Dat kwam vroeger ook wel eens voor hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Het zijn tegenwoordig ook allemaal leeghoofden op school, er blijft ook niks steken.
Brave leraresquote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
whaha een leerling heeft bij een vraag die ie niet weet geschreven dat het een gemene vraag is
Oh sorry meneer leerling... ik zal hem nooit meer stellen
Wie ben jij ook alweer?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Het zijn tegenwoordig ook allemaal leeghoofden op school, er blijft ook niks steken.
Graag! Speelt hij ook elke dag gitaar voor je?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ohhhh. Ik zie hem nu elke dag.Zal hem zo even knuffelen voor je.
Ben nog altijd op een serenade aan het wachten. Wel een keer samen met mijn zoon gehoord, was wel leuk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
Graag! Speelt hij ook elke dag gitaar voor je?
En bevalt het samen? Aan de smiley te zien wel.
Je kan ook niet alles hebben. Hij kan wel de computer maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben nog altijd op een serenade aan het wachten. Wel een keer samen met mijn zoon gehoord, was wel leuk.
Oja.Leven is op dat gebied heel heel goed.
Hij is alleen niet zo handig.![]()
True, zou hem voor geen miljoen willen ruilen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
Je kan ook niet alles hebben. Hij kan wel de computer maken.
Maar als je een hendig sjieke database voor al je boodschappen wilt hebben dan.....quote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, zou hem voor geen miljoen willen ruilen.
Hij is niet van de hardware.Kan ik beter mijn zoon vragen.
Oja, dat kan hij als de beste.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
Maar als je een hendig sjieke database voor al je boodschappen wilt hebben dan.....
Ik ben wél heel goed in ze smerig maken.quote:
tmi.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wél heel goed in ze smerig maken.
quote:
Geef het nummer van je secretaresse maar door?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat mij dan binnen nu en 10 minuten maar eens klaar komen.
Dat betekent dus dat jij het niet kan, je laat het iemand doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
Geef het nummer van je secretaresse maar door?
Die zit in de omgeving van utrecht en ik zit in Thailand.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik las gisteren een artikel dat secretaresses cq management assistentes van hun imago af willen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Afgekeurdquote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik las gisteren een artikel dat secretaresses cq management assistentes van hun imago af willen.
quote:
Ja dat is de basis van hun kunnen. Dat en dat ze niks te beslissen hebben.quote:
Welk merk paperclips is dan ook niet echt baas waardig.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Menig secretaresse maakt anders de beslissing omdat de baas om raad vraagt. Is mijn ervaring.
Alsof een serieuze gamer niet het verschil ziet tussen een simpele casual game en een uitgebreid spel op de console/pc/handheld....quote:Epic vreest effect goedkope apps
Door Jurian Ubachs, woensdag 20 april 2011 08:59, views: 17.086
Volgens ontwikkelstudio Epic Games vormen goedkope games en applicaties een bedreiging voor de markt voor zogenoemde full priced games. Het bedrijf ziet de 'one dollar apps' als voornaamste bedreiging voor de game-industrie.
Volgens Epic Games-president Mike Capps vormt het steeds groter wordende aanbod van games die een dollar of zelfs minder kosten een serieuze bedreiging voor de traditionele markt voor games. "Hoe verkoop je een game voor zestig dollar aan iemand die gewend is om 99 cent te betalen?" vroeg Capps zich af in een interview met IndustryGamers. De Epic-topman voegde eraan toe dat Epic Games in zijn twintigjarige bestaan nog nooit zo onzeker is geweest over wat de studio te wachten staat als op dit moment.
Capps benadrukte dat de toekomst genoeg mogelijkheden biedt voor de partijen die het juiste pad kiezen, maar wees op het grote aantal vragen dat beantwoord moet worden. "Vroeger gold: de PlayStation 3 zal het wel goed gaan doen, aangezien de PlayStation 2 ook populair was, maar nu zijn er veel meer vragen. Bestaat fysieke distributie nog over tien of zelfs vijf jaar? Geeft iemand nog iets om de volgende generatie consoles? Wat gebeurt er met de pc? Kun je nog geld verdienen aan een pc-spel als dat spel niet verbonden is met een server? Wat gebeurt er in de mobiele markt?" aldus Capps.
De president van Epic staat niet alleen in zijn kritiek op goedkope apps. Eerder liet Nintendo of America-president Reggie Fils-Aime al aan Eurogamer weten dat goedkope applicaties hem een doorn in het oog zijn. Volgens Fils-Aime zorgen de apps van een tot twee dollar voor een onrealistisch verwachtingspatroon bij consumenten. Zij zouden het prijsniveau van een of twee dollar als normaal gaan zien voor handheld games, wat ten koste zou gaan van de verkoop van de veel duurdere games voor de Nintendo 3DS, die volgens Fils-Aime veel uitgebreider zijn en daardoor het hogere prijsniveau waard zijn.
Dat elke hersenscheet van iemand tegenwoordig een nieuwsitem is waar andere vervolgens serieus over na gaan denken is een veel groter probleem.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Och gut, de entertainmentindustrie heeft weer iets nieuws om over te huilen.
[..]
Alsof een serieuze gamer niet het verschil ziet tussen een simpele casual game en een uitgebreid spel op de console/pc/handheld....
Voor een site als tweakers is dit een prima nieuwsitem, of voor de gamehoek van fok.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat elke hersenscheet van iemand tegenwoordig een nieuwsitem is waar andere vervolgens serieus over na gaan denken is een veel groter probleem.
Inderdaad. Het is echt te droef voor woorden. In alle industriën is het gewoon de ontwikkeling volgen of weggeconcureerd worden. Behalve in de entertainment, daar moeten wetten aangepast worden om iedere vorm van vernieuwing tegen te gaan. Want anders! Nou! Dan, dan... !!!! euh, met muziek speelt dit al jaren, maar voorlopig heeft nog geen enkel radiostation de megahit moeten schrappen omdat er geen muziek meer gemaakt wordt.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor een site als tweakers is dit een prima nieuwsitem, of voor de gamehoek van fok.
Het is ook meer dan een hersenscheet, de hele entertainmentindustrie huilt alles bij elkaar zodra de markt verandert en ze niet meer slapend rijk kunnen worden. Dit berichtje past prima in die trend.
Uiteindelijk is dat wel gelukt, niemand die meer videobanden gebruikt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De entertainmentindustrie is gewoon conservatiever dan conservatief. Ze hebben ook geprobeerd de videoband tegen te houden....![]()
Niet te vergeten de kopieerbeveiligingen op legale cd's waardoor ze het in een groot aantal cd-spelers niet doen. En laten we de DVD's niet vergeten waarbij de LEGALE koper wordt bestookt met allerlei niet door te spoelen filmpjes waarin hij wordt aangespoord om vooral niet illegaal te zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er wordt zelfs een smak geld tegenaan gegooid om spotjes te maken om je aan te tonen hoe immoreel wel niet!
Volgens mij hebben ze hetzelfde geintje ook geprobeerd met harddisk recorders voor de tv overigens. Of iets wat er heel sterk op leek....quote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat wel gelukt, niemand die meer videobanden gebruikt.
Allemaal prima maatregelen en volkomen te billijken tegen die downloaddievenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet te vergeten de kopieerbeveiligingen op legale cd's waardoor ze het in een groot aantal cd-spelers niet doen. En laten we de DVD's niet vergeten waarbij de LEGALE koper wordt bestookt met allerlei niet door te spoelen filmpjes waarin hij wordt aangespoord om vooral niet illegaal te zijn.
Ja, die hebben er vooral last van want alle films die je downloadt hebben die waarschuwing ook. Legale klanten hebben er helemaal geen last van!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal prima maatregelen en volkomen te billijken tegen die downloaddieven
Precies! Dat bedoel ik maar!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die hebben er vooral last van want alle films die je downloadt hebben die waarschuwing ook. Legale klanten hebben er helemaal geen last van!
Toffe dingen met parken, strandjes en BBQ's.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Lekker hoor. Wat ga'de ammel doen Q'ke?
Je was duidelijk van de wereld door de zoenpartij. Geen camouflagestift bij je natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
Godver, ik al denken waarom mensen me zo raar aankijken in de trein. Kijk ik net in de spiegel zit er een reuze zuigzoenSnap niet dat ik die heb gemist vanochtend
Eeuh, ik ben een vent, ik heb zulke dingen niet eensquote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je was duidelijk van de wereld door de zoenpartij. Geen camouflagestift bij je natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
Godver, ik al denken waarom mensen me zo raar aankijken in de trein. Kijk ik net in de spiegel zit er een reuze zuigzoenSnap niet dat ik die heb gemist vanochtend
Geen vrouwelijke collega's?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, ik ben een vent, ik heb zulke dingen niet eenszij ook niet trouwens, want ze ging ook met vlek naar dr werk
En ik was niet eens van de wereld, ik heb er normaal geen last van, dus liet haar dr gang gaan![]()
Klaar blijkelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen vrouwelijke collega's?
Ze heeft duidelijk zuigkracht.
.. Gets.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen vrouwelijke collega's?
Ze heeft duidelijk zuigkracht.
Die kwam ik tegen... Vond het humorquote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef Kuukske het volgende:
He Kaatee'ke, wat doe je met die quote in je sig dan.
Als jij getrouwd bent, wil ik wel eens weten wat jij op je huwelijksnacht doetquote:Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh en nee. Jij gaat toch alleen maar slapen op je huwelijksnacht
met t bruidsmeisje neukenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij getrouwd bent, wil ik wel eens weten wat jij op je huwelijksnacht doet.
Uiteraard, double dippingquote:
Wacht maar jongen. Als jij straks getrouwd bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
Jouw huwelijksnacht was net zo romantisch?
Dat doe ik meestal wel ja, na een stevig potje copuleren.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar jongen. Als jij straks getrouwd bent.
Ik wil tot in detail weten wat je gedaan hebt, wedden dat je heerlijk hebt geslapen?
+1 alleen niet altijd, zo onhandig na de ochtend sex, als je dan naar je werk rijdt en in de auto in slaap valtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal wel ja, na een stevig potje copuleren.
Ik zal je de film sturen achteraf.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar jongen. Als jij straks getrouwd bent.
Ik wil tot in detail weten wat je gedaan hebt, wedden dat je heerlijk hebt geslapen?
Die situatie valt uit te sluiten, het ging over de huwelijksnacht, niet de day after!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 alleen niet altijd, zo onhandig na de ochtend sex, als je dan naar je werk rijdt en in de auto in slaap valt
Ja dat dacht jequote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat dacht je
Ik moet morgen gewoon werken (nou ja ik ben vrij maar ik kreeg vandaag de helft niet geregelddus nu moet ik morgen alsnog )
Lln hebben gewoon les haha
Oh goodie!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal je de film sturen achteraf.
neequote:
Ik ben twee weken terug naar de Johannes Passion geweest metquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
oh vanavond de passion!
Ik hou wel van christelijke uitingen
Ik ben een groot fan van processie
Behalve ikquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
als ik moet werken moet iedereen het!!!!!
Mag ik zeggen wat voor dag vandaag is? of vind je dat niet oke?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben morgen vrij maar mag zaterdag weer
Dat mag je best zeggen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mag ik zeggen wat voor dag vandaag is? of vind je dat niet oke?
Dat ging ik nog doen maar Rhu het laten vertellen is leukerquote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef Kuukske het volgende:
Bende gij jarig? Waarom vertel je dat niet?
Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |