Ben je een beetje halal smatje?quote:
Ik eet sowieso geen shoarmaquote:
Al at ik vlees, dan bedank ik nog hartelijk voor een turkenmaaltijdquote:
Wrm?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al at ik vlees, dan bedank ik nog hartelijk voor een turkenmaaltijd
Oeh!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wel grappig al die chicks als je vakken staat te vullen![]()
![]()
Maandag 2 van die giechelende meiden![]()
Die liepen ook expres terug om iets te pakken waar ik stond te vullen![]()
Wist niet goed wat ik er mee aan moest.
Moest stiekem best lachen
Ik hou d'r echt niet van, laat staan dat je je afvraagt waar je stukkies vlees vandaan komenquote:
van de kebabrol op de grill!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou d'r echt niet van, laat staan dat je je afvraagt waar je stukkies vlees vandaan komen
Eigenlijk zou alles gewoon aan de boom moeten groeien. Patatboom, geldboom, dropboom.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van de kebabrol op de grill!
en die groeien aan de kebabboom
Zeeuwsebolusboomquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Chocomelkboom, gewoon je kopje kant-en-klaar uit de boom trekken 's ochtends![]()
Joahquote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
en bij iedere spoorwegovergang een slagroomboom!
veel leuker
Het is echt zaaaaaaalig weerquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dingdingdingdingdingding *fffgggrrrrrrrrfff*
jongens zet de ruitenwissers maar weer aan
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dingdingdingdingdingding *fffgggrrrrrrrrfff*
jongens zet de ruitenwissers maar weer aan
Jottemquote:Op woensdag 20 april 2011 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is echt zaaaaaaalig weerEn het blijft nog dagen zo. En ik las dat het zelfs +-22 op Koninginnedag wordt
Als het nu stormde dan was dat ook weer een klaagpuntquote:Op woensdag 20 april 2011 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
booh voor deadlines tijdens zomerweer![]()
nee hoor, storm is rustgevend, slaap en werk heerlijk danquote:Op woensdag 20 april 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het nu stormde dan was dat ook weer een klaagpunt![]()
En je moet nog maar effies toch?
jij kan tenminste nog in het zonnetje zitten met je deadlinesquote:Op woensdag 20 april 2011 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
yay voor zomerweer![]()
booh voor deadlines tijdens zomerweer![]()
gisteren stond de zon op m'n rug tijdens het werken, en ik werd er zo ontzettend loom van
nee hoor, keihard binnenzitten is hetquote:Op woensdag 20 april 2011 11:14 schreef omearos het volgende:
[..]
jij kan tenminste nog in het zonnetje zitten met je deadlines![]()
Maar je gaat al de deur uit met mooi weer en komt thuis met mooi weer, toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan helaas ook weinig van de zon genieten![]()
Straks weer in de pauze
Ja, in de autoquote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je gaat al de deur uit met mooi weer en komt thuis met mooi weer, toch?
Och als je vertrekt met regen is er ook weer wat te klagenquote:
Vind het altijd fijn mooi weerquote:Op woensdag 20 april 2011 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och als je vertrekt met regen is er ook weer wat te klagen
Mooi weer is miepen, slecht weer ook
Toedels en succes met poppetjes vangen!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
en nu overschakelen van thuiswerken naar op school werken
Lekkerquote:
Softijsquote:Op woensdag 20 april 2011 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LekkerWelke? Softijs? Waterijs? Allebei?
JAquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JA!
Ik dacht ook als eerste aan softijs met spikkels
Ze missen lange mensen nooit Vaduzquote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Soms vervelend, moet je nog meer shinen om op te vallen!
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze missen lange mensen nooit Vaduz
Zonder de kapper een extra accent, Leco draait er warm voorquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De zon zorgt ook voor haar met een gouden gloed.
Die van je werk Pgr?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
Volgende keer als ik dat meisje weer tegen kom geef ik wel een knipoog.
Bellenquote:
Mooie aanvulling voor de TTquote:
Ik heb zin in shoarma en softijs met spikkelsquote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Haal shoarmaschotel er maar uit, ik krijg er oerse lustgevoelens van.
Als ik kon bewerken dan deed ik het Dushka! Oer is trouwens een erg mooi cirkeltje met de lentequote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Haal shoarmaschotel er maar uit, ik krijg er oerse lustgevoelens van.
Ik patat oorlog, milkshake en ijsjequote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zin in shoarma en softijs met spikkels
Lust ik ook wel. Als ik op de redactie in het centrum zit eens werk van maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zin in shoarma en softijs met spikkels
Lekker in een tuinstoel in de zon en het kleine briesje dat waait, hemelsquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker in een tuinstoel in de zon en het kleine briesje dat waait, hemels
Wat?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Krakertjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu op 3 loesie in munne box.
Ahaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
Helemaal wappie breken alles af, feesten alsof het mei 1945 is!
Wat is erquote:
Leukquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
Het vakantiewerkplan gaat hard!! Ik was zo aan het zoeken op internet en toen kwam ik vakantiewerk bij het ziekenhuis hier tegen, vijftien jaar en ouder, beetje koffie rondbrengen en praatjes maken... Ik kei enthousiast, mama ook wel (en dat wil wat zeggen haha), nu nog even aan papa vragen en dan het formuliertje invullen.
Aaaawh!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Duitser versiert boom met 9800 paaseieren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOW
Hihi, vond ik stiekem dus ook.quote:
Wat zijn rare werktijden dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi, vond ik stiekem dus ook.Ik was tijdens een tussenuur aan het kijken en toen kwam ik het tegen, en mijn vriendinnen ook meteen: ja, moet je doen, echt iets voor jou.
En het zijn rare werktijden en werkweken en je verdient waarschijnlijk net het minimumloon dus ik denk niet dat het erg in trek is, en ik geef daar niks om.
's Ochtends vroeg, tijdens het middageten en 's avonds van zes tot acht ongeveer... Met telken een uur of drie ertussen dus, en dan kan ik gewoon even naar huis.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat zijn rare werktijden dan?
En als het maar leuk is en je er plezier in hebt
Dat klinkt als een mooi baantje, dankbaar werk Luttequote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
Het vakantiewerkplan gaat hard!! Ik was zo aan het zoeken op internet en toen kwam ik vakantiewerk bij het ziekenhuis hier tegen, vijftien jaar en ouder, beetje koffie rondbrengen en praatjes maken... Ik kei enthousiast, mama ook wel (en dat wil wat zeggen haha), nu nog even aan papa vragen en dan het formuliertje invullen.
Okequote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg, tijdens het middageten en 's avonds van zes tot acht ongeveer... Met telken een uur of drie ertussen dus, en dan kan ik gewoon even naar huis.
Maar dat zal er ook aan liggen wat je moet doen, als je het formulier invult word je gebeld 'om de mogelijkheden te bespreken'.
Ik heb talentquote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
En je moet ergens beginnen! Over een jaartje kun je in en supermarkt aan de slag, en uit ervaring weet ik dat als je talent hebt dat je daar ook snel omhoog kan gaan.
Wat doe je eigenlijk?quote:
Ah ok.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
En je moet ergens beginnen! Over een jaartje kun je in en supermarkt aan de slag, en uit ervaring weet ik dat als je talent hebt dat je daar ook snel omhoog kan gaan.
Ciao TacoBellsquote:
Ben je te laat met de opdrachten begonnen of matten ze je af daar?quote:
de computerruimte ging vroeger dicht dan gepland, dus ik zit nu in klasgenoot-mansion te werkenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je te laat met de opdrachten begonnen of matten ze je af daar?
Koud biertje?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de computerruimte ging vroeger dicht dan gepland, dus ik zit nu in klasgenoot-mansion te werken
Thanks!!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef omearos het volgende:
Lutte gefeliciteerd met je mogelijke zomerbaantje en je vader
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat baantje is op je lijf(je) geschreven Lutte!
Jij mag dat zeker.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mag dat ook bij uitstek zeggen he, als grote kerel!
Dat vertelde je laatst ja! Het had zomaar gekund, haha, bijna een logischer verhaal dan het ware verhaal achter 'Lutte'.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef Bos81 het volgende:
trouwens Lutte, je zei laatst dat sommige dachten dat jij een jongetje was. Ik dacht in eerst instantie dat Lutte afgeleid was van Lotte. Dus dat Lotte je voornaam was
Okee, kan me niet meer herinneren dat ik dat verteld hebquote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat vertelde je laatst ja! Het had zomaar gekund, haha, bijna een logischer verhaal dan het ware verhaal achter 'Lutte'.
Ik heb liever een rolstoel, zodat jij me kan duwenquote:
Wij hebben een rollator op zolder.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je die tegen de 30 aan al op zolder hebben?
Met alle plezier.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb liever een rolstoel, zodat jij me kan duwen
Nog verrekte handig ook als je een zware boekentas hebt!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Papa is ook al oud haha.
Maar dat is de rollator van mama's oma.. Zonde om weg te gooien.
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog verrekte handig ook als je een zware boekentas hebt!
Dat heb ik ook een keer gehad! Ik had een kluisje onder, dus mijn tas stond op de grond. Maar ik kreeg mijn tas niet op mijn rug gehesen. Dus ik op de grond gaan zitten, tas op mijn rug, maar toen kon ik dus niet meer opstaan. Ik mezelf ophijsen aan een paal die daar stond, was ik op de helft, viel ik achterover.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Whooo en als je dan die hengsels van je tas te strak hebt kun je niet eens meer overeind komen.
En terecht.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker onthouden!
En ik vind het nu vaak alleen maar leuk, op een sporadische keer na als er een oude brompot grappig probeert te zijn. Dan zet ik die mensen ook voor joker.
Rook jij?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
Bavaria: check.
Peuk: check
Minihapjes: check
Goed leven door.... Lisa.
Nee, ik gebruik sigaretten als rietje voor mijn bavaria.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik sigaretten als rietje voor mijn bavaria.
Ook lekker.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik sigaretten als rietje voor mijn bavaria.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Lutte het volgende:
Ik ben mijn teennagels aan het lakken.. Ik word echt nog een meisje zo!
Ja, tof.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Over een kwartiertje Barcelona - Real, live op ZDF. Zin in!
Nu kijk ik een film, hoe kan het ook anders.
M'n buurman vond hem goed. Ik geef de film de kans en pak indien nodig zijn smaak graag aan bij een volgende gelegenheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Oja die ken ik. Niet gezien tho, leek me een depressie tranentrekker zonder inhoud.
Ja man! Ik heb laatst ook al mijn benen geschoren (bloedbad!) en nu dit weer.. Dalijk ga ik mijn wenkbrauwen nog epileren ofzo, dan laat ons mam me echt opnemen.quote:
Haha zo doe je dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n buurman vond hem goed. Ik geef de film de kans en pak indien nodig zijn smaak graag aan bij een volgende gelegenheid.
Scheer jij je benen dan met een kapmes?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja man! Ik heb laatst ook al mijn benen geschoren (bloedbad!) en nu dit weer.. Dalijk ga ik mijn wenkbrauwen nog epileren ofzo, dan laat ons mam me echt opnemen.
Ik had mijn bril niet op, dan kun je nog wel met een spandoek voor me staan wapperen zonder dat ik je opmerk.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Scheer jij je benen dan met een kapmes?
Lentenagelsquote:Op woensdag 20 april 2011 21:16 schreef Lutte het volgende:
Ik ben mijn teennagels aan het lakken.. Ik word echt nog een meisje zo!
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had mijn bril niet op, dan kun je nog wel met een spandoek voor me staan wapperen zonder dat ik je opmerk.
en toen je em er na weer opzette zag je dat een van je benen nog in de badkamer lag?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had mijn bril niet op, dan kun je nog wel met een spandoek voor me staan wapperen zonder dat ik je opmerk.
Extra veel plezier met dit weer, met blote voetjes of open schoentjesquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa!! Het is echt een heel leuk kleurtje roze.
Bloedbad was ook wel een beeeetje overdreven hè.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Haha, hoe scherp het mes ook is, ik snij echt nooit in mijn benen, zou zelfs nog een ballon kunnen scheren!
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bloedbad was ook wel een beeeetje overdreven hè.
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toen je em er na weer opzette zag je dat een van je benen nog in de badkamer lag?
Dat dan weer niet, ik was laatst wel mijn bril aan het zoeken terwijl ik hem al op had.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toen je em er na weer opzette zag je dat een van je benen nog in de badkamer lag?
Toen ik wedstrijden turnden moest het ook, zelfs meisjes van een jaar of tien.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben echt blij dat ik nooit een wielrenvibe heb gehad, dan had ik ook mijn benen moeten scheren.
Voetbal begint, joe!
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb trouwens wel een geweldige week uitgekozen om op vakantie te gaan, ik mis Koninginnedag en de bruiloft van William en Kate.![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Waar ga je ook alweer heen Bella? Turkije was het toch?
Heb je een cam + internet op je mobiel? Stuur je een kiekje op je Twittert als je daar bent, voor de thuisblijverds?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.En inderdaad lekker bruin worden, ik moet er minstens uitzien als een karamelkleurige Afrikaan, anders kom ik niet terug!
Je begrijpt het niet, mijn ouders hebben Diana met Charles zien trouwens, ik moet haar zoon zien trouwen, het moet gewoon! En het moet live! Ik wil de kippenvel voelen als ik de eerste trouwnoten hoor, en me verrijken aan de prachtige jurken en de heerlijke charmante Engelse mannen met zo'n mooi vlassnorretje.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die bruiloft kun je nog misschien wel kieken in een restaurantje?
Who cares, je gaat op vakantie, die bruiloft komt nog tot 2013 in de herhaling. Mis je niks aan.
Ik zal het proberen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een cam + internet op je mobiel? Stuur je een kiekje op je Twittert als je daar bent, voor de thuisblijverds?
Live in een restaurant kiekenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, mijn ouders hebben Diana met Charles zien trouwens, ik moet haar zoon zien trouwen, het moet gewoon! En het moet live! Ik wil de kippenvel voelen als ik de eerste trouwnoten hoor, en me verrijken aan de prachtige jurken en de heerlijke charmante Engelse mannen met zo'n mooi vlassnorretje.
Mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Live in een restaurant kieken![]()
Tegen wie zeiden ze nou altijd "You English, right?"
Was dat tegen jou Bella of ben ik in de war met Miauw?
Nog wel een oog kopen als je daar bent, en een kameel. Dan zet je de trend in Sjjkkijndelquote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik sneak wel even een cafetje binnen inderdaad!
En welke nationaliteit had die persoon, was het een Brit?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mij.En ik ben bang dat het geen compliment is.
_!
Amerikaans.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En welke nationaliteit had die persoon, was het een Brit?
Ja zo'n oogje.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog wel een oog kopen als je daar bent, en een kameel. Dan zet je de trend in Sjjkkijndel
Duits, zou ik ook niet kunnen waarderen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amerikaans.
Maar ik ben ook al voor Duits aangezien dus ik ben gewoon erg multiculti!
Al vind ik Duits wel écht geen compliment zeg maar.
rosebier is heul geen bier, das limonadequote:Op woensdag 20 april 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Zwabbert, heb jij deze al eens gedronken? Denk het niet, maar ik knal de vraag er maar in
Tja Wieckse is sowieso geen bier, maar doe nou even mee met de vraag!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rosebier is heul geen bier, das limonade
Dat is wel een leuk idee, testen-op-het-terrasquote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Wieckse nooit op, keertje proberen!
Ik ga gewoon een keer een midden in de zomer een dit-drankje-heb-ik-nog-nooit-gedronken-marathon houden, op een terras, who's in.
nee, nooit gedronkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja Wieckse is sowieso geen bier, maar doe nou even mee met de vraag!
als in van, shit proberen die je nog nooit gehad hebt?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Wieckse nooit op, keertje proberen!
Ik ga gewoon een keer een midden in de zomer een dit-drankje-heb-ik-nog-nooit-gedronken-marathon houden, op een terras, who's in.
Ja man, dat lijkt me zo strak.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als in van, shit proberen die je nog nooit gehad hebt?
I'm in
Wacht even, dat zijn weer andere artikelen Bellaquote:
En dan na afloop een Guinness om de verkeerde biertjes weg te spoelenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als in van, shit proberen die je nog nooit gehad hebt?
I'm in
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wacht even, dat zijn weer andere artikelen Bella
quote:
Slaap lekkerquote:
Na een uur van mixen zullen we het verschil al niet meer merken.quote:
alleen maar beterquote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na een uur van mixen zullen we het verschil al niet meer merken.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Amusante eerste helft!
Ik ben trouwens een keer voor een Duitser aangezien toen ik op een camping voetbalde met wat jongeren uit de buurt. Voelde best lekker, alles vloog er in de laatste minuut in ook. De eerste keer heb ik alleen maar termen als 'jetzt' 'raus' en meer van die loze termen gebruikt. Meer kende ik toen nog niet. De keer erop gewoon in het Nederlands, die gezichten waren mooi.
NICHT SCHIESSEN, ICH HABE KINDER!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]_!
Had gewoon ICH WOLLE DIE STEINOVENPIZZA gezegd. Instant respect.
Maar wat lopen er etters rond op dat veld zeg. Die Sergio Ramos had ik echt al een keer een kaart gegevenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Amusante eerste helft!
Ik ben trouwens een keer voor een Duitser aangezien toen ik op een camping voetbalde met wat jongeren uit de buurt. Voelde best lekker, alles vloog er in de laatste minuut in ook. De eerste keer heb ik alleen maar termen als 'jetzt' 'raus' en meer van die loze termen gebruikt. Meer kende ik toen nog niet. De keer erop gewoon in het Nederlands, die gezichten waren mooi.
Die compenseert alles met van die fratsen. Gemankeerde speler is dat, met luxe haartjes.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar wat lopen er etters rond op dat veld zeg. Die Sergio Ramos had ik echt al een keer een kaart gegeven
Superduper, ik zit alweer thuis. Om twee uur nog even terug naar school en dawast.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Superduper, ik zit alweer thuis. Om twee uur nog even terug naar school en dawast.
Er valt zoveel uit de laatste tijd en allemaal gunstig, dus ik ben telkens om elf uur uit, één uur uit, kwart voor twee uit. Lekker met dit weer.
Haha, ruilen? Dan mag jij zestig opgaven natuurkunde gaan maken!quote:
Ja, is goedquote:Op donderdag 21 april 2011 11:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ruilen? Dan mag jij zestig opgaven natuurkunde gaan maken!
En en en... Het gaat er nu toch van komen... Ik ga gaatjes laten schieten!!
Mwoaah, dat is best een goede deal!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, is goed![]()
Mag jij tot 17.00 uur hier stage lopen, en om 18.00 uur gaan werken bij de Jumbo voor me![]()
Hopelijk in je oren.
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mwoaah, dat is best een goede deal!
En niet in mijn grote teen nee.
Voor één keertje zal het vast wel leuk zijn.. Maar als het bijna iedere dag moet niet meer, dat geloof ik wel.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor één keertje zal het vast wel leuk zijn.. Maar als het bijna iedere dag moet niet meer, dat geloof ik wel.
Vanavond lekker bijslapen dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Ben best moe, ik slaap nog half
![]()
Wanneer ga je gaatjes laten schieten?
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vanavond lekker bijslapen dan.
Van het weekend denk ik, ik wilde het al langer, maar toen weer niet, en toen weer wel, en toen weer niet, en toen weer wel.. Je snapt hem wel denk ik. En toen was ik er eindelijk over uit dat ik ècht gaatjes wilde... Kreeg ik een ontsteking in mijn oor waardoor ie dik was en kon het nog niet.
Oorbellen heb ik wel al, iets met tantes en vriendinnen die vergeten dat je geen gaatjes in je oren hebt enzo.
Van de grote hoepels vind ik ook niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Leuk hoor!![]()
Vind het altijd wel mooi staan oorbellen
Behalve van die grote
Ja, indeedquote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van de grote hoepels vind ik ook niks.Maar gewoon kleine knopjes ofzo, of een bloemetje of iets dergelijks vind ik wel mooi vaak.. Kleed leuk aan!
En nu ga ik natuurkunde doen!
Succes nog met jezelf wakker houden.
ik wil wel ruilenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ruilen? Dan mag jij zestig opgaven natuurkunde gaan maken!
En en en... Het gaat er nu toch van komen... Ik ga gaatjes laten schieten!!
Nee echt?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef omearos het volgende:
[..]
ik wil wel ruilenjij van 8 tot half 5 werken, ik natuurkunde maken
* omearos heeft ooit natuurkunde gestudeerd
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee echt?Dat is nou echt niks voor mij, ik ben er zo slecht in! Ben dit jaar begonnen met een vier maar heb wel mijn gemiddelde op weten te boxen tot een 6,1.
Nu gaat het over krachten enzo, welke krachten waarop werken, hoe groot die krachten zijn. Maar ik zie dus echt niet welke krachten waarop werken dus ze berekenen is een beetje lastig.
En vijftien is voor gaatjes in je oren best laat volgens mij.. Ik wilde het nooit echt, maar nu wel!
Precies zoals mijn zusje, ze was ook laat.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Lutte het volgende:
En vijftien is voor gaatjes in je oren best laat volgens mij.. Ik wilde het nooit echt, maar nu wel!
Ik heb er zelfs extra lessen voor gevolgd op de maandagochtend, ik wilde echt geen onvoldoende op mijn rapport haha. En voor het laatste proefwerk had ik een 7,4!!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef omearos het volgende:
[..]goed hoor, van een 4 naar 6,1
Ik heb dat met talen en woordenlijsten, dat kon ik gewoon echt niet
een alleskunnerquote:Op donderdag 21 april 2011 12:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs extra lessen voor gevolgd op de maandagochtend, ik wilde echt geen onvoldoende op mijn rapport haha. En voor het laatste proefwerk had ik een 7,4!!
Ik heb niet echt een talenknobbel maar ben ook niet echt een bèta... Woordjes leren gaat goed zat, maar molverhoudingen uitrekenen ook. Net wat ik leuk vind stiekem.
Maar doe je nu ook iets in de natuurkunde?
Okay, gaaf. Je bent een Tukker hè? Dan heb je aan de TU Twente gestudeerd denk ik?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:03 schreef omearos het volgende:
[..]
een alleskunner
Ik ben overgestapt naat werktuigbouwkunde en werk nu als materiaalkundige.
UT iddquote:Op donderdag 21 april 2011 13:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, gaaf. Je bent een Tukker hè? Dan heb je aan de TU Twente gestudeerd denk ik?
Weet ik, ik ben ook gemaakt voor Arie.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Het goede leven gaat maar door. Je bent gemaakt voor de KRO.
quote:
Soppen op Arie?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben ook gemaakt voor Arie.
Woehee!quote:
Ik zag hem gister in de Revu, boksen. Zweterige Arie.quote:
quote:
Boomsma?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag hem gister in de Revu, boksen. Zweterige Arie.
quote:
Ik zag ook ergens een zwetende Jim, in een blaadje.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag hem gister in de Revu, boksen. Zweterige Arie.
Ik vind hem juist knapper met kort haar.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag trouwens ook oudere beelden van Arie met lang haar en een gladde kaak. Hij moet dat korte haar en baardje echt laten varen
Jim staat ook in de L'Homo!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag ook ergens een zwetende Jim, in een blaadje.
Ik krijg altijd een broer-zus gevoel als ik hem met zijn 10 8 jaar oudere Bettina zie
Ik denk ook dat het baardje hier het probleem is.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem juist knapper met kort haar.Baard moet ook niet te lang, gewoon 5 o' clock shadow volstaat.
Trouwen op je 23e omdat je een vriendin met klappende eierstokken hebt, tja...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jim staat ook in de L'Homo!
Ja ik vind haar ook niet echt bij hem passen, niet alleen qua leeftijd trouwens.
Welke niet?quote:
Ja, niks anders dan dat. Ik ben dan ook de enige met hippe Leco-kousjes op de club.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, zo'n naam kom je tegen bij de borduurclub.
wil zij zo graag kinderen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trouwen op je 23e omdat je een vriendin met klappende eierstokken hebt, tja...
De gemiddelde jongen van 23 denkt niet aan trouwen, maar zij is zoveel ouder dus is al met trouwen bezig is, de rest zal wel volgenquote:
Tja, ik ben 30 en geen trouwplannen, en heb kennissen die op hun 23e idd getrouwd zijn en ook al kinderen hebben. Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde jongen van 23 denkt niet aan trouwen, maar zij is zoveel ouder dus is al met trouwen bezig is, de rest zal wel volgenAnders liet ze arme Jim nog even wachten
quote:
Nee maar het is het cliche beeld van veel oudere vrouw die dan moetquote:Op donderdag 21 april 2011 16:14 schreef omearos het volgende:
[..]
Tja, ik ben 30 en geen trouwplannen, en heb kennissen die op hun 23e idd getrouwd zijn en ook al kinderen hebben. Moet er niet aan denken
da's die Jim van Idols oid toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat het plaatje ook geen herkenningspuntje wordt als de namen ook niks zeggen.
grmbl, word ik zo moe van. Krijg ik ook veel te horen omdat ik vaak vriendjes heb die jonger zijn. Momenteel 3 jaar jonger, maar een ex van me is 7 jaar jonger. Boeiend.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar het is het cliche beeld van veel oudere vrouw die dan moetEn het jochie moet maar mee in de swing.
quote:
Die standaarden waar je je aan zou moeten houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef omearos het volgende:
[..]
grmbl, word ik zo moe van. Krijg ik ook veel te horen omdat ik vaak vriendjes heb die jonger zijn. Momenteel 3 jaar jonger, maar een ex van me is 7 jaar jonger. Boeiend.
Wat zeggen ze dan? Je gaat toch niet trouwen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef omearos het volgende:
[..]
grmbl, word ik zo moe van. Krijg ik ook veel te horen omdat ik vaak vriendjes heb die jonger zijn. Momenteel 3 jaar jonger, maar een ex van me is 7 jaar jonger. Boeiend.
Standaard verwachtingen zijn er om niet te volgen!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die standaarden waar je je aan zou moeten houden.!! Vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |