Hey !quote:Op woensdag 20 april 2011 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als er één vieze tering teef is, is het jo wel, dus laat maar gaan.
quote:Op woensdag 20 april 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
er schiet me wat te binnen....
die brief van jo..die ze zou krijgen....misschien krijgt ze die donderdagavond tijdens de live?
dan roept ze dat ze heeeeeeel graag naar huis wil , om met dennis te praten enzooooo
en dan vinden mensen ook dat ze naar huis moet, stemmen op haar, en die vieze luie teeferige laura blijft....oh god laat dat niet waar zijn
klopt, maar ik wil laura er nu uit...die denkt dat ze de overwinning al binnen heeft en ze is bloed irritant omdat .....gewoon omdat dusquote:Op woensdag 20 april 2011 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als er één vieze tering teef is, is het jo wel, dus laat maar gaan.
Welnee, laura knijpt hem nu als een dolle... Eerst die opgespoten lip weg!quote:Op woensdag 20 april 2011 00:07 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt, maar ik wil laura er nu uit...die denkt dat ze de overwinning al binnen heeft en ze is bloed irritant omdat .....gewoon omdat dus
Lau is meer dan irri...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:07 schreef Stability het volgende:
[..]
klopt, maar ik wil laura er nu uit...die denkt dat ze de overwinning al binnen heeft en ze is bloed irritant omdat .....gewoon omdat dus
Ouch!quote:
Geen hond daar die weet wat het werkelijk betekent....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |