die is de afgelopen 3 uur niet veranderd, zoals alle polls daarquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef sjaakspark het volgende:
Heb je de pol al gezien op de sst site
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef wildstar het volgende:
[..]
ojee dan wint lauwra met d'r lange nek
maar meestal wel voorspellend hoe het af gaat lopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
die is de afgelopen 3 uur niet veranderd, zoals alle polls daar
[..]![]()
dachten we met guidson en servio ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
maar meestal wel voorspellend hoe het af gaat lopen
ja dat is waar idd. Was de enige keer dat ik gestemd heb. Was daarna meteen genezen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
dachten we met guidson en servio ook
Zelfs sharon zegt nu, na het arriveren van de Moët dat joanna de boel hier sponsort.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:55 schreef Stability het volgende:
waarom feest op dindsdagavond???? zouden ze woensdag wat anders hebben dan? die dates in het huis misschien morgen?
vrees ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
ja dat is waar idd. Was de enige keer dat ik gestemd heb. Was daarna meteen genezen.
Maar sst gaat de sponser van het programma er natuurlijk niet uitgooien
Valt echt niet op he alles voor joquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Day het volgende:
Ja hoor, Jo is genomineerd en er is champagne.
De andere meiden vinden het ook raar.
Oh, heb ik gemist, scherp welquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoorden jullie dat ook dat Shar zei: Zij krijgt echt alles voor elkaar, ze sponsort dit programma gewoon.
Ging volgens mij over Jo die wijn kreeg.
Iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Flow3r het volgende:
feestje? Altijd door de week als ik vroeg op moet en op zaterdag liggen ze al vroeg te maffen
Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoorden jullie dat ook dat Shar zei: Zij krijgt echt alles voor elkaar, ze sponsort dit programma gewoon.
Lol, ze hopen dat ze een Mo-tje doet oid?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Day het volgende:
Ja hoor, Jo is genomineerd en er is champagne.
De andere meiden vinden het ook raar.
alles is geoorloofd om Jo er in te houden en Laura er uit te tiefenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs sharon zegt nu, na het arriveren van de Moët dat joanna de boel hier sponsort.
![]()
Het zieltjes winnen gaat vandaag al van start.
ik kan hem zelfs niet meer lezen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:58 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik kan de naam Maik niet meer horen
Mo deze keer niet want ze is niet genomineerd en Maik is toch al weg, ik vind haar juist erg vrolijk vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef sjaakspark het volgende:
Ieder afscheidsfeestje heeft Mo of Joanna verpest. Zullen ze dat nu ook doen?
Vast wel...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef sjaakspark het volgende:
Ieder afscheidsfeestje heeft Mo of Joanna verpest. Zullen ze dat nu ook doen?
Echt, Kotsen doe ik op dat wijf!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Neeeuh hoor, maar volgens mij heeft iedereen dat hier sowieso wel een beetje...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Echt, Kotsen doe ik op dat wijf!![]()
Maar dat valt vast niet op.![]()
dan piept ze nog harder denk ik, dus laat maarquote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef Sorry... het volgende:
Heb er echt wel wat voor over om Luira zat te zien zijn.....wellicht gaat ze grenzen voorbij die zelfs voor anderen....nah laat maar....had ff een zwak momentjuh ofzo...kuch..
Behalve de naieve / blinde medebewoners...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Neeeuh hoor, maar volgens mij heeft iedereen dat hier sowieso wel een beetje...
rechtsquote:Op woensdag 20 april 2011 00:03 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat er naar huis?
[ afbeelding ]
Uhm, ik heb wat gemist, wie denkt dat Mo zwanger is, zij of de redactie?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Denk aan je ongeboren kind, muts.
Geen drank!
Die is net zo zwanger als ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Denk aan je ongeboren kind, muts.
Geen drank!
linksquote:Op woensdag 20 april 2011 00:03 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat er naar huis?
[ afbeelding ]
Was een verhaaltje om kijkers te trekken voor de daily, maar slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm, ik heb wat gemist, wie denkt dat Mo zwanger is, zij of de redactie?
inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas niet nee. Da juist degene die er e\het eerst uit moet
Als er één vieze tering teef is, is het jo wel, dus laat maar gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
er schiet me wat te binnen....
die brief van jo..die ze zou krijgen....misschien krijgt ze die donderdagavond tijdens de live?
dan roept ze dat ze heeeeeeel graag naar huis wil , om met dennis te praten enzooooo
en dan vinden mensen ook dat ze naar huis moet, stemmen op haar, en die vieze luie teeferige laura blijft....oh god laat dat niet waar zijn
Nee, die brief is gewoon uit het script gehaald... Flip en Jo zorgde al voor genoeg drama zonder die brief....quote:Op woensdag 20 april 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
er schiet me wat te binnen....
die brief van jo..die ze zou krijgen....misschien krijgt ze die donderdagavond tijdens de live?
dan roept ze dat ze heeeeeeel graag naar huis wil , om met dennis te praten enzooooo
en dan vinden mensen ook dat ze naar huis moet, stemmen op haar, en die vieze luie teeferige laura blijft....oh god laat dat niet waar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |