Ja, weet ook niet waar dat vandaan komt, maar wie weet is het een traditie waar ik niks van weetquote:
(TseGk stond in de originele bestandsnaam van het plaatje, tinypic heeft het veranderdquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef fwokker het volgende:
Ph waarde van nieuw ontdekte stof TseGk ongekend hoog.
Mijn hersenspinsel: 'Zo'n grote tepel kan je niet uitknijpen hequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:19 schreef Starzky het volgende:
Aziaat maakt zijn borst nat maar laat het achterste van zijn tong nog niet zien, daar hij zowieso niets in de melk te brokkelen heeft
#2 Zethielquote:Melkschandaal China opgehelderd!
#3 Starzkyquote:Hongersnood japan eist zijn tol.
Tussenstandquote:Aziaat maakt zijn borst nat maar laat het achterste van zijn tong nog niet zien, daar hij sowieso niets in de melk te brokkelen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoe grappiger ik blijkbaar word, haha!
Ik ga opzoek naar een nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e) Stirneriaan: Carrièreswitch Koos Alberts vooralsnog geen succes.(z'n eerste Carrière vond ik ook al geen succes!)
2e) Scuidward: Defensie weet vergrijzing om te buigen tot succesformule.(Lekker actueel!)
3e) Starzky: Starzky ontdekt bij poging tot uitschakelen van concurrentie bij verzin een leuk onderschrift #9(Dus daaaar zit 'ie!)
Tussenstand:
Stirneriaan 4 punten (+4)
Luna3 4 punten
Scuidward 2 punten (+2)
Zethiel 2 punten
Starzky 2 punten (+1)
pm gaat eruit. En ik ook; fijn weekend!
Zat ook al te kijken of ik niet iets kon met het feit dat zijn been er idd niet goed op staat, maar beter dan dit had ik het toch niet kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef AwesomeSauce het volgende:
Man breekt scheenbeen nadat vrouw voetbal uitperst
...waterpistool zonder water!quote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Bootje84 het volgende:
Ontwikkelingshulp goes wrong. Ipod zonder oordopjes, langspeelplaat zonder platenspeler. Gevolgen laten zich zien
Oke,2 kilo coke,even hier tekenen. Oh jah en hier..quote:Op maandag 25 april 2011 10:43 schreef Høken het volgende:
Ah leuk! Even een afbeelding zoeken.
[ afbeelding ]
Uitslag morgenochtend vóór 12 uur. Succes!
Don't do drugs mkaay!quote:Op maandag 25 april 2011 12:57 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oke,2 kilo coke,even hier tekenen. Oh jah en hier..
Welke wil je mee laten doen, je mag er maar één sturen.quote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Uhm..... Politie op je hielen (voor alle leeftijden) (-Srry ik ben hier niet al te goed in-)![]()
Oh sorry,een huisgenoot van me had deze gestuurd..quote:Op maandag 25 april 2011 14:28 schreef Høken het volgende:
[..]
Welke wil je mee laten doen, je mag er maar één sturen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef Scuidward het volgende:
Blauwhelmen opnieuw uitgezonden naar risicogebied.
"Groeten terug"-bezoeker heeft nog moeite met het plaatsen van zijn peniskoker op de Westerse kledijquote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
De uitslag zal morgenavond komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Neem aan dat 'ie m'n onderschrift leuk vond...de toegevoegde motivatie zal slechts een verkapt complimentje zijn, toch?quote:
Klopt,quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:15 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Neem aan dat 'ie m'n onderschrift leuk vond...de toegevoegde motivatie zal slechts een verkapt complimentje zijn, toch?
Hij is leuk, echter gaat het er nu om wat de giraffe zou zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:39 schreef samvirus het volgende:
Leers: "Ook een verblijfsvergunning voor westers opgevoede giraffen."
Natuurlijk ben ik zo corrupt als watquote:
'bijvoorbeeld'quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij is leuk, echter gaat het er nu om wat de giraffe zou zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2) Masterofthetelecaster filmproductie Happy Feet 2 flink vertraagd door geklungel cameraman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3) Scuidward Pinguïn zoekt geschikt moment om het ijs te breken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
Luna3= 14 punten
Scuidward= 13 punten (12+1 punt)
Tim86= 6 punten
Starzky= 6 punten
AwesomeSauce= 5 punten
Knipoogje= 4 punten (0+4 punten)
Samvirus= 4 punten
Stirneriaan= 4 punten
Høken= 4 punten
Masterofthetelecaster= 2 (0+2 punten)
Zethiel= 2 punten
Peter= 2 punten
Kaasrol= 1 punt
Maringo= 1 punt
Luciferhout= 1 punt
Waaghals= 1 punt
Next?!![]()
Dank voor deze meedoe- motivatie prijsMoest nog wel even opzoeken wat de omtrek van de aarde was natuurlijk...
Goed, snel even een fotootje zoeken.
[ Bericht 19% gewijzigd door Knipoogje op 03-05-2011 23:22:23 ]beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Weer een wonder verricht! Plastic bloemen zijn nog steeds niet verwelktDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Paus versmelt met de aarde na een lang tranendalLeer spaties gebruiken!
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
De zeldzame albinomeeuw in zijn natuurlijke habitat is een gewild fotografeer objectleden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
"Verdomme, ik had deze tijd ook bij kleine jongetjes kunnen doorbrengen"luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!![]()
Paus verbaast iedereen met perfecte imitatie Michael Jackson.
*Thriller, thriller night.*hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
daar zitten n paar goeie bij
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
*** UITSLAG ***
1) masterofthetelecaster: "andere bruidsjurk van Kate krijgt toch nog een doel"
Actueel en origineel!
2) JazzJackrabbit: "Na kleine jongetjes moet nu ook de paus op de knieën"
Niet origineel, maar de quote is meer Dit-was-het-nieuws waardig imo dan de andere.
3) Luna3: "Sterk spul heh, die fisherman's friend!"
Eeuwenoude quote past onder zoveel foto's en hij blijft grappig
Tussenstand:
Luna3= 15 punten (14+1)
Scuidward= 13 punten
Masterofthetelecaster= 6 punten (2+4)
Tim86= 6 punten
Starzky= 6 punten
AwesomeSauce= 5 punten
Knipoogje= 4 punten
Samvirus= 4 punten
Stirneriaan= 4 punten
Høken= 4 punten
Zethiel= 2 punten
Peter= 2 punten
Jazzjackrabbit = 2 punten (0+2)
Kaasrol= 1 punt
Maringo= 1 punt
Luciferhout= 1 puntbeter een knipoog dan een blauw oog![]()
Negert met nummer 9: "Wat lach je nou, nummer 8? "
Man met nummer 8:"Nou, ik word genaaid door nummer 9..."
Negert met nummer 9:"dus...?"
Man met nummer 8: Onze midvoor met nummer 10 is 2m14 en heet Bubba"
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
'Je krijgt die bal alleen als je jezelf voor schut zet voor al deze mensen. Inclusief je vrouw en kinderen...Ga je gang.'
![]()
Sport verbroederd verkeerd begrepen door homoseksuele spelerHet is patat! Dan weten jullie er van...![]()
Rugbytoernooi tijdens gay pride groot succesOp vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
Nu begrijp ik waarom ze deze jongen de grote ster van het football noemenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
"Godverdomme, ben ik weer in die 'you dropped your ball"-truuk getrapt"
[ Bericht 53% gewijzigd door Tim86 op 05-05-2011 00:56:37 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Een nummertje maken op de 'middenstip'.
[ Bericht 2% gewijzigd door Scuidward op 05-05-2011 01:56:22 ]![]()
Invoering traditionele Haka in American Football blijkt niet altijd juiste hormoonhuishouding te stimuleren- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite![]()
" gheghe nu de bal laten vallen? dalijk het zeepje"
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
ik maak vanavond de uitslag bekend, ben benieuwd wat er nog bij komt, want er zitten al een aantal leuke tussen![]()
![]()
1) Waaghals: Nu begrijp ik waarom ze deze jongen de grote ster van het football noemen
eigenlijk de enige waar ik echt even om moest lachen
1) Maringo: De tactiek "van achteren aanvallen" verkeerd begrepen.
ik ben ineens wel blij dat ik niet op rugby zit
3) JazzJackrabbit: Sport verbroederd verkeerd begrepen door homoseksuele speler
dit was een tijdje de nummer 1, maar die andere 2 waren net iets beter![]()
ik weet niet hoe het met die puntentelling zit, misschien kan iemand anders dat even doen?
en nu moet ik Maringo zeker een PM sturen?![]()
Gelukkig had iemand een groene stropdas bij zich.
[ Bericht 56% gewijzigd door Scuidward op 06-05-2011 00:53:11 ]![]()
Ik trek het niet meerBij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Superwedgie[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Winnaar Borat-verkiezing: "Winnaars worden toch altijd geflankeerd door 2 lekkere wijven?"
Reddingswerkers moeten desastreus gekleed slachtoffer beschermen tegen dodelijke lachsalvo's van massaal toegestroomde ramptoeristen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Osvaldo2 op 06-05-2011 01:14:21 ]Photoshop your own reality...![]()
Verwarde man bevrijd uit vuilniswagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
Het duurde even maar ik moest glimlachenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:53 schreef LolaLovesYou het volgende:
[zeer slecht]
Bieber op straat uitgekleed door fans
[/zeer slecht]
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Mja, ik kon het net niet laten hem toch te posten. krijg ej dat soort faal acties.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het duurde even maar ik moest glimlachen![]()
Vaders brengen zoon naar het altaar. Het pak is gemaakt van 98% onzichtbaar materiaal en 2% tankini.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Toen ik thuis in de spiegel keek leek ie toch een stuk groterHet is patat! Dan weten jullie er van...![]()
Zeldzaam humorloos.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Vaders brengen zoon naar het altaar. Het pak is gemaakt van 98% onzichtbaar materiaal en 2% tankini.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.![]()
WTF ?! Waarom zit er gele kaas bij mijn boratkini ?leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
Nog maar even een tussenstandje voor de duidelijkheid:
Luna3= 15 punten
Scuidward= 13 punten
Masterofthetelecaster= 6 punten
Tim86= 6 punten
Starzky= 6 punten
AwesomeSauce= 5 punten
Knipoogje= 4 punten
Samvirus= 4 punten
Stirneriaan= 4 punten
Høken= 4 punten
Waaghals= 4 punten (+4)
Jazzjackrabbit= 3 punten (+1)
Maringo= 3 punten (+2)
Zethiel= 2 punten
Peter= 2 punten
Kaasrol= 1 punt
Luciferhout= 1 punt![]()
Welke duidelijkheid? Ik kreeg een dm dat ik eerste was, er staat een 1 voor mn naam en ben toch tweede? [confused]quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:34 schreef HaJee het volgende:
Nog maar even een tussenstandje voor de duidelijkheid:
Waaghals= 4 punten (+4)
Jazzjackrabbit= 3 punten (+1)
Maringo= 3 punten (+2)![]()
![]()
Waaghals had ook een nummertje 1 en stond bovenaan in de post, maar als jij wel een DM hebt gekregen en Waaghals niet, dan behoren de 4 punten jou toe, en heeft Waaghals een plaatje gepost in de veronderstelling dat hij op 1 stond (wat ik zelf ook zou hebben gezien als ik bovenaan stond in de post)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Welke duidelijkheid? Ik kreeg een dm dat ik eerste was, er staat een 1 voor mn naam en ben toch tweede? [confused]![]()
![]()
Of Maringo werd per abuis gePMd ipv Waaghals... iets wat me waarschijnlijker lijktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waaghals had ook een nummertje 1 en stond bovenaan in de post, maar als jij wel een DM hebt gekregen en Waaghals niet, dan behoren de 4 punten jou toe, en heeft Waaghals een plaatje gepost in de veronderstelling dat hij op 1 stond (wat ik zelf ook zou hebben gezien als ik bovenaan stond in de post)
Dat zou mij ook het waarschijnlijkst lijken alsniet:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of Maringo werd per abuis gePMd ipv Waaghals... iets wat me waarschijnlijker lijktquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef masterofthetelecaster het volgende:
en nu moet ik Maringo zeker een PM sturen?![]()
Maar dat kwam omdat ie zichzelf op het verkeerde been te zetten door voor jouw naam ook een #1 te plaatsenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zou mij ook het waarschijnlijkst lijken alsniet:
[..]
heb ik een fout gemaakt?![]()
was ik al zo bang voor, dat het mis zou gaan.
mijn excuses, ik ben nogal digibeet![]()
![]()
aaah, ik weet al wat er fout is gegaan;)
ik heb op het laatste moment besloten dat Waaghals net een iets leukere had dan Maringo, maar met Maringo nog in mijn hoofd heb ik die PM gestuurd.
nogmaals mijn excuses![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef masterofthetelecaster het volgende:
aaah, ik weet al wat er fout is gegaan;)
ik heb op het laatste moment besloten dat Waaghals net een iets leukere had dan Maringo, maar met Maringo nog in mijn hoofd heb ik die PM gestuurd.
nogmaals mijn excuses![]()
Maar excuses aanvaard![]()
![]()
1. Knipoogje
Winnaar Borat-verkiezing: "Winnaars worden toch altijd geflankeerd door 2 lekkere wijven?
2. Starzky
Ik trek het niet meer
3. JazzJackrabbit
Toen ik thuis in de spiegel keek leek ie toch een stuk groter
Luna3= 15 punten
Scuidward= 13 punten
Starzky= 8 punten
Tim86= 6 punten
AwesomeSauce= 5 punten
Knipoogje= 8 punten
Samvirus= 4 punten
Stirneriaan= 4 punten
Høken= 4 punten
Waaghals= 4 punten
Jazzjackrabbit= 4 punten
Maringo= 3 punten
Zethiel= 2 punten
Peter= 2 punten
Kaasrol= 1 punt
Luciferhout= 1 puntDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Waar blijft de nieuwe?Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
NIeuwe Teenage Mutant Ninja Turtles film komt eindelijk van de grondAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
❤quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:32 schreef Tim86 het volgende:
NIeuwe Teenage Mutant Ninja Turtles film komt eindelijk van de grond![]()
Dag kans op een eerste plaats voor Starzkyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:32 schreef Tim86 het volgende:
NIeuwe Teenage Mutant Ninja Turtles film komt eindelijk van de grond
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Na de VS heeft nu ook België een nucleair schild aangebracht.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
enige overlevende van het levend schild van osama tracht te ontsnappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Must...Reach....Other sideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
1. Tim86 - NIeuwe Teenage Mutant Ninja Turtles film komt eindelijk van de grond
van de grond deed 't 'm
2. Luna3 - Nu weten we waarom de schildpad eerder bij de finish was dan de haas!
hij cheatte
3.Absurditeit - Biologen bestuderen nog niet eerder waargenomen verschijnselen van hooliganisme in het dierenrijk.
Luna3= 17 punten (+2)
Scuidward= 13 punten
Tim86= 10 punten (+4)
Starzky= 8 punten
Tim86= 10 punten (+4)
AwesomeSauce= 5 punten
Knipoogje= 8 punten
Samvirus= 4 punten
Stirneriaan= 4 punten
Høken= 4 punten
Waaghals= 4 punten
Jazzjackrabbit= 4 punten
Maringo= 3 punten
Zethiel= 2 punten
Peter= 2 punten
Absurditeit= 1 punt (+1)
Kaasrol= 1 punt
Luciferhout= 1 punt
Had stiekem gehoopt op een briljantje als deze die ik tijdens het zoeken naar een leuke foto tegenkwam
[ Bericht 10% gewijzigd door Knipoogje op 08-05-2011 11:24:50 ]beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Jippie!!! (die laatste die jezelf net post is leuk!)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:00 schreef Knipoogje het volgende:
1. Tim86 - NIeuwe Teenage Mutant Ninja Turtles film komt eindelijk van de grond
van de grond deed 't 'm
2. Luna3 - Nu weten we waarom de schildpad eerder bij de finish was dan de haas!
hij cheatte
3.Absurditeit - Biologen bestuderen nog niet eerder waargenomen verschijnselen van hooliganisme in het dierenrijk.
[ afbeelding ]![]()
Topjury
Nieuwe:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Ik zie hier al zo'n lolcat tekst in als "Parenting: you're doin' it wrong" of zoiets
maar dat is niet echt een ondertitel...beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Reclamecode commissie: Verbied tabaksreclames tijdens Sesamstraatbeter een knipoog dan een blauw oog![]()
Roken op jonge leeftijd zorgt voor het groeien van voeten waar normaal handen groeien
[ Bericht 3% gewijzigd door luciferhout op 08-05-2011 15:36:12 (dikmakers ook altijd :p) ]luciferhout, en niets anders!
Javaanse jongens 3/4 zwaar iets té letterlijk genomen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Aziaatje gaat op rokersdieet om van pafferige kop af te komenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Nieuwe reclamecampagne Marlboro groot succes onder jeugdOp vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:15 schreef Knipoogje het volgende:
"Roken houdt je jong, aldus Kim Lo Pai(86)"
Bleh, Hajee![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
1: HaJee: 93-jarige Vietnamees is levende bewijs dat roken je jong houdt.
2: Scuidward: "Tijdens het verschonen van de luier wisselen we ook altijd het filter."
3: Knipoogje: Reclamecode commissie: Verbied tabaksreclames tijdens SesamstraatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luna3= 17 punten
Scuidward= 15 punten (+2)
Tim86= 10 punten
Knipoogje= 9 punten (+1)
Starzky= 8 punten
AwesomeSauce= 5 punten
HaJee= 4 punten (+4)
Samvirus= 4 punten
Stirneriaan= 4 punten
Høken= 4 punten
Waaghals= 4 punten
Jazzjackrabbit= 4 punten
Maringo= 3 punten
Zethiel= 2 punten
Peter= 2 punten
Absurditeit= 1 punt
Kaasrol= 1 punt
Luciferhout= 1 puntAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
"17 jaar. 17 lange jaren in mijn ma's baarmoeder voor ik het aandurfde..."
Aldus Ling, de 1e baby met verlatingsangst.en hoogtevreesbeter een knipoog dan een blauw oog![]()
Haha dit blondje denkt dat ik Pingping heet omdat ik veel geld hebDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Kampioene dwergwerpen poseert na derde wereldkampioenschap
[ Bericht 25% gewijzigd door luciferhout op 10-05-2011 13:02:39 ]luciferhout, en niets anders!
Chinees te heet gewassen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Smurfin wil met nieuwe baby meer kleur aanbrengen in het dorp.
[ Bericht 65% gewijzigd door Scuidward op 10-05-2011 16:32:23 ]![]()
En dit is dus de reden dat je op tijd naar een dokter moet met een geslachtsziekte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Luna3 het volgende:
En dit is dus de reden dat je op tijd naar een dokter moet met een geslachtsziekte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God man, en ik maar denken dat ik een dirty-mind hadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:56 schreef Maringo het volgende:
Travestiet vindt creative oplossing voor geslachtsdeel.![]()
![]()
Oude fotos van Nederlandsch Indië voor het eerst ingekleurd.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
Uitslag:
1. Lindgren![]()
Wesley Sneijder gespot tijdens nieuwste badjasmode in Milaan.
2. Maringo
Travestiet vindt creative oplossing voor geslachtsdeel.
3. Tim86
Chinees te heet gewassen. (zo flauw dat ik het leuk en een punt waard vind).
Nieuwe tussenstand:
Luna3= 17 punten
Scuidward= 15 punten
Tim86= 11 punten (+1)
Knipoogje= 9 punten
Starzky= 8 punten
AwesomeSauce= 5 punten
Maringo= 5 punten (+2)
HaJee= 4 punten
Samvirus= 4 punten
Stirneriaan= 4 punten
Høken= 4 punten
Waaghals= 4 punten
Jazzjackrabbit= 4 punten
Lindgren= 4 punten (+4)
Zethiel= 2 punten
Peter= 2 punten
Absurditeit= 1 punt
Kaasrol= 1 punt
Luciferhout= 1 punt
pm onderweg![]()
Misschien wat lastig, maar hopen dat de echte creatievelingen opstaan.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe lang is de bedenktijd?![]()
Zal ik deze post aanpassen zodra ik iets heb.
Cheech & Chong misbruiken antieke 17e eeuwse vleugel als plateau om dikke toeter te draaien.
Sorry Starzky, ik dacht, niet iedereen kent cheech & chong
[ Bericht 23% gewijzigd door Scuidward op 11-05-2011 21:53:08 ]![]()
Ook in de gay-porn scene wordt steeds meer aandacht aan sets en verhaal besteedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op de poster zit een geel geklede clown op een piano en op de voorgrond zit een grijs geklede er achter...
[ Bericht 29% gewijzigd door Osvaldo2 op 11-05-2011 00:15:13 ]Photoshop your own reality...![]()
Pianist baalt: "Dus dit bedoelde hij toen hij vroeg of ik met mijn vingers aan zijn schatje wou zitten"
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Pianist zoekt f5 toets voor vernieuwde muziekBij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef Scuidward het volgende:
Hoe lang is de bedenktijd?![]()
Zal ik deze post aanpassen zodra ik iets heb.
Cheech & Chong misbruiken antieke 17e eeuwse vleugel als plateau om dikke toeter te draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mij de laatste tijd wel vaker op, toch op de regeltjes letten lieve kinderenquote:Een plaatje bij een onderschrift posten is ook niet toegestaan evenals het onderschrift uitleggen.
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Ach ja, spoilers tellen toch niet mee, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:26 schreef Starzky het volgende:
Valt mij de laatste tijd wel vaker op, toch op de regeltjes letten lieve kinderen![]()
En telkens val ik weer voor jou charmesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ach ja, spoilers tellen toch niet mee, toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Ben het helemaal met je eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Godver, heb ik mijn hand opengehaald aan bladmuziek...
Wanneer resetten we de score eens?Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef Luna3 het volgende:
Praktijkexamen vleugelmonteur Boeing 747 wordt steeds uitgebreider opgezet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Knipoogje het volgende:
"Nee Roberto Carlos, een vleugelspeler zul je nooit worden..."Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef HaJee het volgende:
Hij mag alleen nog onder toezicht op feestjes spelen, hij was te vaak vleugellam.![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand:
Luna3= 21 punten (+4)
Scuidward= 15 punten
Tim86= 11 punten
Knipoogje= 11 punten (+2)
Starzky= 8 punten
AwesomeSauce= 5 punten
Maringo= 5 punten
HaJee= 5 punten (+1)
Samvirus= 4 punten
Stirneriaan= 4 punten
Høken= 4 punten
Waaghals= 4 punten
Jazzjackrabbit= 4 punten
Lindgren= 4 punten
Zethiel= 2 punten
Peter= 2 punten
Absurditeit= 1 punt
Kaasrol= 1 punt
Luciferhout= 1 punt
PM naar Luna3 is onderweg.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alle liefdesbrieven van Starzky vallen niet alleen Luna3 zwaar...Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.![]()
Hangpaarden worden steeds groter probleem in OosterweiOp vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Dood Osama valt pakketdiensten Abottabad zwaar.Een wijs man stelde ooit 'vrouwen zijn het zwakkere geslacht. De vrouw is per definitie minderwaardig aan de man en vrouwen dienen derhalve een ondergeschikte rol in de samenleving te vervullen.'![]()
Met weemoed dacht dwergpony Diederik terug aan het moment voor hij zijn handtekening zette als pakketbezorger bij halterfabriek 'de Kiloknaller'...beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Hahaha, O my god, ik zie het nu al; dit wordt de moeilijkste jurering ever; ze zijn nu al stuk voor stuk hylarisch!!![]()
![]()
Man faalt in poging lichaam Sugar Lee Hooper over de grens te smokkelen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Deze ezel stoot zich gelukkig niet twee keer aan dezelfde steen.
[ Bericht 15% gewijzigd door Osvaldo2 op 12-05-2011 02:44:35 ]Photoshop your own reality...![]()
Lancering nieuwe bezorgdienst iets te letterlijk genomenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter één ezel in de lucht dan tien achter de wagenluciferhout, en niets anders!
Alleen ezels laten zich nog tillen door kraaltjesverkopersDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
+4 Waaghals: Alleen ezels laten zich nog tillen door kraaltjesverkopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+2 Starzky: Alle liefdesbrieven van Starzky vallen niet alleen Luna3 zwaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+1 Knipoogje: Met weemoed dacht dwergpony Diederik terug aan het moment voor hij zijn handtekening zette als pakketbezorger bij halterfabriek 'de Kiloknaller'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tussenstand: (Eindstand denk ik zo op 't eind van bladzijde 12, niet?)
Luna3= 21 punten
Scuidward= 15 punten
Knipoogje= 12 punten (+1)
Tim86= 11 punten
Starzky= 10 punten (+2)
Waaghals= 8 punten (+4)
AwesomeSauce= 5 punten
Maringo= 5 punten
HaJee= 5 punten
Samvirus= 4 punten
Stirneriaan= 4 punten
Høken= 4 punten
Jazzjackrabbit= 4 punten
Lindgren= 4 punten
Zethiel= 2 punten
Peter= 2 punten
Absurditeit= 1 punt
Kaasrol= 1 punt
Luciferhout= 1 punt
pm gaat d'ruit.![]()
![]()
![]()
had de uitslag pas vanavond verwacht.
ik ga ff een foto zoeken
trouwens eindstand wordt pas opgemaakt in het volgende topic na mijn foto
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Prima! Kom maar op met die foto!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:18 schreef Waaghals het volgende:
![]()
had de uitslag pas vanavond verwacht.
ik ga ff een foto zoeken
trouwens eindstand wordt pas opgemaakt in het volgende topic na mijn fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chinese versie van de vouwfiets doet het niet goed op de Nederlandse markt.
Straks nieuwe ronde nieuwe kansen, gefeliciteerd Luna![]()
![]()
"Hehe, nu kan ik fietsen op de tandem zonder dat ik me hoef te schamen voor mijn vrouw"Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Revolutionaire oplossing voor woon-werk verkeer in China: "1 voor 6 naar huis, 6 uur thuis"
Juryruimte wordt alvast naar het volgende topic gebracht...Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: