Oh, heb ik gemist, scherp welquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoorden jullie dat ook dat Shar zei: Zij krijgt echt alles voor elkaar, ze sponsort dit programma gewoon.
Ging volgens mij over Jo die wijn kreeg.
Iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Flow3r het volgende:
feestje? Altijd door de week als ik vroeg op moet en op zaterdag liggen ze al vroeg te maffen
Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoorden jullie dat ook dat Shar zei: Zij krijgt echt alles voor elkaar, ze sponsort dit programma gewoon.
Ging volgens mij over Jo die wijn kreeg.
Lol, ze hopen dat ze een Mo-tje doet oid?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Day het volgende:
Ja hoor, Jo is genomineerd en er is champagne.
De andere meiden vinden het ook raar.
Ik kan de naam Maik niet meer horenquote:
alles is geoorloofd om Jo er in te houden en Laura er uit te tiefenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs sharon zegt nu, na het arriveren van de Moët dat joanna de boel hier sponsort.
![]()
Het zieltjes winnen gaat vandaag al van start.
ik kan hem zelfs niet meer lezen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:58 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik kan de naam Maik niet meer horen
zag idd dat het jou ook opviel.quote:
quote:
Mo deze keer niet want ze is niet genomineerd en Maik is toch al weg, ik vind haar juist erg vrolijk vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef sjaakspark het volgende:
Ieder afscheidsfeestje heeft Mo of Joanna verpest. Zullen ze dat nu ook doen?
Vast wel...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef sjaakspark het volgende:
Ieder afscheidsfeestje heeft Mo of Joanna verpest. Zullen ze dat nu ook doen?
Lekker snel..quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef Flashbox het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SST Joanna en Laura spelen een toneelstukje voor de andere bewoners
Trustequote:
Echt, Kotsen doe ik op dat wijf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop