quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
Mo heeft vast nog wel en rood broekje
Volgens mij welquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Niki.P het volgende:
Waarom zit die hond nu weer in de bench omdat hij ergens tijdens deze dag in de mannen kamer heeft gepoept omdat niemand op de nog niet zindelijke hond letten
Staat hem goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef ZaZoe het volgende:
NostraKarim, NostraKarim, NostraKarim met zo'n strakke rode broek
deze is leuker !!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Blackprinces het volgende:
Jammer dat ie ze rooie broek niet aanheeft hoor
Wie was hier de eerste die het gebruikte?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=rooiebroek
Nooit gedacht dat het zon succes zou worden
quote:Fransiej1 @SST_JOANNA #sstnl achterlijke Joanna we zullen jou met je bek door de zeik halen nooit doen met pup GEK WIJF! 3 minutes ago via web
Flikker es op hondquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Candyfreak het volgende:
Segredo gaat de bench als een strafplek zien niet als een vertrouwd plekje zo
ik dacht ook morgen ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Day het volgende:
Ik begrijp het niet. Heeft Karim toch nu al zijn date?
Het was mijn idee om #rooiebroek tot TT te maken. Voor die tijd bestond die hashtag nog nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wie was hier de eerste die het gebruikte?
ik vind echt dat er iemand moet ingrijpenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Candyfreak het volgende:
Segredo gaat de bench als een strafplek zien niet als een vertrouwd plekje zo
Yupquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef bamby het volgende:
[..]
Geer heeft seg er deze keer ingestopt omdat hij gepoept had
en toen liep je tegen lau (paal) op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef mazaru het volgende:
Ik zag vanmiddag een man met een rode broek wandelen met zijn hond. Ik kon het niet laten om even om te kijken
Go jij!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was mijn idee om #rooiebroek tot TT te maken. Voor die tijd bestond die hashtag nog niet
Lautaarnpaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
en toen liep je tegen lau (paal) op?
Ik was te laatquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Day het volgende:
Nou, was te verwachten dit.
Maar ik vind eigenlijk dat hij gewoon in z'n #rooiebroek moet gaan.
Nee die hebben alleen een lorrenboer en oud ijzerhandel.quote:
Dacht bommiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wie was hier de eerste die het gebruikte?
Baasquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was mijn idee om #rooiebroek tot TT te maken. Voor die tijd bestond die hashtag nog niet
Nee hoor, de flirtsessie ging heel goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
en toen liep je tegen lau (paal) op?
Het zal je kind maar zijn...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef Sorry... het volgende:
Moet je Mo nu horen snauwen, ben jij een man of ben je een vrouw...wegwezen roept ze...brrrrr, graftak oet Limburg
JAMMER!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
oh bah , moet ie nu strak in het pak ? wat een afknapper !
zeker nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef Stability het volgende:
wat een horkerige kleding zeg !! dat hoort niet bij karim
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Moet Karim in zijn boxer daten? Is het een missie van Flip om al zijn kleren te verstoppen?
Iemand een shot van Laura's kop toen ze te horen kreeg dat ze genomineerd stond?
quote:
ja ik vind mannen in pak sowieso afknappers...quote:
Ow sorry dacht bommiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat staan begraven worden!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Day het volgende:
Hoorde ik jo nou zeggen: Ik zit in de mode, dus....
Ik zou nog niet doodgevonden willen worden in haar outfits.
Ik naakt met een gitaarquote:
i am casualquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik vind mannen in pak sowieso afknappers...
hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Day het volgende:
Hier begon het mee...quote:
quote:
Waarna dit de eerste #rooiebroek tweet was...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaan we #rooiebroek trending topic op Twitter maken?
das mucho cooler toch? pakken zijn stijf !!!! kantoorpikkies lopen in pak...stoere kerels niet !quote:
Nee streams doen het gewoon normaal..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er een SL? Kan op de sst site geen filmpies bekijken
Ik ook niet. Balen he???quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is er een SL? Kan op de sst site geen filmpies bekijken
Echt dat heeft wel wat hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik vind mannen in pak sowieso afknappers...
Dat denk ik al vanaf het moment dat ze met dit suffe date-gedoe begonnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Sorry... het volgende:
Zie Gerard liggen, die denk OMG , arme Karim.....
tja, als je er van houdt wel...ik hou niet van colbertjes en rare broeken met plooien en steekzakkenquote:
Ja want mijn zoon is op tv een of andere vage film te kijken. Moet het met de internet streams doen.quote:
Echt rotzooi die kleding,quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Day het volgende:
Goffer, ik las de zin verkeerd...quote:
Een mooi pak geen c&a raapsels natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef Stability het volgende:
[..]
tja, als je er van houdt wel...ik hou niet van colbertjes en rare broeken met plooien en steekzakken
Ja, hij wil niet eens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat denk ik al vanaf het moment dat ze met dit suffe date-gedoe begonnen![]()
Arme Karim
Een HALVE mallootquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Sorry... het volgende:
Luira! Jouw mening is egt niet waardevol...kijk naar jou vreselijke kledingkeuze...mannen lopen hard weg...oke een halve malloot wordt verliefd op je in het huis...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Een mooi pak geen c&a raapsels natuurlijk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Een HALVE mallootMaak er maar gerust een hele van.
Nog 2 dagen volhoudenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Sorry... het volgende:
Dat toontje van Luira...zoooo vermoeiend...
Echt he? Niks aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
wat een lelijke broek !!!!!!! doe uit karim !!!!!!!!!1
Dat mag ik aan hemquote:
als mijn date zo'n broek aan zou hebben kom ik niet eens meer naar hem toe, als ik het uit de verte al zou zien.....zou ik het niet eerder gezien hebben, moest ik ff heeeeeel nodig naar de wc en liet hem dan mooi daar zitten ..........zoef weg ikkequote:
Karim een malloot?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Sorry... het volgende:
Luira! Jouw mening is egt niet waardevol...kijk naar jou vreselijke kledingkeuze...mannen lopen hard weg...oke een halve malloot wordt verliefd op je in het huis...
Ow vandaar lol dacht wel aan jullie 2 ja.Nou prima actiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier begon het mee...
[..]
[..]
Waarna dit de eerste #rooiebroek tweet was...
http://twitter.com/#!/imBenny/status/45235031349792768
Jawel, want overdag ligt ze alleen maar te pitten, heb je er geen last van, en als je dan zorgt dat je savonds je stream op iemand anders hebt staan dan is er niks aan het handje. Mocht ze onverhoopt toch in beeld komen, gewoon muten.quote:
Ze wordt er zelf ook doodmoe van :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Sorry... het volgende:
Dat toontje van Luira...zoooo vermoeiend...
een hint??quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
[..]
als mijn date zo'n broek aan zou hebben kom ik niet eens meer naar hem toe, als ik het uit de verte al zou zien.....zou ik het niet eerder gezien hebben, moest ik ff heeeeeel nodig naar de wc en liet hem dan mooi daar zitten ..........zoef weg ikke
Die zal Mama Jo wel meegenomen hebben uit Turkije vanavond toen ze naar het werkoverleg ging met de Stem en Hummiequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
dit is echt zo'n broek die de eerste generatie turken aanhadden toen ze hier kwamen
Verbazingwekkend dat Cynthia, Laura steunt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef 38half het volgende:
Tja, geen beeld dus moet ik iets anders:
SST_Cynthia RT @SST_Laura: stem ook even op secretstory.nl op laura #sstnl about 1 hour ago · reply · retweet · favorite
jaaaaaaaaaa haha jij bent scherp vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die zal Mama Jo wel meegenomen hebben uit Turkije vanavond toen ze naar het werkoverleg ging met de Stem en Hummie
Die kan uitquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Kiqy het volgende:
Ik vond Laura leuker toen ze nog niet praatte. Ze wordt met de dag irriranter.
Nah nog twee dagen afzienquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Kiqy het volgende:
Ik vond Laura leuker toen ze nog niet praatte. Ze wordt met de dag irriranter.
Op zich niet want Cynthia zag in Mo een maatje en Mo ziet in Laura een maatje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Day het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat Cynthia, Laura steunt.
ja inddquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Mita het volgende:
[..]
Spijkerbroek en dat lila of paars shirtje, stond hem goed.
Beiden nietszeggende types, beiden lui, schept een band he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Day het volgende:
[..]
Leuk filmpje idd!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef afca_oc het volgende:
die kleren staan karim niet echt goed, RODE BROEK moet hij dragen!
goed filmpje dit:
Na SSTNL meteen doorsturen naar Alphen dan...die mensen verdienen wat entertainment....quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef sjampoeh het volgende:
geer met z'n pistool: pauw pauw pauw lol [ afbeelding ]
Misschien krijgen ze door dat majo best veel in te brengen heeft daar?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef annanasje het volgende:
Waarom hebben jurrien & cynthia z'n haat aan jo dan in 1 keer? of zie ik dat verkeerd..
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moet Karim dat uit zijn kluis betalen? Dat verstond ik ff niet.
niet zo gepastquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Na SSTNL meteen doorsturen naar Alphen dan...die mensen verdienen wat entertainment....
Yup. 250euro voor elke vrouw, uit zn kluisquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik Cynthia was zou ik geen nu nog in het huis aanwezige vrouwen als maatje zien. Ze zeggen de misselijkste dingen over d'r.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef marky het volgende:
[..]
Op zich niet want Cynthia zag in Mo een maatje en Mo ziet in Laura een maatje.
Die zal toch ook wel ingezien hebben wat een vals loeder die Jo is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Day het volgende:
[..]
Hier moet je nog een paar weekjes/maanden mee wachten denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Na SSTNL meteen doorsturen naar Alphen dan...die mensen verdienen wat entertainment....
yepquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, uit zijn persoonlijke klui, ook dat nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja niet leukquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hier moet je nog een paar weekjes/maanden mee wachten denk ik
Ja en jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij zei toch 250? En moet Karim dat betalen uit zijn kluis?
Mja maar Servio heeft m aangevuld he van de week. Het is maar speelgeld joh, wat moet hij nou nog met geld, hij is de enige met een geheim :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, uit zijn persoonlijke klui, ook dat nog![]()
Arme Karim
woooow, weet jij wat mensen daar meemaken momenteel??? bizar...voer voor een admin !quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja vrouwenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Day het volgende:
[..]
Als ik Cynthia was zou ik geen nu nog in het huis aanwezige vrouwen als maatje zien. Ze zeggen de misselijkste dingen over d'r.
Jahquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
oh sorry ik verstond 200 , maar 250 zou ook kunnen ja....en vraag twee: weet ik nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. 250euro voor elke vrouw, uit zn kluis
Jurien zeker aan z'n tweets van afegelopen tijd te zien. Goed dat ze het ook inzien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze door dat majo best veel in te brengen heeft daar?
krijg een bericht???? jij bent snelquote:
zag het lekker tochquote:
Ook gemeenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Niki.P het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Karim ziet er goed uit in zijne nieuwe outfit. Hij is helemaal klaar voor zijn blind date van morgen! #sstnl
Het is dus wel pas morgen...
wut?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok wanneer en waar ? Maar dat mag je ook P of DMen
Het is weer erg verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
komen die meiden vanavond al voor karim??/ bart zei morgen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
nee flip. karim moet geen skinny jeans hebben ! gewoon recht model , met strak kontje enzo...
Lol ik dacht al wtf worteltjes klaarzettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef danilel het volgende:
[..]
zag het lekker toch
om 23.00 uur de worteltjes in het water klaarzetten!![]()
![]()
(ik dacht maik is weg wat moet mo dan ?)
ja had al in verslag gezet morgen dat zei bartje in de daileyquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het is weer erg verwarrend allemaal
Morgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
ik snap nix meer van wat iedereen tegen me tiept hahahahaha wtfquote:
ja en we gaan nu niet afwijken van toverheks dr streamverslag ja !quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja had al in verslag gezet morgen dat zei bartje in de dailey
ja, ik vind dat ook vies inddquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Kiqy het volgende:
gatverdamme, ik moet er niet aan denken, een hond op mijn bed!
Ik hoef jou ook niet in me bed hoor...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Kiqy het volgende:
gatverdamme, ik moet er niet aan denken, een hond op mijn bed!
Hoezo zit jij daar niet te daten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Soury het volgende:
Wat een zakkewasser broek heeft Karim aan.
Ja, dat ging over Jo. En mo bevestigde dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Candyfreak het volgende:
Laura: Ik kan het allemaal niet meer aan
snap jij het nog simpeltje? hahaha fotooos altijd welkom herequote:
Nee het is een kleding test ofzo !!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
er zijn kapers op MIJN kust....quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap nix meer van wat iedereen tegen me tiept hahahahaha wtf
insgelijks!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoef jou ook niet in me bed hoor...
Ze werken ook niet mee he.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja had al in verslag gezet morgen dat zei bartje in de dailey
meteen kicken die hap, knag !!! anders roep je mij er maar bijquote:
echt he pppfffttt denk ook wel eens waar ben ik mee bezig hahhaaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze werken ook niet mee he.Zit jij daar je stinkende best te doen om er nog een beetje logisch geheel van te maken.
ze is zeker ongesteld ? *zoekt excuus*quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef ikke79 het volgende:
laura valt goed uit haar rol vanavond.alles wat er gezegd word gaat ze tegen in wat een heks zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan val ik in stukjes uitéén ofzoquote:
gewoon opsouten donderdag ! oh wat zou ik graag naar schiphol gaan als ik wist wanneerquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef ikke79 het volgende:
laura valt goed uit haar rol vanavond.alles wat er gezegd word gaat ze tegen in wat een heks zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stuur je straks wel een DM ok?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
[..]
meteen kicken die hap, knag !!! anders roep je mij er maar bij
ach, ik plak de stukjes wel weer aan elkaar in photoshopquote:
genialex vloog al om 7 uur 's ochtends, 1 uur tijdsverschil en 1 uurtje vliegen denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
[..]
gewoon opsouten donderdag ! oh wat zou ik graag naar schiphol gaan als ik wist wanneer
Zijn je pammetjes alweer op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Echt he? Ik wordt zenuwenpees ervan
Kijk flip en Geer dan haha
Had liever Mootje er ook bij gehadquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ben een btje laat maar wat mooi dat JO en Lau genomineerd staan.
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
[..]
ach, ik plak de stukjes wel weer aan elkaar in photoshop
maar eerst nog ff lekker knokken daaroquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef ikke79 het volgende:
van mij mogen ze allebei gaan donderdag.die plastic trut is ook niks
Heb daarnet het hele doosje maar genomen, kan zijn dat ik zo neerplof in de cos.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zijn je pammetjes alweer op?
Vast en zeker met een grote camera van Endemol erbij, hebben ze weer leuke liefdes beelden... voor Romantic Story..quote:
dan kom ik dus in de file terecht...en nee, echt jo gaat er niet uit hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef afca_oc het volgende:
[..]
genialex vloog al om 7 uur 's ochtends, 1 uur tijdsverschil en 1 uurtje vliegen denk ik.
dus rond pak en beet 9 uur kan je joanna opwachten
Ja maar je kunt niet alles hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Had liever Mootje er ook bij gehad
Die moet donderdag eerst zijn zegje doen in de live-show!! En daarna gaat ie op zijn fietsje naar Schiphol (uiteraard dan wel met ketting en trouwring)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |