quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoorden jullie dat ook dat Shar zei: Zij krijgt echt alles voor elkaar, ze sponsort dit programma gewoon.
Ging volgens mij over Jo die wijn kreeg.
Neeeuh hoor, maar volgens mij heeft iedereen dat hier sowieso wel een beetje...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Echt, Kotsen doe ik op dat wijf!![]()
Maar dat valt vast niet op.![]()
dan piept ze nog harder denk ik, dus laat maarquote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef Sorry... het volgende:
Heb er echt wel wat voor over om Luira zat te zien zijn.....wellicht gaat ze grenzen voorbij die zelfs voor anderen....nah laat maar....had ff een zwak momentjuh ofzo...kuch..
Behalve de naieve / blinde medebewoners...quote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Neeeuh hoor, maar volgens mij heeft iedereen dat hier sowieso wel een beetje...
rechtsquote:Op woensdag 20 april 2011 00:03 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat er naar huis?
[ afbeelding ]
Uhm, ik heb wat gemist, wie denkt dat Mo zwanger is, zij of de redactie?quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Denk aan je ongeboren kind, muts.
Geen drank!
Die is net zo zwanger als ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Denk aan je ongeboren kind, muts.
Geen drank!
linksquote:Op woensdag 20 april 2011 00:03 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat er naar huis?
[ afbeelding ]
Was een verhaaltje om kijkers te trekken voor de daily, maar slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm, ik heb wat gemist, wie denkt dat Mo zwanger is, zij of de redactie?
inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas niet nee. Da juist degene die er e\het eerst uit moet
Als er één vieze tering teef is, is het jo wel, dus laat maar gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
er schiet me wat te binnen....
die brief van jo..die ze zou krijgen....misschien krijgt ze die donderdagavond tijdens de live?
dan roept ze dat ze heeeeeeel graag naar huis wil , om met dennis te praten enzooooo
en dan vinden mensen ook dat ze naar huis moet, stemmen op haar, en die vieze luie teeferige laura blijft....oh god laat dat niet waar zijn
Nee, die brief is gewoon uit het script gehaald... Flip en Jo zorgde al voor genoeg drama zonder die brief....quote:Op woensdag 20 april 2011 00:06 schreef Stability het volgende:
er schiet me wat te binnen....
die brief van jo..die ze zou krijgen....misschien krijgt ze die donderdagavond tijdens de live?
dan roept ze dat ze heeeeeeel graag naar huis wil , om met dennis te praten enzooooo
en dan vinden mensen ook dat ze naar huis moet, stemmen op haar, en die vieze luie teeferige laura blijft....oh god laat dat niet waar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |