen
dat kan ze dan wel heel goed
zelfs met haar ogen open
als ze het weer doet maak ik een fotoquote:
Ik zie het, de krat is leeg dus liggen de Erdingertjes lekker koel in de fridge!quote:
Die zijn al geruime tijd op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het, de krat is leeg dus liggen de Erdingertjes lekker koel in de fridge!
Niet te enthousiast worden. Na weken van droogte beschouw ik het verdwijnen van de zon en het vallen van drie druppels al als een 'bui'quote:
Ik ook, weet zeker dat ik nu ziek wordquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
Ik ben de hele dag buiten geweest. Volgens mij ben ik ziek
.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel, ik moet wel ziek zijn dat ik vrijwillig de hele dag buiten was.
Nee echt niet!quote:
Dankquote:
Wat een straf! Op je vrije zaterdag kleren kopen en naar de kapper. Het ergste wat een vrouw kan overkomen natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee echt niet!
En vriendje komt er nu mee dat we zondag op familiefoto moeten
Dus moet ik morgen weer terug naar de stad om toch nog een jurkje te kopen en naar de kapper
bah ik wou gewoon lekker in de zon liggen en boekjes lezen of zo
Nou ik hou daar echt niet van...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank![]()
[..]
Wat een straf! Op je vrije zaterdag kleren kopen en naar de kapper. Het ergste wat een vrouw kan overkomen natuurlijk!
huishoud agendaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik hou daar echt niet van...
Vooral niet omdat ik dus net in de stad was en de kapper hier door de week goedkoper is
ei van een vriendje wist dat heus allemaal wel voor vandaag... Als ie het iets eerder gezegd had, had ik vandaag een jurkje uit het rek getrokken en was ik gister naar de kapper gegaan natuurlijk
Vriendje die kent je en die wilde gewoon niet dat jij weer een reden zag om geld te spenderen. Vandaar, zo laat mogelijk vertellen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik hou daar echt niet van...
Vooral niet omdat ik dus net in de stad was en de kapper hier door de week goedkoper is
ei van een vriendje wist dat heus allemaal wel voor vandaag... Als ie het iets eerder gezegd had, had ik vandaag een jurkje uit het rek getrokken en was ik gister naar de kapper gegaan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |