Kokkie post mijn post....quote:Op woensdag 20 april 2011 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit ik hier in de SC, of zitten jullie fout?
Hun zitten foutquote:Op woensdag 20 april 2011 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
in de SC is het feest, dus denk dat jij fout zitquote:Op woensdag 20 april 2011 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Jij zit goed hoor....quote:Op woensdag 20 april 2011 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik stuur een mail naar net5 dat het een slecht voorbeeld isvoor alle zwangere vrouwen van Nederland.quote:
Omgquote:Op woensdag 20 april 2011 00:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? van half 2 tot 7 in die hitte...en druk dat ze waren
we zitten niet fout, we nemen de boel over, dat gezwets hier gaat toch nergens overquote:Op woensdag 20 april 2011 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
wat zit er in haar glas dan? oranje meukquote:
Jaa haha doe dat..quote:[img] Op [url= 20 april 2011 00:20[/url] schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik stuur een mail naar net5 dat het een slecht voorbeeld isvoor alle zwangere vrouwen van Nederland.
maar ik vond het wel heeeeeeel leukquote:
Waarschijnlijk gewoon vruchtensap...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:21 schreef Stability het volgende:
[..]
wat zit er in haar glas dan? oranje meuk
ranjaquote:Op woensdag 20 april 2011 00:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon vruchtensap...
dat is het allerbelangrijkstequote:Op woensdag 20 april 2011 00:23 schreef willllll het volgende:
flip zegt ik ben er nog dat is het belangrijkste
welterustenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
ik kan niet meer tegen het gelijm ........lekker mn bedje in en de tv aan op wat anders.....
slaap lekker allemaal , tot morgen xxx
truste Stabilityquote:Op woensdag 20 april 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
ik kan niet meer tegen het gelijm ........lekker mn bedje in en de tv aan op wat anders.....
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
Slaap lekker xxxquote:Op woensdag 20 april 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
ik kan niet meer tegen het geslijm ........lekker mn bedje in en de tv aan op wat anders.....
Swiet driemsquote:Op woensdag 20 april 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
ik kan niet meer tegen het geslijm ........lekker mn bedje in en de tv aan op wat anders.....
Wanneer maakte Sharon die opmerking?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:25 schreef Gia het volgende:
Zo, eindelijk klaar met lachen na de opmerking van Shar over haar slanke taille:
"En mijn moeder heeft een NOG kleinere taille"
Sorry Shar, je hebt geen slanke taille, alleen een grote kont.![]()
Nu weten we meteen waar ze naar kijkt als ze in de spiegel kijkt: Naar haar slanke taille!!!
laat me raden,,,,sharon>>quote:Op woensdag 20 april 2011 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeee, Betty Bitch komt al in haar rol: "Je praat tegen MIJ he schat?!?!"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |