Als je saté niet lekker vindt ben je een homofiel.quote:
Ik vind saté niet lekker, en ben geen homofiel gr.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je saté niet lekker vindt ben je een homofiel.
Nee fout, als je voetbal leuk vindt, dan ben je homofiel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef deepart het volgende:
[..]
dat is waar!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee fout, als je voetbal leuk vindt, dan ben je homofiel.
Ik vind voetbal niet leuk en ben weer geen homofiel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij snapt het blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind voetbal niet leuk en ben weer geen homofiel.
Jawel, maar gewoon serieus op ingaan voor deze ene keer.quote:
Nee, het is juist zo dat als je voetbal niet leuk vindt ben je homofiel. Noem eens een voetballende homo....quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik vind saté lekker maar ik eet geen vleeschquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Oké sorry, ninja-edit. Ju weet zelluf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon serieus op ingaan voor deze ene keer.
Insert alle voetballers.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef potienza het volgende:
[..]
Nee, het is juist zo dat als je voetbal niet leuk vindt ben je homofiel. Noem eens een voetballende homo....
Jij was toch mod herinner ik mij vaag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Oké sorry, ninja-edit. Ju weet zelluf.
Was een mooie pwnz0r opgezet door Biogarde. In samenwerking, uiteraard.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij was toch mod herinner ik mij vaag?
Oké je mag mijn G zijn.. Unieke kans dit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef NrTH het volgende:
Ik laat het ook gewoon altijd koken, smaakt er niks minder om.
Tevens: Saté.
Voetbal.
Maar jij bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind saté lekker, hou van voetbal en van bier en ik ben geen homo.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind saté lekker, hou van voetbal en van bier en ik ben een homo.
Nee, niet alle voetballers... noem één professioneel voetballende voetballer die homo is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Insert alle voetballers.
Echte mannen spelen ijshockey, hebben lange baarden en drinken bier.
Zeg nattermanquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Was een mooie pwnz0r opgezet door Biogarde. In samenwerking, uiteraard.
nattermannquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar jij bentPatje
. Jij mag dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |