Lijkt mij een prima scenario.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel eens goed kan uitpakken volgende week, dat Karim en Geer volgende week als er weer gewoon genomineerd wordt Jo en Mo doen in de plaats van Jo en Flip (ook omdat Mo hun heeft genomineerd) Wat ook goed nieuws voor ons betekent! Mo genomineerd!! Was ook deze week waarschijnlijk al gebeurt als ze niet anti-nominaties hadden gedaan...
Wat ie aan gaat doen als de date er echt is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef diditje64 het volgende:
waarom moest karim nou allemaal kleding aantrekken en stonden ze bij de deur te luisteren terwijl die meiden nog niet in portugal zijn?
Ik bedoelde het eigenlijk sarcastisch.quote:
is ook niks maar beter dan mamakleikopquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ach das toch ook een bonk plastic? wat heeft die nou van zichzelf?
Ja je hebt de bordjes gevonden Opzoutenquote:
hoorde ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Word ik nu gek of hoorde ik de stem: "Genomineerden...."
da stagaire douwde op de verkeerde knopquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gebeurt wel vaker, helaas hebben ze de knop nu sneller gevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat hoorde je goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nop hoorde het ook hoor de laatste tijd wel vaker de stem iemand in de geheime kamer aanspreken... (volgens mij moet je dan wel geluid op 1 of 2 aan hebben)quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |