Als je saté niet lekker vindt ben je een homofiel.quote:
Ik vind saté niet lekker, en ben geen homofiel gr.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je saté niet lekker vindt ben je een homofiel.
Nee fout, als je voetbal leuk vindt, dan ben je homofiel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef deepart het volgende:
[..]
dat is waar!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee fout, als je voetbal leuk vindt, dan ben je homofiel.
Ik vind voetbal niet leuk en ben weer geen homofiel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij snapt het blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind voetbal niet leuk en ben weer geen homofiel.
Jawel, maar gewoon serieus op ingaan voor deze ene keer.quote:
Nee, het is juist zo dat als je voetbal niet leuk vindt ben je homofiel. Noem eens een voetballende homo....quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik vind saté lekker maar ik eet geen vleeschquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Oké sorry, ninja-edit. Ju weet zelluf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon serieus op ingaan voor deze ene keer.
Insert alle voetballers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef potienza het volgende:
[..]
Nee, het is juist zo dat als je voetbal niet leuk vindt ben je homofiel. Noem eens een voetballende homo....
Jij was toch mod herinner ik mij vaag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Oké sorry, ninja-edit. Ju weet zelluf.
Was een mooie pwnz0r opgezet door Biogarde. In samenwerking, uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij was toch mod herinner ik mij vaag?
Oké je mag mijn G zijn.. Unieke kans dit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef NrTH het volgende:
Ik laat het ook gewoon altijd koken, smaakt er niks minder om.
Tevens: Saté.
Voetbal.
Maar jij bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind saté lekker, hou van voetbal en van bier en ik ben geen homo.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind saté lekker, hou van voetbal en van bier en ik ben een homo.
Nee, niet alle voetballers... noem één professioneel voetballende voetballer die homo is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Insert alle voetballers.
Echte mannen spelen ijshockey, hebben lange baarden en drinken bier.
Zeg nattermanquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Was een mooie pwnz0r opgezet door Biogarde. In samenwerking, uiteraard.
nattermannquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar jij bentPatje
. Jij mag dat.
Ben niet bang voor wat dioxines.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Gast, nu heb je allemaal schadelijk dioxines losgekookt.![]()
Smakelijk zodadelijk!
Alle. Allemaal reetridders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef potienza het volgende:
[..]
Nee, niet alle voetballers... noem één professioneel voetballende voetballer die homo is.
Pfff... je kunt er niet eens één noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:54 schreef potienza het volgende:
[..]
Pfff... je kunt er niet eens één noemen.Hoeft ook niet, ik vat het samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
In een ONZ-topic riep bio dat 'ie ging slotten, maar hij vergat het slotje. Ik attendeerde hem hier op, en toen zij hij dat ik het maar moest doen. Opeens was ik blauwquote:
Wacht...dus jij vind Sneijder ook homo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik vat het samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Van der Vaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter Crouch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pff...![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef potienza het volgende:
[..]
Wacht...dus jij vind Sneijder ook homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Van der Vaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter Crouch?Dat zijn toch allemaal mannen vriend, tijd voor een nieuwe bril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pff...Tics van je petten.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal mannen vriend, tijd voor een nieuwe bril.![]()
![]()
Zozo, alleen blauw toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
In een ONZ-topic riep bio dat 'ie ging slotten, maar hij vergat het slotje. Ik attendeerde hem hier op, en toen zij hij dat ik het maar moest doen. Opeens was ik blauw
Zoiets was het.
There is a time of cumming and going.![]()
sommige satezakjes koken dan kapot en dan heb je allemaal satédrab in je water
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Gewoon kwaliteit kopen, beter 5 cent meer uitgeven en dan je satézak kei hard kunnen koken.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:34 schreef Maanvis het volgende:
sommige satezakjes koken dan kapot en dan heb je allemaal satédrab in je waterOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
De kwaliteit zit 'm in de saté, niet in de zak.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Gewoon kwaliteit kopen, beter 5 cent meer uitgeven en dan je satézak kei hard kunnen koken.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik koop altijd kwaliteit spullen! (dat doen kwaliteitsusers)quote:Op woensdag 20 april 2011 08:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Gewoon kwaliteit kopen, beter 5 cent meer uitgeven en dan je satézak kei hard kunnen koken.
MAar ik heb hierdoor weleens aangebrande saté gehad!Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 08:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De kwaliteit zit 'm in de saté, niet in de zak.
ienoph szedtOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Sate is doorgaans lekker.
Maar niet van die immitatie sate in zo'n plastic vacuum verpakkingDat vlees is niet te vreten en die saus komt ook regelrecht uit chemiepack.
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
sommige verpakkingen vallen uit elkaar als het aan de kook komt
zit je dan met een pannetje met bruin water en vleesspiesjes die nergens meer naar smaken omdat alle saus verdunt is
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ![]()
ja als je voor dat aldi en ah spul gaat.quote:![]()
![]()
echte cracks maken sate zelf(goed marineren etc) en grillen het vlees eerst alvorens het met een saus op te dienen![]()
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
hee jongs, wat is nou eigenlijk de manier om dat sate goed heet te krijgen? neem nou zo'n zakje dat net uit de vriezer komt, hoeveel minuten moet ie nou eigenlijk in dat pannetje liggen borrelen? wel of niet kokent?![]()
Als je geen saté lust of niet van voetbal houdt ben je altijd een homofiel. Zonder uitzonderingen.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Sommige zakjes saté willen wel eens open gaan als je het water kookt. Al een paar keer gebeurd.
Volgens mij kunnen die dingen ook wel in de magnetron. Dit kan ook bij veel rookworsten en natuurlijk knakworstjes.![]()
Varkenssaté.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind saté niet lekker, en ben geen homofiel gr.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: