Monique door haar wazige gelul en acties brengt nog wat. Zo ook met Joanne, heeft een irritatiefactor maar is nog leuker om te zien dan Lauraquote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Het liefst heb ik Mo er ook uit en baal ervan dat ze niet eens genomineerd staat. Ik vind Laura saai maar ik vind Joanna echt een raar meisje, die mag er van mij eerder uit.
Ik neem wel even een andere ui zodat ze ons niet verwarren.
Ze gaat maar even afruimen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Laura neemt ook echt lekker deel aan het gesprek!
Oke, dank je,quote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Het liefst heb ik Mo er ook uit en baal ervan dat ze niet eens genomineerd staat. Ik vind Laura saai maar ik vind Joanna echt een raar meisje, die mag er van mij eerder uit.
Ik neem wel even een andere ui zodat ze ons niet verwarren.
Ik vind het een heel raar weird eng mannetjequote:Op woensdag 20 april 2011 11:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat die meiden hem zo leuk / knap vinden hoor, ik vind het net een pinocchio pop
Ik zou nog liever hebben dat ze lekker lui zou blijven zitten en misschien probeert deel te nemen aan het gesprek, maar nu ben ik helemaal zeker dat ze morgen weg mag!quote:
Vind ze nogal laks over SST - vast een afsrpaak met SST over wat voor nieuws ze wanneer mogen brengen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef MargrietV het volgende:
Het verbaast me, dat de Televaag nog niet de nominaties van Laura en Joanna gemeld hebben.
ik ook, er zit weinig mannelijks aan...en die blauwe ogen? ook niks aan...ze staan verkeerd denk ik .hij heeft van die knijpoogjes, en dat soort hou ik dus in de gaten..die zijn vaak stiekemquote:Op woensdag 20 april 2011 11:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik vind het een heel raar weird eng mannetje
Ik blijf hem als Herr FLip von die Gestapo zien na z'n kruisverhoor met Joanna van Monique.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook, er zit weinig mannelijks aan...en die blauwe ogen? ook niks aan...ze staan verkeerd denk ik .hij heeft van die knijpoogjes, en dat soort hou ik dus in de gaten..die zijn vaak stiekem
Het staat hier zelfs niet eens op de FrontPage.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:25 schreef MargrietV het volgende:
Het verbaast me, dat de Televaag nog niet de nominaties van Laura en Joanna gemeld hebben.
Het is helemaal geen mannelijke vent, dus daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook, er zit weinig mannelijks aan...en die blauwe ogen? ook niks aan...ze staan verkeerd denk ik .hij heeft van die knijpoogjes, en dat soort hou ik dus in de gaten..die zijn vaak stiekem
ja indd...sneaky mannetje is het maarquote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik blijf hem als Herr FLip von die Gestapo zien na z'n kruisverhoor met Joanna van Monique.![]()
![]()
En dan nog dat verhaal van hem dat hij een tweede gsm had speciaal voor meisjes die hij op z'n werk als barman ontmoette.
Ik vind het wel slim van hem dat hij daar een ander nummer voor had/heeft hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik blijf hem als Herr FLip von die Gestapo zien na z'n kruisverhoor met Joanna van Monique.![]()
![]()
En dan nog dat verhaal van hem dat hij een tweede gsm had speciaal voor meisjes die hij op z'n werk als barman ontmoette.
quote:Poll
Wie is jouw favoriet?
Joanna
65%
Laura
35%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |