Tja de rest werkt prima op zich, dus daar hoor je me niet over klagenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef dnbrainwash het volgende:
Dat is toch ook niet de enige optie die is toegevoegd in 1.5. xD
Wat denk je van de performace increase, powered rails (booster en detector) en natuurlijk stiekem ook een beetje stats en achievements.
Vuur gaat bij bliksem gelijk weer uit door de regen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Berend. het volgende:
Zowiezo moeten servers wachten op WorldGuard. Als er bliksem is, en er komt vuur.. Maybe is het wel aan gewoon vuur gekoppelt, maar maybe niet
Volgens mij wel. Alleen ik heb nog nooit onweer gezienquote:Op woensdag 20 april 2011 16:15 schreef Samael het volgende:
Kan je trouwens ook zelf geraakt worden door onweer? Ik zag wel een kip het loodje leggen na een blikseminslag.
Komt waarschijnlijk met BETA 1.6 -> infoquote:Op woensdag 20 april 2011 16:21 schreef JaimyLee het volgende:
Wat kan je met spinnenweb, of wat doet het?
kijk maar bij item ID 30, het bestaat echt. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Data_values
Raar eigenlijk. Hij stond er al heel lang in. Maar nu ineens kan hij gecheat worden..quote:Op woensdag 20 april 2011 16:22 schreef Samael het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk met BETA 1.6 -> info
Nah heb je soulsand al voor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef JaimyLee het volgende:
Je loopt er heeel langzaam door heen, word iets leuks voor traps.
Het web was me nooit opgevallen totdat ik gister mijn texturepack ging updaten.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Hij stond er al heel lang in. Maar nu ineens kan hij gecheat worden..
Dit gaat echt 10x slomer als slowsand.quote:
Owquote:Op woensdag 20 april 2011 16:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dit gaat echt 10x slomer als slowsand.
Dus niet spelenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:26 schreef Toothless het volgende:
Serverupgrade van Windows 2003 naar Windows 2008
back in 1 hour
Jij bent subtiel als een baksteen door een winkelruitquote:Op woensdag 20 april 2011 17:27 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
WTF wie is berend ofzo???
hij stuurt me een dm om te praten, maar over wat wilt ie praten ?!?!?!?!
Jewel joh. Daar komt zowiezo een plugin voor uit, als het al niet in Essentials zit(Bukkit)quote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef JaimyLee het volgende:
Ah damn heb ff gekeken maar je kan in de server niet met een /weather ofzo het weer veranderen
Hoe oud ben jij? 11?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:27 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
WTF wie is berend ofzo???
hij stuurt me een dm om te praten, maar over wat wilt ie praten ?!?!?!?!
Ja maar met normale server zoals ik het doe op localhost.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jewel joh. Daar komt zowiezo een plugin voor uit, als het al niet in Essentials zit(Bukkit)
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
[..]
jij bent een vieze pedo die mij een DM stuur dat je met me wilt praten
Je hebt verschillende host:quote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja maar met normale server zoals ik het doe op localhost.
Trouwens, ik wil misschien met 3 vrienden een pvp gaan doen zoals het eerst ook bij jou server was, maar we wouden ff weten hoe duur het is als we het met zn vieren doen, en wat voor plugins echt heel nuttig zijn. (dus geen levelcraft of pistons etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |