Nou, het zal dus eerder Hubba Bubba worden(tegenwoordig Bubbeliciousquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jahoor!! Vandeweek nog gezien bij de C1000
Vergeet ook de chupachups niet!!
Ohjaquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het zal dus eerder Hubba Bubba worden(tegenwoordig Bubbelicious)
quote:Your Native American Name Is: Chunta Hohnihhohkaiyohos
Your name means: Cheating High Backed Wolf
Heerlijk licht juist, waardoor je gelijk alle repen op kunt etenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor 3 uur slijmophoping in alle mondholtes.
Kleffe zooi, da's toch geen chocola?
Is dat zo? Nou, Opa spreektquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Hoho, Hubba Bubba en Bubbleicious zijn volgens 2 aparte merken. Als kind kon ik kiezen tussen die 2...
Pciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heerlijk licht juist, waardoor je gelijk alle repen op kunt etenNet als Bros
Tsja, wees blij dat ik het je kan verrtellen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo? Nou, Opa spreekt
Hubba Bubba zie ik nooit meer en de verpakkingen lijken erg op elkaar dus 1+1 = aanname.
Vuns!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heerlijk licht juist, waardoor je gelijk alle repen op kunt etenNet als Bros
Weltrusten PS.quote:
Fireball jawbreakers wilde ik net noemen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies
Ik ga even opzoek voor het feest. Net als jawbreakers
Als het goed is ligt er morgen trouwens een dubbelen uitnodiging in de bus
quote:Op woensdag 20 april 2011 07:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fireball jawbreakers wilde ik net noemen.En Dummies.
Ja, ja...quote:Op woensdag 20 april 2011 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ruzie met de mobiele layout
Sterkte LB
Zo één helpt vast wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:09 schreef LadyBlack het volgende:
Whehe, lekker wakker Etc?
Ik heb buihuikpijhijn.....Nog 2 uur om mezelf een beetje op te rapen, en dan komen er stucadoors de gang fixen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo één helpt vast wel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef LadyBlack het volgende:
Aan een paashaas knagen helpt ook een beetje
Ik kreeg regelmatig koetjesrepen van 'oma aan de overkant' (overbuurvrouw).quote:Op woensdag 20 april 2011 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Koetjesrepen, bahIk ben gek op chocolade, maar die gaan er niet in. Dat is geen chocolade.
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:41 schreef LadyBlack het volgende:
Aan een paashaas knagen helpt ook een beetje
Die is zo hilarischquote:
Nem has the shirtquote:Op woensdag 20 april 2011 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die is zo hilarischik heb m in het engels op mn computer staan.
Mijn paashaas is doof en blind
Ik at ze niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg regelmatig koetjesrepen van 'oma aan de overkant' (overbuurvrouw).![]()
QFTquote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het niet over chocola hebben? dat is helemaal niet goed voor me maar het is zo lekker
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het niet over chocola hebben? dat is helemaal niet goed voor me maar het is zo lekker
Grappig dat jij het zo lekker vindt. Vaak zijn het vooral toch vrouwen die het zo lekker vinden, muv mijn collega trouwens. Zij houdt niet van chocoladequote:Op woensdag 20 april 2011 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
ik zie net dat ik er nog maar 16 hoef voor de 50000![]()
Ja, dat geldt ook voor mij. Vanaf het begin van mn "verkering" met Peace totaan nu. Dus: relatie op afstand, concerten/festivals, samenwonen, ziekte, huwelijk, zwanger worden, zwanger zijn, bevallen, ontwikkeling kinderen...quote:Op woensdag 20 april 2011 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, bizar toch...
Dat zijn zo'n beetje 4 jaar van mn leven gedocumenteerd (gezien de dagboekstijl die ik hier vaak handhaaf)
't Gaat om de kwaliteit van de posts.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:51 schreef CaLeX het volgende:
kom ik met mijn 5774 posts, terwijl ik veel langer lid ben van fok
en jij hebt ruim 36.000 kwaliteitsposts zie ik!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Gaat om de kwaliteit van de posts.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en jij hebt ruim 36.000 kwaliteitsposts zie ik!
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb drie fietsen (1 is er van Sven, maar die fietst nooit en ik neem eigenlijk altijd die van hem). Nu heb ik dus m'n blauwe met bak aan de voorkant nodig. Haal ik het halve huis overhoop (voor zover het nog verder overhoop kon) voor de sleutels. Liggen ze gewoon op de vaste plek.Ben niet eens op de vaste plek begonnen met zoeken, omdat ik ze daar echt niet had verwacht.
Goed, ik ga even naar de stad en de praxis.
Is dat zo? Nee zal ook wel niet. Chocolade is bruin. Hmm waarom noemen ze het dan witte chocolade?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Witte choco is geen chocolade, hoewel ik mw. MM daarvan ook nog steeds niet kan overtuigen...
Omdat het wel van cacao is, namelijk van de cacaoboter...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat zo? Nee zal ook wel niet. Chocolade is bruin. Hmm waarom noemen ze het dan witte chocolade?
Ik had het inmiddels gezien op Wikipedia. En omdat er geen cacaopoeder in zit maar alleen cacaoboter is het geen chocolade?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat het wel van cacao is, namelijk van de cacaoboter...
Dan hoort mijn teller op 4 te staan ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Gaat om de kwaliteit van de posts.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan hoort mijn teller op 4 te staan ofzo
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels gezien op Wikipedia. En omdat er geen cacaopoeder in zit maar alleen cacaoboter is het geen chocolade?
Ik kreeg ze ook vaak van de buurvrouwquote:Op woensdag 20 april 2011 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kreeg regelmatig koetjesrepen van 'oma aan de overkant' (overbuurvrouw).![]()
Okay. Dan eet ik dus geen chocolade op brood en de witte paaseitje tellen dan ook niet meequote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..], bevat alleen maar cacaoboter, suiker, melk en nog wat toevoegingen die het geheel bij elkaar houden en kleuren...
Klopt, daarom staat er ook cacaofantasie op de verpakkingquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed voor 3 uur slijmophoping in alle mondholtes.
Kleffe zooi, da's toch geen chocola?
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik lust ze niet meer.
Mijn ouders hadden vroeger een bakkerij en daar maakte ze de paashazen en paaseieren nog zelf. Ik denk dat ik een overdosis heb gehad ofzo.
Foto linken lukt niet, dus dan maar zo:
De man op de foto is "Chocolade Dirk". De man die alles maakte.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kreeg ze ook vaak van de buurvrouw
Dank voor de bevestiging!!!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, daarom staat er ook cacaofantasie op de verpakking
Volgens mij houdt Excel elke 5 minuten zelf een veiligheidskopie bij en kun je dat gewoon restoren.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
K*T K*T K*T... ben bezig een managementrapportage aan het samenstellen dat al niet geweldig uit het systeem komt en ik handmatig in Excel moet overtypen. Heb ik bijna alles in Excel staan, sluit ik het bestandje... alles kwijt.![]()
Kan ik weer opnieuw beginnen.
En ik had hem nog niet opgeslagen![]()
![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Excel elke 5 minuten zelf een veiligheidskopie bij en kun je dat gewoon restoren.
Bij de baseball games in de VS heb je dat nog steedsquote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegah in De Meer (oude Ajax-stadion) liepen er altijd een aantal 'Jodenmannen' met sporttassen vol met pinda's en koetjesrepen, hun (illegale) waren aanprijzend met 'Pinda's, Chocola, wie maakt me los? 4 Repen voor een gulden!!!'...
Snoepverkooppunten had je toen nog niet in het stadion...
Ja, heb dat al 3 keer mee mogen maken bij de Cincinatti Reds.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de baseball games in de VS heb je dat nog steeds
Best leuk
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de baseball games in de VS heb je dat nog steeds
Best leuk
En waar kan ik dat dan vinden?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Excel elke 5 minuten zelf een veiligheidskopie bij en kun je dat gewoon restoren.
Ja daar kan het nogquote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb dat al 3 keer mee mogen maken bij de Cincinatti Reds.
Gezouten (!!!) pinda's in de dop (de hele trbune is één grote afvalbak na afloop), suikerspinnen, flesjes (!!!!) cola, popcorn, hotdogs, fantastisch!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |