nope, <achternaam>.<voornaam>@hotmail.comquote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je vreemde tekens (o.a punten) in je mail adres (bijvoorbeeld john.doe@mail.mailer.com), kan zijn dat et script daardoor op z'n bek gaat
Als je het gaat kopen, kan je toch gewoon op een van de fok-servers komen?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
ik ga deze week MC kopen, maar er is nergens een leuke actieve server ...
weten jullie een leuke actieve Nederlandse server?
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
Ja op minecraftforum.nl zijn allemaal leuke servers. hf.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
Goede usernamequote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
die site is echt dood >.>
Meer vanwege je postsquote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
ik moest wat kiezen ja
misschien dat ik een ander account ga maken
Ik zou eigenlijk de vraag stellen: Mag je wel zo'n account houden?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
dat ook, dit was ook een beetje een Haat account (A)
mag je eigenlijk wel een nieuw account maken?
Haha grapje hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
dan bannen ze me toch?
ik plaats ook normale reacties
Nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
dat ook, dit was ook een beetje een Haat account (A)
mag je eigenlijk wel een nieuw account maken?
Volgensmij mag je een kloon maken maar niet als je bent gebanned ofzo, lees gewoon de FAQ of de algemene voorwaardenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:28 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
dan bannen ze me toch?
ik plaats ook normale reacties
Software updatequote:Op woensdag 20 april 2011 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan weer niet inloggen op toothless
lukt het een beetje met de server? lijkt me echt vet als het lukt!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Volgensmij mag je een kloon maken maar niet als je bent gebanned ofzo, lees gewoon de FAQ of de algemene voorwaarden
Ik heb nog niks gekocht ofzo en wil het eerst met max en lars overleggen. Word volgensmij in totaal 10 euro voor 1 maand dus 2,50 pp, maar dat is ook niks.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:15 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
lukt het een beetje met de server? lijkt me echt vet als het lukt!
Maybe even doen via PM? Denk dat niet veel mensen dit boeitquote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gekocht ofzo en wil het eerst met max en lars overleggen. Word volgensmij in totaal 10 euro voor 1 maand dus 2,50 pp, maar dat is ook niks.
Ff kijken hoe die plugins werken etc en als we het dan allemaal willen/kunnen doe ik het
sorry ben een beetje lui enzo. zal dr aan denken volgende keerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maybe even doen via PM? Denk dat niet veel mensen dit boeit
(Omdat het toch een private server is, niet kut bedoelt btw)
Klopt. excuus.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maybe even doen via PM? Denk dat niet veel mensen dit boeit
(Omdat het toch een private server is, niet kut bedoelt btw)
damn...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef Toothless het volgende:
De poort richting de stad is af.
Nu is het weer tijd om het muurtje verder te bouwen.
[ afbeelding ]
eff googlen en beetje gis werk:quote:Op donderdag 21 april 2011 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie bij meerdere mensen Minecraft Dynamics staan maar kan niks op Google vinden.. wat is het nou precies?
Een realtime map render. Je kunt mensen die online zijn zien lopen zonder minecraft te starten, en je hebt de mogelijkheid te chatten. Dat is het in een notendop.quote:
lolwut "muurtje"quote:Op woensdag 20 april 2011 23:44 schreef Toothless het volgende:
De poort richting de stad is af.
Nu is het weer tijd om het muurtje verder te bouwen.
[ afbeelding ]
Geen een, ze worden toch na elke update weer onbruikbaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:14 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
welke mods hebben jullie?
ik SDK gunmods en toomanyitems:D
Wat kun je daarmee dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef Toothless het volgende:
dynmap van Toothless server:
http://82.173.61.148:8123/
Let op! IP na vanavond niet meer bruikbaar ivm met overstap.
Dus updaten is nu veiligquote:Op donderdag 21 april 2011 12:16 schreef Toothless het volgende:
Toothless-server is geupdate naar 1.5_02 met Bukkit.
backwards compatibility heeftie dus nooit over na gedachtquote:Op donderdag 21 april 2011 12:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Sterker nog, anders ga je niet op de server komen.
Ja want dat lukte ook met alle afgelopen versies.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
backwards compatibility heeftie dus nooit over na gedacht
henche de "nooit" in mijn zinquote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja want dat lukte ook met alle afgelopen versies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |