Nou, het zal dus eerder Hubba Bubba worden(tegenwoordig Bubbeliciousquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jahoor!! Vandeweek nog gezien bij de C1000
Vergeet ook de chupachups niet!!
Ohjaquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het zal dus eerder Hubba Bubba worden(tegenwoordig Bubbelicious)
quote:Your Native American Name Is: Chunta Hohnihhohkaiyohos
Your name means: Cheating High Backed Wolf
Heerlijk licht juist, waardoor je gelijk alle repen op kunt etenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor 3 uur slijmophoping in alle mondholtes.
Kleffe zooi, da's toch geen chocola?
Is dat zo? Nou, Opa spreektquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Hoho, Hubba Bubba en Bubbleicious zijn volgens 2 aparte merken. Als kind kon ik kiezen tussen die 2...
Pciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heerlijk licht juist, waardoor je gelijk alle repen op kunt etenNet als Bros
Tsja, wees blij dat ik het je kan verrtellen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo? Nou, Opa spreekt
Hubba Bubba zie ik nooit meer en de verpakkingen lijken erg op elkaar dus 1+1 = aanname.
Vuns!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heerlijk licht juist, waardoor je gelijk alle repen op kunt etenNet als Bros
Weltrusten PS.quote:
Fireball jawbreakers wilde ik net noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies
Ik ga even opzoek voor het feest. Net als jawbreakers
Als het goed is ligt er morgen trouwens een dubbelen uitnodiging in de bus
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fireball jawbreakers wilde ik net noemen.En Dummies.
Ja, ja...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ruzie met de mobiele layout
Sterkte LB
Zo één helpt vast wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:09 schreef LadyBlack het volgende:
Whehe, lekker wakker Etc?
Ik heb buihuikpijhijn.....Nog 2 uur om mezelf een beetje op te rapen, en dan komen er stucadoors de gang fixen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo één helpt vast wel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef LadyBlack het volgende:
Aan een paashaas knagen helpt ook een beetje
Ik kreeg regelmatig koetjesrepen van 'oma aan de overkant' (overbuurvrouw).quote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Koetjesrepen, bahIk ben gek op chocolade, maar die gaan er niet in. Dat is geen chocolade.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef LadyBlack het volgende:
Aan een paashaas knagen helpt ook een beetje
Die is zo hilarischquote:
Nem has the shirtquote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die is zo hilarischik heb m in het engels op mn computer staan.
Mijn paashaas is doof en blind
Ik at ze niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg regelmatig koetjesrepen van 'oma aan de overkant' (overbuurvrouw).![]()
QFTquote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het niet over chocola hebben? dat is helemaal niet goed voor me maar het is zo lekker
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het niet over chocola hebben? dat is helemaal niet goed voor me maar het is zo lekker
Grappig dat jij het zo lekker vindt. Vaak zijn het vooral toch vrouwen die het zo lekker vinden, muv mijn collega trouwens. Zij houdt niet van chocoladequote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
ik zie net dat ik er nog maar 16 hoef voor de 50000![]()
Ja, dat geldt ook voor mij. Vanaf het begin van mn "verkering" met Peace totaan nu. Dus: relatie op afstand, concerten/festivals, samenwonen, ziekte, huwelijk, zwanger worden, zwanger zijn, bevallen, ontwikkeling kinderen...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, bizar toch...
Dat zijn zo'n beetje 4 jaar van mn leven gedocumenteerd (gezien de dagboekstijl die ik hier vaak handhaaf)
't Gaat om de kwaliteit van de posts.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef CaLeX het volgende:
kom ik met mijn 5774 posts, terwijl ik veel langer lid ben van fok
en jij hebt ruim 36.000 kwaliteitsposts zie ik!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Gaat om de kwaliteit van de posts.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en jij hebt ruim 36.000 kwaliteitsposts zie ik!
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb drie fietsen (1 is er van Sven, maar die fietst nooit en ik neem eigenlijk altijd die van hem). Nu heb ik dus m'n blauwe met bak aan de voorkant nodig. Haal ik het halve huis overhoop (voor zover het nog verder overhoop kon) voor de sleutels. Liggen ze gewoon op de vaste plek.Ben niet eens op de vaste plek begonnen met zoeken, omdat ik ze daar echt niet had verwacht.
Goed, ik ga even naar de stad en de praxis.
Is dat zo? Nee zal ook wel niet. Chocolade is bruin. Hmm waarom noemen ze het dan witte chocolade?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Witte choco is geen chocolade, hoewel ik mw. MM daarvan ook nog steeds niet kan overtuigen...
Omdat het wel van cacao is, namelijk van de cacaoboter...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat zo? Nee zal ook wel niet. Chocolade is bruin. Hmm waarom noemen ze het dan witte chocolade?
Ik had het inmiddels gezien op Wikipedia. En omdat er geen cacaopoeder in zit maar alleen cacaoboter is het geen chocolade?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het wel van cacao is, namelijk van de cacaoboter...
Dan hoort mijn teller op 4 te staan ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Gaat om de kwaliteit van de posts.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan hoort mijn teller op 4 te staan ofzo
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels gezien op Wikipedia. En omdat er geen cacaopoeder in zit maar alleen cacaoboter is het geen chocolade?
Ik kreeg ze ook vaak van de buurvrouwquote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg regelmatig koetjesrepen van 'oma aan de overkant' (overbuurvrouw).![]()
Okay. Dan eet ik dus geen chocolade op brood en de witte paaseitje tellen dan ook niet meequote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..], bevat alleen maar cacaoboter, suiker, melk en nog wat toevoegingen die het geheel bij elkaar houden en kleuren...
Klopt, daarom staat er ook cacaofantasie op de verpakkingquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor 3 uur slijmophoping in alle mondholtes.
Kleffe zooi, da's toch geen chocola?
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik lust ze niet meer.
Mijn ouders hadden vroeger een bakkerij en daar maakte ze de paashazen en paaseieren nog zelf. Ik denk dat ik een overdosis heb gehad ofzo.
Foto linken lukt niet, dus dan maar zo:
De man op de foto is "Chocolade Dirk". De man die alles maakte.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kreeg ze ook vaak van de buurvrouw
Dank voor de bevestiging!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, daarom staat er ook cacaofantasie op de verpakking
Volgens mij houdt Excel elke 5 minuten zelf een veiligheidskopie bij en kun je dat gewoon restoren.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
K*T K*T K*T... ben bezig een managementrapportage aan het samenstellen dat al niet geweldig uit het systeem komt en ik handmatig in Excel moet overtypen. Heb ik bijna alles in Excel staan, sluit ik het bestandje... alles kwijt.![]()
Kan ik weer opnieuw beginnen.
En ik had hem nog niet opgeslagen![]()
![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Excel elke 5 minuten zelf een veiligheidskopie bij en kun je dat gewoon restoren.
Bij de baseball games in de VS heb je dat nog steedsquote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegah in De Meer (oude Ajax-stadion) liepen er altijd een aantal 'Jodenmannen' met sporttassen vol met pinda's en koetjesrepen, hun (illegale) waren aanprijzend met 'Pinda's, Chocola, wie maakt me los? 4 Repen voor een gulden!!!'...
Snoepverkooppunten had je toen nog niet in het stadion...
Ja, heb dat al 3 keer mee mogen maken bij de Cincinatti Reds.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de baseball games in de VS heb je dat nog steeds
Best leuk
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de baseball games in de VS heb je dat nog steeds
Best leuk
En waar kan ik dat dan vinden?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Excel elke 5 minuten zelf een veiligheidskopie bij en kun je dat gewoon restoren.
Ja daar kan het nogquote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb dat al 3 keer mee mogen maken bij de Cincinatti Reds.
Gezouten (!!!) pinda's in de dop (de hele trbune is één grote afvalbak na afloop), suikerspinnen, flesjes (!!!!) cola, popcorn, hotdogs, fantastisch!!
Welke versie van Excel heb je?quote:
Hier in NL (Amsterdam Pirates) hebben ze bij honkbal Antilliaanse pasteitjes, bapao's e.d..quote:
Ook dat heb ik mee mogen maken met fans vand e andere partijen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja daar kan het nog
Is het je opgevallen dat de mensen daar gewoon door elkaar zitten en elkaar modeling wel bestoken maar dat dat toch heel gemoedelijk is?
Geen ideequote:
No problemoquote:Op woensdag 20 april 2011 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen ideemaar ik heb een bestandje teruggevonden bij "onlangs geopend" en dat bestandje bevat de gegevens die ik nodig heb voor het vullen van het overzicht. Dus ik hoef geen nieuw overzicht meer te draaien en kan hier verder mee. Bedankt voor de tip!!
Scheelt wel even wat tijd.
Wie viert z'n trouwdag vandaag de dag nu nog?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Die Jan Smit is ook een lul. Gaat 'ie trouwen op de 1e verjaardag van zijn dochter.
Oftewel: dat kleine kind moet de komende jaren de aandacht gaan delen. Dat wil een kindje toch helemaal niet
Dat is inderdaad belachelijk!! En zo'n eerste verjaardag is ook erg bijzonder... stom om dan te gaan trouwen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Die Jan Smit is ook een lul. Gaat 'ie trouwen op de 1e verjaardag van zijn dochter.
Oftewel: dat kleine kind moet de komende jaren de aandacht gaan delen. Dat wil een kindje toch helemaal niet
Kan jij je eerste verjaardag dan nog herinnerenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En zo'n eerste verjaardag is ook erg bijzonder...
Okay... dat wist ik niet... ik weet ook niet of ik de melding heb gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
No problemo
Trouwens, normaal gesproken vraagt Excel wel of je zeker weet dat je af wil sluiten. Als het dat niet gedaan heeft, dan heeft het sowieso opgeslagen.
Vieren, is een groot woord. Vaak vieren we het met het gezin: bioscoop en uiteten bij Burger King. Vorig jaar hebben we het geloof ik gevierd door met zn tweetjes naar Pinkpop te gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie viert z'n trouwdag vandaag de dag nu nog?
O ja, ik, over anderhalve week. Maar dan wel voor het eerst (OK, 2e keer) in 12,5 jaar...
Ik niet, maar voor de ouder is wel bijzonder. In ieder geval voor de moeder... met herinneringen aan het jaar daarvoor... bevalling enz. Ik was de week voordat Lennon 1 jaar werd heel erg emotioneel.. Maar niet iedere moeder/vader zal dat hebben. En op zich heb je wel een punt: een kind merkt er niets van.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij je eerste verjaardag dan nog herinneren
Ik niet...
Aldus Robert M.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
En op zich heb je wel een punt: een kind merkt er niets van.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan hoort mijn teller op 4 te staan ofzo
Is goed. Lieve mensen. Namens Diaan en mij:quote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik gooi hem er maar gewoon in!!![]()
[ afbeelding ]
Cobra, zullen we maar samen op taart trakteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik wist niet eens dat hij een dochter had.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
Peace krijgt vaak niet eens de kans om het op te eten, dan heb ik het al opgegeten.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Mijnhoudt ook van chocola
ergens wel jammer, nu krijg ik geen extra chocoladeletters met Sinterklaas (alhoewel dat.maar goed is ook denk ik
)
Ik vind het juist wel heel leuk om de foto's te zien van m'n eerste verjaardag. Zou het niet zo leuk vinden om die dag dan te moeten delen (wat de foto's betreft, dat er een aantal kiekjes zijn van kind met taart en vervolgens allemaal trouwfoto'squote:Op woensdag 20 april 2011 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet, maar voor de ouder is wel bijzonder. In ieder geval voor de moeder... met herinneringen aan het jaar daarvoor... bevalling enz. Ik was de week voordat Lennon 1 jaar werd heel erg emotioneel.. Maar niet iedere moeder/vader zal dat hebben. En op zich heb je wel een punt: een kind merkt er niets van.
Diaan!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace krijgt vaak niet eens de kans om het op te eten, dan heb ik het al opgegeten.En ook die van de kinderen.
![]()
Eensquote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel heel leuk om de foto's te zien van m'n eerste verjaardag. Zou het niet zo leuk vinden om die dag dan te moeten delen (wat de foto's betreft, dat er een aantal kiekjes zijn van kind met taart en vervolgens allemaal trouwfoto's).
Ze hadden volgens mij 2 of 3 chocoladeletters en niet zulke grote chocoladefreaks als hun moeder. Ze hebben dus wel wat gehad hoor. Al begint Lennon wel een beetje meer... paaseitjes op tafel zijn bij hem niet veilig. Hij kan ook nog zelf het papiertje eraf krijgen. Dus af en toe zie ik hem 's morgens al met een paaseitje in de mond.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Diaan!![]()
![]()
Ik heb ook de chocoladeletter van Sven opgegeten. Ergens in maart pas, maar toch. Ach, had hij hem maar niet moeten laten liggen tot maart.
Even quoten voor de toekomst. Voor als je kinderen ook op Fok! gaan rondhangen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace krijgt vaak niet eens de kans om het op te eten, dan heb ik het al opgegeten.En ook die van de kinderen.
![]()
Is niet nodig. Twan weet het wel...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even quoten voor de toekomst. Voor als je kinderen ook op Fok! gaan rondhangen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is niet nodig. Twan weet het wel...
Soms wel, soms niet. Hij krijgt er soms iets anders voor in de plaats bijv. een stuk Milka chocolade. Dat vindt hij lekkerder dan chocoladeletters.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En hij heeft er geen problemen mee?
Noemer/deler omdraaien en zo...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, en zo hou je dus de Amerikaanse jeugd dom:
[ afbeelding ]
Dit is geen breuk, dit is een vermenigvuldiging en die klopt simpelweg niet. Er had een / moeten staan, geen X.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noemer/deler omdraaien en zo...
5e klas lager school, oud systeem (zonder groep 7 en 8)
Dat gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Overigens, nog maar 1 overleg te gaan zo meteen...
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:27 schreef MaJo het volgende:
De afzuigkap bij mijn ouders is kapot waardoor die niet meer uit kan, en als ik iets haat dan is het wel het geluid van de afzuigkap
Maak me trouwens een beetje zorgen. Heb ontzettende poetsdrangNet de hele keuken opgeruimd en nu wil ik verder gaan poetsen
Zou het door de lente komen of is het een typisch geval van SOG? Offe, zwanger?
Dit past helemaal niet bij mij, vraag maar aan Nem
Filters uithalen en de draadjes losmaken aan de binnenkant (wel eerst de stop eruit halen)quote:Op woensdag 20 april 2011 13:27 schreef MaJo het volgende:
De afzuigkap bij mijn ouders is kapot waardoor die niet meer uit kan, en als ik iets haat dan is het wel het geluid van de afzuigkap
SOG-en denk ikquote:Maak me trouwens een beetje zorgen. Heb ontzettende poetsdrangNet de hele keuken opgeruimd en nu wil ik verder gaan poetsen
Zou het door de lente komen of is het een typisch geval van SOG?
Denk dat je zelf beter zult weten of dat mogelijk isquote:Offe, zwanger?Dit past helemaal niet bij mij, vraag maar aan Nem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:My dad never loved me as a child.
I can't blame him really.
I wasn't born until he was an adult.
5000 x 1/4 = 5000 : 4/1quote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is geen breuk, dit is een vermenigvuldiging en die klopt simpelweg niet. Er had een / moeten staan, geen X.
Het is toch ook gewoon 5000/1 x 1/4, waarbij het antwoord 1250/1 = 1250 is...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is geen breuk, dit is een vermenigvuldiging en die klopt simpelweg niet. Er had een / moeten staan, geen X.
Dat dus!!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
5000 x 1/4 = 5000 : 4/1
Net zoals 5000 : 1/4 = 5000 x 4/1
We kunnen het stopcontact nergens vinden waar die inzitquote:Op woensdag 20 april 2011 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Filters uithalen en de draadjes losmaken aan de binnenkant (wel eerst de stop eruit halen)
Denk het stiekem ook wel jaquote:SOG-en denk ik
quote:Denk dat je zelf beter zult weten of dat mogelijk isHet zou niet zo moeten zijn maar je weet het nooit natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vitamineoverschot zou ook kunnen, dat het nu opeens allemaal inslaat
Ik heb ook superzin om een paar uur te gaan fietsen want ik heb sinds gisteren een nieuwe fiets
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Gast, ik weet hoe het werkt maar dat STAAT er niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
5000 x 1/4 = 5000 : 4/1
Net zoals 5000 : 1/4 = 5000 x 4/1
Nee, het werd gewoon zo opgeschreven.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon 5000/1 x 1/4, waarbij het antwoord 1250/1 = 1250 is...
Ik weet niet hoe e.e.a. tot stand kwam voorafgaande aan de foto, moest je het rekenteken invullen of zo...
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gast, ik weet hoe het werkt maar dat STAAT er niet.
Dan is het dom en fout...quote:Nee, het werd gewoon zo opgeschreven.
Dat zit er waarschijnlijk ook niet. Maar er moeten draadjes naar je schakelaar lopen en naar de motor. Maar dat schiet niet op zo over internetquote:Op woensdag 20 april 2011 13:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
We kunnen het stopcontact nergens vinden waar die inzit
Misschien moet je dat maar gewoon gaan doenquote:Denk het stiekem ook wel ja
[..]
Het zou niet zo moeten zijn maar je weet het nooit natuurlijkEn vitamineoverschot zou ook kunnen, dat het nu opeens allemaal inslaat
Ik heb ook superzin om een paar uur te gaan fietsen want ik heb sinds gisteren een nieuwe fiets
Studie Ontwijkend Gedrag, maar in mijn geval Scriptie Ontwijkend Gedragquote:
Was alleen maar om aan te geven dat die breukenregel wel op gaat ook al staat er .25 in plaats van 1/4quote:Op woensdag 20 april 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gast, ik weet hoe het werkt maar dat STAAT er niet.
Maar dat zei ik dus al toen opeens iedereen de betweter uit ging hangenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga niet weer beginnen over vroeger, maar...
[..]
Dan is het dom en fout...
Dat dus en vroeger...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was alleen maar om aan te geven dat die breukenregel wel op gaat ook al staat er .25 in plaats van 1/4
Niemand die beweert dat dat niet zo isquote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was alleen maar om aan te geven dat die breukenregel wel op gaat ook al staat er .25 in plaats van 1/4
Maar je had het over dat de stop er dan wel uit moet? Dus dan moet ik die eerst zien te vinden. Kom anders naar Wijk? Gezelligquote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zit er waarschijnlijk ook niet. Maar er moeten draadjes naar je schakelaar lopen en naar de motor. Maar dat schiet niet op zo over internet
Eerst mijn scriptie maar eens afrondenquote:Misschien moet je dat maar gewoon gaan doen
Neehee, je zei alleen dat zo de jeugd dom gehouden werd.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat zei ik dus al toen opeens iedereen de betweter uit ging hangen
Ja, les 1 bij electra: haal de stop (in de stoppenkast dus) eruit voordat je aan draadjes gaat klungelen. Zeker als je er niet veel van weet.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je had het over dat de stop er dan wel uit moet? Dus dan moet ik die eerst zien te vinden. Kom anders naar Wijk? Gezellig![]()
Stoppen met schoonmaken danquote:Eerst mijn scriptie maar eens afrondenNog 1 week te gaan
Wat is er in Groningen dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
Het lijkt wel herdenkingsdag. Net in Alphen en over 10 minuten in Groningen.
De herdenking van de omgekomen agent.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er in Groningen dan?
Op de Dam branden () ook nog steeds kaarsjes voor die Iraniër...
![]()
Die wordt ook dom gehouden als je foute voorbeelden geeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neehee, je zei alleen dat zo de jeugd dom gehouden werd.
Nee, wat er dom aan was, was wat hier beneden staat: het is simpelweg fout. Waarom doet iedereen zo moeilijk en gaat men verder denken? Het plaatje is toch duidelijk? Er staat een foute som. Damn, is het de warmte ofzo?quote:Wat er dom aan was, de uitkomst en/of het =-/*-teken, had je niet aangegeven.
Oh dus dat had je toch wel door?quote:Dat het fout was, dat was duidelijk...
Dat was in Baflo toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De herdenking van de omgekomen agent.
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was in Baflo toch?
Memoreren ze dat in de stad Groningen dan? omdat er anders niemand komt wegens een inwonersaantal van Baflo van 60 59 ?
Ja hoor, 't is best met jequote:
5000 x 0,25 = 4000quote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat er fout is aan die som. En dat interesseert me ook absoluut geen enkele fluit
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat er fout is aan die som. En dat interesseert me ook absoluut geen enkele fluit
Dan heeft die gozer het op het bord verkeerdquote:
Ja echt hoorquote:
Scherp!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan heeft die gozer het op het bord verkeerd
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Studie Ontwijkend Gedrag, maar in mijn geval Scriptie Ontwijkend Gedrag
Nee, het lokale kerkje is iets te klein voor de paar duizend mensen die de herdenking gaan volgen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was in Baflo toch?
Memoreren ze dat in de stad Groningen dan? omdat er anders niemand komt wegens een inwonersaantal van Baflo van 60 59 ?
Schijnt dat je 9 maanden zwanger kunt zijn en op schoolreis kunt bevallen zonder dat iemand het weetquote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Soempie het volgende:
Die schoonmaakwoede krijg je toch hoop ik alleen de laatste periode van de zwangerschap? Toch niet vanaf het begin al?
Pak je rekenmachine eens en reken het eens na :pquote:
Hoe kom je nou bij 4000?quote:
Smilies lezen miep!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe kom je nou bij 4000?1250 is het
Ik heb die schoonmaakwoede nooit gehad, ook niet toen ik zwanger was. Ik had wel dat de babykamer op tijd klaar moest zijn en niet op het laatste moment. Maar ja, ik heb ook nooit kraamtranen gehad.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Soempie het volgende:
Die schoonmaakwoede krijg je toch hoop ik alleen de laatste periode van de zwangerschap? Toch niet vanaf het begin al?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Smilies lezen miep!
Etc schijnt niets door te hebben
Kraamwattes!?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb die schoonmaakwoede nooit gehad, ook niet toen ik zwanger was. Ik had wel dat de babykamer op tijd klaar moest zijn en niet op het laatste moment. Maar ja, ik heb ook nooit kraamtranen gehad.
http://mens-en-gezondheid(...)na-de-bevalling.htmlquote:Kraamtranen
De meeste nieuwe moeders kennen het verschijnsel wel: kraamtranen. Ze beginnen meestal tussen de derde en de zesde dag na je bevalling. Ze kunnen enkele uren duren, maar ook enkele dagen of soms zelfs een paar weken. Bijna iedere pas bevallen vrouw heeft er last van en het is dan in de meeste gevallen niets om je zorgen over te maken.
Ik had het net gechecktquote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Smilies lezen miep!
Etc schijnt niets door te hebben
Dat dus. Ik heb er in ieder geval geen last van gehad. Moest alleen een traantje laten toen onze kraamverzorgster wegging. Maar dat was gewoon een hele lieverd.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens Google:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)na-de-bevalling.html
Ik besefte later dat je gewoon de stop in de stoppenkast bedoeltquote:Op woensdag 20 april 2011 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, les 1 bij electra: haal de stop (in de stoppenkast dus) eruit voordat je aan draadjes gaat klungelen. Zeker als je er niet veel van weet.
Naar Wijk? Kom me maar halen
Ik heb de eerste stap naar mijn computer al gemaaktquote:Stoppen met schoonmaken dan
Kijk dat is toch veel logischerquote:
Aan je nieuwe hakschoenen?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Goddomme, 3 blaren op 1 teen. Wtf. Waar heb ik dat aan verdiend
Ja. Kutdingenquote:
quote:Wat tof dat je bij een architectenbureau op gesprek bent geweestZo'n werkervaringsplek?
Lijkt mij welquote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Soempie het volgende:
Hebben we dan een zwangerschap van jou over het hoofd gezien?quote:
Tofquote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Kutdingen
[..]Op de communicatieafdeling, ter ondersteuning van hun adviseur marketing en communicatie
Alhoewel ik haar een beetje apart vond, beetje uit de hoogte ofzo
I wish....quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben we dan een zwangerschap van jou over het hoofd gezien?
Ja is in Groningenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tofmisschien werken er wel studiegenoten van mij
of is het niet in de stad?
Kennelijk zit die kerk normaal dus ook niet zo vol.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het lokale kerkje is iets te klein voor de paar duizend mensen die de herdenking gaan volgen.
Heb jij een eigen server thuis?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef MaJo het volgende:
Update: mijn moeder had ook de stop van de server eruit getrokken waardoor ik even geen internet meer hadDe buurman is nu aan het klussen en hij is in ieder geval uit
Dus dat collegae van die agent hem nu herdenken is raar?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk zit die kerk normaal dus ook niet zo vol.
Iedereen en alles in de rouw, omdat de ander dat ook is...![]()
Rare reactie is dat toch tegenwoordig, ook met die condeleance registers op internet....
Bruiloftsbiertje, hoorde het gisteren al.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
Een nieuw Schots biertje. Kost 10 pond per flesje van 330ml.
http://www.brewdog.com/product/royal-virility-performance
Ik wilde al zeggen: genoeg mensen in de buurt om even te klungelen toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:01 schreef MaJo het volgende:
Update: mijn moeder had ook de stop van de server eruit getrokken waardoor ik even geen internet meer hadDe buurman is nu aan het klussen en hij is in ieder geval uit
Duizenden collegae?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus dat collegae van die agent hem nu herdenken is raar?
Over witte flesjes gesproken: Gulden Draak heeft mooie witte flesjes maar ze hebben de fles veranderd en het is geen witte verf meer maar een plasticjequote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bruiloftsbiertje, hoorde het gisteren al.
Wil wel een flesje hebben eigenlijk...
Over bier gesproken:quote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over witte flesjes gesproken: Gulden Draak heeft mooie witte flesjes maar ze hebben de fles veranderd en het is geen witte verf meer maar een plasticje
Mijn ouders ja, van het bedrijfquote:
Nee. dat is inderdaad niet raar.quote:
Hij heeft het al gefixedquote:Op woensdag 20 april 2011 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: genoeg mensen in de buurt om even te klungelen toch?
Als het rond 2 mei nog niet gefixed is, dan kijk ik wel even
Kijk maar uit. Heeft hij een garage met een Citroën er in?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft het al gefixedBleek een stukje afgebroken te zijn waardoor hij de verschillende standen niet meer kon pakken. Hij heeft het geheel nu mee naar huis genomen om te ontvetten en te lijmen
Alle bureaus in Groningen zijn in elk geval dicht, behalve een in de stad Groningenquote:
Och, ik wel voor Sven eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, vond dat niks voor jou namelijk...
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Heeft hij een garage met een Citroën er in?
Ik ben meer nerdy dan je denkt hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, vond dat niks voor jou namelijk...
Maar Majo is Soempie nietquote:
Ik heb niets met Svenquote:
Dat z'n collega's en familie komen om te herdenken en wat buurtbewoners, dat begrijp ik volkomen. Maar als mensen er voor uit, pak 'm beet, Limburg komen, dan vind ik dat raar...quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap hem nietMaar hij is een erg goede klusser, hij verbouwd ook zelf hun huis
Haha maakt mij niet uit hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]Goedemorgen. Het gaat echt lekker met mij vandaag
Sorry MaJo
Ik moest wel aan Flodder denken, maar is die buurman ook zo'n klusser dan? Of gewoon vanwege het 'oh buurman wat doet u nu'quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over bier gesproken:
Volgend jaar ws. naar De Molen voor een rondleiding met een lokale slijter.
Lijkt me wel grappig, goed bier hebben ze...
Is dat die nieuwe, van bourbonvaten?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik moet er ook nog een keer langs. De "Heen en Weer" vind ik erg lekker
Nah die is vast wel wat van me gewendquote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha maakt mij niet uit hoorMisschien Soempie wel dat ik volgens jou iets met haar vent heb
Neen, dat is de Amarillo geloof ikquote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe, van bourbonvaten?
Daar hoorde ik vandeweek goede verhalen over...
WTFquote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Maar LadyBlack heeft wel blaren van haar nieuwe schoenen...
Wie heeft er bij zo'n beeld nou oog voor autodetails?quote:
Ja zover was ik ook nog jaquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcie begon door Soempie's vent te kopelen aan MaJo...
MM reageerde op MaJo he?quote:
Johquote:
Ha! Told youquote:Wij hebben inderdaad een soort servertje thuis, heeft Sven zelf geknutseld.
Ik lees nooit alles voor ik reageer.quote:
Sowieso na dinsdag, omdat ik dan nog even kan checken bij m'n coach of ze al iets over/van Noordhoff hebben gehoordquote:Op woensdag 20 april 2011 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lees nooit alles voor ik reageer.![]()
En ik ben nu ook alweer kwijt wanneer je meer te horen krijgt over dat gesprek.Beetje wazig vandaag. Of weet je het zelf ook nog niet?
Spannend Etcie.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sowieso na dinsdag, omdat ik dan nog even kan checken bij m'n coach of ze al iets over/van Noordhoff hebben gehoord
Shit! Ik wist niet dat je ook schroevendraaiers mee had genomen.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een clusterfuck
En ik heb een schroevendraaiertje nodig die bij Soemp ligt. Handig -1
Heb je nu alles door elkaar gegooidquote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Shit! Ik wist niet dat je ook schroevendraaiers mee had genomen.
Nee, dat niet. Ik ben in het oude huis m'n boeken aan het inpakken.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je nu alles door elkaar gegooid
Eentje maar, een electriciteitsschroevendraaier. En gek genoeg kan ik hier niets anders vindenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Shit! Ik wist niet dat je ook schroevendraaiers mee had genomen.
en die andere dan? of heb je een houten poot?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook vet goed bezig geweest, en very unlike me ook nog:
Afgewassen, stofgezogen, opgeruimd, boodschappen gedaan en de keuken gedweild![]()
En nu ben ik bezig een sok te breiendan is ie hopelijk tegen de winter een keer klaar
Ja wist je dat niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en die andere dan? of heb je een houten poot?
Nee, tof, join the clubquote:Op woensdag 20 april 2011 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet?
Die ander is tegen die tijd ook wel af gok ik, ik heb nog even
Diaan had een goede tip tegen blaren. Zo'n stick wat je op je tenen kunt smeren. Is bij mij het enige wat helpt in elk geval. Kan alleen niet op de naam komen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Op 10 juni ga ik m'n tenen behangen met blaarpleisters. Lijkt me beter voor iedereen en vooral voor m'n voeten
Oh die heb ik zien liggenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Diaan had een goede tip tegen blaren. Zo'n stick wat je op je tenen kunt smeren. Is bij mij het enige wat helpt in elk geval. Kan alleen niet op de naam komen.
Ja dat is ook wel een idee inderdaad. Moet alleen eerst nieuwe pleisters halen morgenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
Beter doe je nu al die pleisters op je tenen en ga je héél veel op die schoenen lopen
Toen hij van 11 meter schoot...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Koninklijke onderscheiding voor Seedorf. Wat kon 'm nou gebeuren, he?
Omdat het in Toronto sneeuwt (ja echt)quote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom is het zou koud hier en zo warm daar
we hadden oorspronkelijk ook sneeuw voorspelling nu dommelt het lekker rond het vriespuntquote:Op woensdag 20 april 2011 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het in Toronto sneeuwt (ja echt)
Whahaha dat is uit Glee zie ik nuquote:Op woensdag 20 april 2011 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, en zo hou je dus de Amerikaanse jeugd dom:
[ afbeelding ]
Er zitten wel leuke stukjes tussen, maar je moet het meer zien als een aflevering, het hele musicalelement is niet goed uitgewerkt en ervoor naar de HMH afreizen was zondequote:Op woensdag 20 april 2011 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Waar ik bang voor was klopt: Jiskefet musical is geen fuck aan.
Had een vaag vermoeden, die HMH is ook geen musicalhal.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Waar ik bang voor was klopt: Jiskefet musical is geen fuck aan.
Dat was ik niet hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Diaan had een goede tip tegen blaren. Zo'n stick wat je op je tenen kunt smeren. Is bij mij het enige wat helpt in elk geval. Kan alleen niet op de naam komen.
Als aflevering vind ik er dus ook helemaal niets aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke stukjes tussen, maar je moet het meer zien als een aflevering, het hele musicalelement is niet goed uitgewerkt en ervoor naar de HMH afreizen was zonde
ik vind Tampert bijvoorbeeld wel een leuk stukje en het eind vind ik ook wel aardig.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als aflevering vind ik er dus ook helemaal niets aan.
Ik heb nog nooit een blaarstick gebruikt.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was ik niet hoor.Volgens mij Wyccie. Ik heb wel hele fijne pleisters van de Etos. Geen blarenpleisers maar werken wel een beetje op die manier. Ze zijn een soort tweede huid en voorkomen blaren. Vorig jaar heel veel gebruikt.
Dat is Seedorf inmiddels vergeten.quote:
Seedorf heeft volgens mij ook ongeveer alles gewonnen wat er te winnen valt op voetbalgebied. Dus dat is niet geheel onterechtquote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is Seedorf inmiddels vergeten.
Marco van Basten echter niet. Sterker nog: die is zo jaloers op Clarence dat het wel op een obsessieve orgie lijkt...
Dat was niet het probleem. Seedorf kon niet goed opschieten met het duo Advocaat-Van Hanegem, besloot bondscoach Pannenkoek dat alle filmsterren eruit moesten (Marco van Basten wilde niet samenwerken met Davids, Kluivert en Seedorf, red.).quote:Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Seedorf heeft volgens mij ook ongeveer alles gewonnen wat er te winnen valt op voetbalgebied. Dus dat is niet geheel onterecht
en weet je ook waarom?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tis trouwens nationale wietdag. (4/20) en iedereen is collectief high
er zijn verschillende mythes in de omloop, weet het niet precies.quote:
En wat gaat je antwoord zijn? Is het een interessante date?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
er zijn verschillende mythes in de omloop, weet het niet precies.
Ben gevraagd om iemands date te zijn naar een formal vrijdag
ja heb al ja gezegdquote:Op donderdag 21 april 2011 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat gaat je antwoord zijn? Is het een interessante date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |