Oh, heb ik gemist, scherp welquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoorden jullie dat ook dat Shar zei: Zij krijgt echt alles voor elkaar, ze sponsort dit programma gewoon.
Ging volgens mij over Jo die wijn kreeg.
Iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Flow3r het volgende:
feestje? Altijd door de week als ik vroeg op moet en op zaterdag liggen ze al vroeg te maffen
Klopt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoorden jullie dat ook dat Shar zei: Zij krijgt echt alles voor elkaar, ze sponsort dit programma gewoon.
Ging volgens mij over Jo die wijn kreeg.
Lol, ze hopen dat ze een Mo-tje doet oid?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Day het volgende:
Ja hoor, Jo is genomineerd en er is champagne.
De andere meiden vinden het ook raar.
alles is geoorloofd om Jo er in te houden en Laura er uit te tiefenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs sharon zegt nu, na het arriveren van de Moët dat joanna de boel hier sponsort.
![]()
Het zieltjes winnen gaat vandaag al van start.
ik kan hem zelfs niet meer lezen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:58 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik kan de naam Maik niet meer horen
Mo deze keer niet want ze is niet genomineerd en Maik is toch al weg, ik vind haar juist erg vrolijk vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef sjaakspark het volgende:
Ieder afscheidsfeestje heeft Mo of Joanna verpest. Zullen ze dat nu ook doen?
Vast wel...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef sjaakspark het volgende:
Ieder afscheidsfeestje heeft Mo of Joanna verpest. Zullen ze dat nu ook doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |