Nee, in principe communiceer ik niet met kinderen onder de 15, alleen meisjesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:41 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Ik ben héél wat, en mij heb je niet?
Nu communiceer je ook?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, in principe communiceer ik niet met kinderen onder de 15, alleen meisjes
Gewoon meedoen, voor de fun man...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Wil graag keertje meedoen ja. Ik heb nu al wat mensen in mijn PSN list maar nooit samen
gespeeld.
Nu ben ik persoonlijk ook niet vaak online en blijkbaar op tijden dat niemand online is.
Ik ben wel te slecht voor Domination ofzoik verneuk ws de teamplay
Er is niks pro aan om met flakjacket in een hoekje te gaan campen met motion senser / claymore in de buurt?quote:
quote:
Denk je nou echt dat iemand die vid gaat bekijken?quote:
Je bent dus onder de 15?quote:
Voeg Balzakpuist maar toe...quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef MagischMannetje het volgende:
Iemand zin om even BO op de PS3 te doen?
Heb de hele week verkorte les uren dus kom er maar in.
PSN: R_verse
Alles is goed. Net even Team Tactical gespeeld met een party. Capture the Flag is dus leuker dan ik dacht, en met een beetje team work... Dus als we een keer met een Fok! party spelen is team tactical denk ik een aanrader.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Voeg Balzakpuist maar toe...
No TDM policy, alleen gedoogd bij groundwar
Ofcourse, had iedereen verwijderd want werd te druk in me list.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef MagischMannetje het volgende:
Iemand zin om even BO op de PS3 te doen?
Heb de hele week verkorte les uren dus kom er maar in.
PSN: R_verse
15 Check.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent dus onder de 15?
blocked
Nee maar, verder geen behoefte aan schreeuwerige pubers
Het ging niet om de vid, klaphark.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand die vid gaat bekijken?
Ga fietsenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het ging niet om de vid, klaphark.
Hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef BzP het volgende:
khad eerlijk gezegd een iets hogere k/d verwacht van bobbanz
Had laatst naar jouw MW2 statistieken gekeken, maar daar heb je lekker lopen hacken of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoog
Omgf, daar heb ik vorige keer op geantwoordquote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Had laatst naar jouw MW2 statistieken gekeken, maar daar heb je lekker lopen hacken of niet?
ga ik je bij helpenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha
Is hard omlaag gegaan i.v.m only QuickScopes voor mijn minimontage, nu werk ik hem weer omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |