Dus niet spelenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:26 schreef Toothless het volgende:
Serverupgrade van Windows 2003 naar Windows 2008
back in 1 hour
Jij bent subtiel als een baksteen door een winkelruitquote:Op woensdag 20 april 2011 17:27 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
WTF wie is berend ofzo???
hij stuurt me een dm om te praten, maar over wat wilt ie praten ?!?!?!?!
Jewel joh. Daar komt zowiezo een plugin voor uit, als het al niet in Essentials zit(Bukkit)quote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef JaimyLee het volgende:
Ah damn heb ff gekeken maar je kan in de server niet met een /weather ofzo het weer veranderen
Hoe oud ben jij? 11?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:27 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
WTF wie is berend ofzo???
hij stuurt me een dm om te praten, maar over wat wilt ie praten ?!?!?!?!
Ja maar met normale server zoals ik het doe op localhost.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jewel joh. Daar komt zowiezo een plugin voor uit, als het al niet in Essentials zit(Bukkit)
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
[..]
jij bent een vieze pedo die mij een DM stuur dat je met me wilt praten
Je hebt verschillende host:quote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja maar met normale server zoals ik het doe op localhost.
Trouwens, ik wil misschien met 3 vrienden een pvp gaan doen zoals het eerst ook bij jou server was, maar we wouden ff weten hoe duur het is als we het met zn vieren doen, en wat voor plugins echt heel nuttig zijn. (dus geen levelcraft of pistons etc)
Niemand met het zelfde probleem? Ik wil ook een no-life minecrafter worden!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:58 schreef dj0knuf het volgende:
Veel gehoord over minecraft, en wilde het toch maar eens proberen. Echter als ik probeer te registreren, krijg ik een melding: "that doesn't look like an e-mail to me!"
Bij mn hotmail, en bij live.....wat doe ik verkeerd?
Heb je misschien perongeluk een spatie aan het begin gezet ofzo? Ik heb dit probleem nooit gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:25 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
Niemand met het zelfde probleem? Ik wil ook een no-life minecrafter worden!
Probeer is een gmail account, maybe werkt het?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:25 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
Niemand met het zelfde probleem? Ik wil ook een no-life minecrafter worden!
Ik heb ff bij multiplay gekeken, kan geen server in amsterdam, maar als ik een server in londen gebruik is het niet erg veel langzamer ofzo toch? En ik kon zo snel niet zien hoe je het per maand huurt, kan dat wel? Ik zag alleen hoeveel het per maand kost, en hoeveel het dan word voor een jaar en dan checkout. Laatste ding daar voor, hoeveel mb max heb je nodig? 600 is het minimum, dat lijkt mee meer dan genoeg toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Probeer is een gmail account, maybe werkt het?
Sure, Londen is goed. Je moet een instelling veranderen zodat je per maand betaald, moet je maar even kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb ff bij multiplay gekeken, kan geen server in amsterdam, maar als ik een server in londen gebruik is het niet erg veel langzamer ofzo toch? En ik kon zo snel niet zien hoe je het per maand huurt, kan dat wel? Ik zag alleen hoeveel het per maand kost, en hoeveel het dan word voor een jaar en dan checkout. Laatste ding daar voor, hoeveel mb max heb je nodig? 600 is het minimum, dat lijkt mee meer dan genoeg toch?
En de plugins die er daar al op zitten kunnen ook warps?
Nein! helpt niets, krijg die melding krijgen! Kan iemand het ff proberen of het daar wel werkt? (duurt 5sec)quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Berend. het volgende:
[..]
Probeer is een gmail account, maybe werkt het?
Wauw hoe kan ik dat net niet hebben gezien. Gevonden dusquote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sure, Londen is goed. Je moet een instelling veranderen zodat je per maand betaald, moet je maar even kijken
Surequote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wauw hoe kan ik dat net niet hebben gezien. Gevonden dus
En 600 mb is ook meer dan genoeg toch?
heb je vreemde tekens (o.a punten) in je mail adres (bijvoorbeeld john.doe@mail.mailer.com), kan zijn dat et script daardoor op z'n bek gaatquote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
Nein! helpt niets, krijg die melding krijgen! Kan iemand het ff proberen of het daar wel werkt? (duurt 5sec)
http://www.minecraft.net/register.jsp
Heb ff wat geprobeerd, werkt inderdaad niet. Erg vaag, best kut voor jequote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
Nein! helpt niets, krijg die melding krijgen! Kan iemand het ff proberen of het daar wel werkt? (duurt 5sec)
http://www.minecraft.net/register.jsp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |