welkomquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
Deze had geen lapo dus lijkt me wel gezellig
Vind alleen deel 1 goed, 2 en 3 is beetje dood saaiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuck with the living dead 1,2 en 3
sofie 75%quote:
sorry ben mijn bril vergetenquote:
Jij nog interessante tweets over vannacht gezien? Las iets over een paramilitaire missie voor de genomineerden om 0:00 + 15 porto tijd!quote:
Wat is lapo? Ik stam nog uit BB tijd..Toen was de eerste topicopener DE topicquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
Deze had geen lapo dus lijkt me wel gezellig
Ik ben morgen vrij, kan ik eindelijk een keer de nachtmissie zienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij nog interessante tweets over vannacht gezien? Las iets over een paramilitaire missie voor de genomineerden om 0:00 + 15 porto tijd!
quote:
Ik snap niet dat ik de moeite nog doe....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef versabommie het volgende:
En die kahaarin alleen in haar remy-topic
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat is lapo? Ik stam nog uit BB tijd..Toen was de eerste topicopener DE topic
Nog niets gezien, maar misschien komt het nogquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij nog interessante tweets over vannacht gezien? Las iets over een paramilitaire missie voor de genomineerden om 0:00 + 15 porto tijd!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik de moeite nog doe....
Hoi, mag ik ff aan jou vragen hoe de genomineerden reageerden op hun nominatie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
Doe die van mij maar weer dicht dan.[COS#415] Covers en tussenstanden.
Wat een teleurstelling als daar de knipsel plak truttengedoe erin zitquote:
deze was eerstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je pogingen zijn welkom hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik de moeite nog doe....
Ik heb net een kraanvogel gevouwen... zien?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik schaam me nu al dat ze die 'kunstwerkjes' ook nog echt moeten onthullen
?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef Studiotje het volgende:
Wat een kleine flesjes bier, zeker Guido's maat.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef Stranger het volgende:
Gelukkig maar want een COS zonder kahahaharin is geen COS.
nietes, welles, nietes, wellesquote:
Lapo is last post. degene die dus de lapo heeft geplaatst (waardoor het topic dus gesloten is) word verwacht een nieuw deel te openen, iets wat hier wat moeilijker gaat, omdat Versabombie hierin meestal iedereen veel en veel te snel mee af isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Van die rooie broek zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net een kraanvogel gevouwen... zien?
Wat dan ? Doe jij dat ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik schaam me nu al dat ze die 'kunstwerkjes' ook nog echt moeten onthullen
ikhoor ze hier net overvliegen...hahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel eerst bedekken met een dekentje.... spannund.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
kzou bijna denken dat ze het moest spelen, zodat maik weer terug kon komen. alles stond al vastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Waarom is Moon zo afstandelijk naar Maik, ziet ze eindelijk wat wij al wisten? Is het schone schijn? Is ze eroverheen na dagenlang janken?
echte laysquote:
Nou wat een kille reaktie weer op een kusje.......en wij maar roepen dat Maik niks voelde...nou de ijskast is zei hoor.quote:
okquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaan we #rooiebroek trending topic op Twitter maken?
goed plan! Volg ik jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo in haar hoofd al afscheid had genomen en nu wil voorkomen dat ze nog een keer instort, zo maar een idee hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
[..]
kzou bijna denken dat ze het moest spelen, zodat maik weer terug kon komen. alles stond al vast
Ja echt he ? Volgens mij was het allemaal toneel en moet ze hem niet eensquote:
Ok bedanktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Lapo is last post. degene die dus de lapo heeft geplaatst (waardoor het topic dus gesloten is) word verwacht een nieuw deel te openen, iets wat hier wat moeilijker gaat, omdat Versabombie hierin meestal iedereen veel en veel te snel mee af is
Omdat het goedkoper is en je er 5 per dag doorheen jast?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef MissJ.24 het volgende:
Koop flessen wijn met schroefdop...weet ineens weer waarom ook weer.
ze is bang dat er nu wel wat van haar wordt verwacht, en dat is ook zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he ? Volgens mij was het allemaal toneel en moet ze hem niet eens
niet hier, neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ok bedanktDan hoef ik nooit een topic te openen
okquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
(hips)....hoezo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper is en je er 5 per dag doorheen jast?
Vraag het even aan je moederquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper is en je er 5 per dag doorheen jast?
Kan ik me niet voorstellen, je heb toch iets van 10 kinderen? Zodra die op bed liggen moet je toch wel losgaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
(hips)....hoezo?
(ik ben eigenlijk een Laura, drink bijna nooit)
Hhahaha niet Scanman, die herinner ik me nog wel..Ik was Anzjiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef Stranger het volgende:
[..]wat was je nickname in de BB-tijd?
Of ben jij het scanman? Laat dan maar.
ahja da's waar ook.. ik ben ook begonnen inclusief spam:quote:
van tampon en kut?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
Bericht verzonden
Hartelijk dank voor je tip voor De TV Draait Door. Als je deze pagina ziet, hebben wij je bericht in goede orde ontvangen.
Ik ben benieuwd
10????? My god waar heb ik die andere 8 gelaten??? hahahahahaa.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, je heb toch iets van 10 kinderen? Zodra die op bed liggen moet je toch wel losgaan
retweeted maatjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ahja da's waar ook.. ik ben ook begonnen inclusief spam:
[ afbeelding ]
Doet nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
http://twitter.com/#!/search?q=%23rooiebroek
quote:
pffff. Altijd wel weer iemand die het onthouden heeft.........quote:
Ingebouwde demper...?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Kan zij niet een cursusje logopedie krijgen?
tips om te krassenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef bollokus het volgende:
whaha, sherrie ook wel tof! ben beniewd naarhet emoblad
Het zijn twee compleet normale dingen .. Piemel hihihihiquote:
zijn wegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ahja da's waar ook.. ik ben ook begonnen inclusief spam:
[ afbeelding ]
LAURA YES!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef MissJ.24 het volgende:
De krakende chips zijn beter te beluisteren.........
Bleeeeeeeh.
Laura was beter, sentimenteel en overdreven maar wel overtuigender.
Maar niet dat je het live op TV roeptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn twee compleet normale dingen .. Piemel hihihihi
Die keek te veel naar haar bord. Inplaats van naar het publiek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef MissJ.24 het volgende:
De krakende chips zijn beter te beluisteren.........
Bleeeeeeeh.
Laura was beter, sentimenteel en overdreven maar wel overtuigender.
1 foutje mag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En wat denk je van "het blad is op mij berust" inplaats van "gebaseerd"
niet zo apartquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:37 schreef Studiotje het volgende:
Niemand let op, de chips en alcohol zijn belangrijker
Oh okquote:
WTFquote:
Da's waar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ze bracht het tenminste met meer enthousiasme als Lijzige Laura
Ik zeg "bottensoep"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
das dan ook het enige leuke van afgelopen drie weken
LOLquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
Ik heb niet opgelet wat ze zeiden, ik was bezig met #rooiebroek
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef Blue Thunder het volgende:
ik kreeg een hoog
Ik ben [vul naam in] en mijn spreekbeurt gaat over [vul onderwerp in]
gehalte
dat ze goed ontvangen wordquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef wousjuh het volgende:
[..]
Ze gaat bidden...
Voor d'r eigengemaakte god
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vrees dat het een mager aftreksel gaat worden
Ik heb er al 2 maar wil niet geassocieerd worden met dit programma........toch een bietje schaamte en zo..........quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maak je een twitteraccount aan en tweet je tig keer #rooiebroek
Light bouillon.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vrees dat het een mager aftreksel gaat worden
goeiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn we al trending? searchurl?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
Ik heb niet opgelet wat ze zeiden, ik was bezig met #rooiebroek
En als mijn wekker om 5 uur gaat? Wat adviseer je dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uit meppen en je nog een keer omdraaien?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En als mijn wekker om 5 uur gaat? Wat adviseer je dan?
Draad nu al doorknippen...gaat ie zeker niet af....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En als mijn wekker om 5 uur gaat? Wat adviseer je dan?
tweet versturen met #rooiebroekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
ok kom maar op, twitter staat open, wat moet ik doen precies?
Gewoon iets tweeten met #rooiebroek erinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
ok kom maar op, twitter staat open, wat moet ik doen precies?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uit meppen en je nog een keer omdraaien?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Draad nu al doorknippen...gaat ie zeker niet af....
Ja echt man, is DIT die heftige opdracht die afgelopen nacht zou komen? Jesus, onze levens zullen nu echt nooit meer hetzelfde zijn nu we DIT mogen hebben aanschouwenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
Da's een heus bommetje dat Alphons er nu in gooit...dat zal wel een hoop kijkers trekken...
Wat bedoel je? wat hij twitterde?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef waxmask het volgende:
Da's een heus bommetje dat Alphons er nu in gooit...dat zal wel een hoop kijkers trekken...
Dat zei je er niet bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik wil nog langer blijven werken eigenlijk. Maar dank je voor de goede tip.
Ik heb geen twitterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon iets tweeten met #rooiebroek erin
Ehmmm nee bedoelde die magazine pitch...wat was de tweet van Alphonske dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat bedoel je? wat hij twitterde?
Vergeet de # dan niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef mangalie het volgende:
Ik open geen nieuwe topcs,maar mag de volgende titel zijn: krriebelen met een rode broek
Hurk de wattes?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Welke dwerg hier heet hurkdwerg op twitter...?
euhquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
servioquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
ik wilde eigenlijk Rood Ge-eikelde Hurkdwerg, maar dat kan nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Aan de nick te zien alle mannelijke fokkersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
is bogus accountquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dus hier ben je Blue Thunder en daar Hurkdwerg.............
Sorry, even mezelf verschonen.
al druk mee bezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:45 schreef DJRetard het volgende:
kom we gaan #rooiebroek topic trnding maken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:45 schreef wieweetwatt het volgende:
Aangezien iedereen nu toch twittert... Trusten![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:45 schreef wieweetwatt het volgende:
Aangezien iedereen nu toch twittert... Trusten![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef Zixon het volgende:
De missie van gister komt dus vanavond volgens Fons...
[ afbeelding ]
Vandaag ga ik er alleen niet meer op wachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf er voor wakkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
Mmmmm, ben benieuwd, maar ga nu toch maar slapen!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
Zag hem ook ja.. Porto tijd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
zal zeker kijken, lol kan het vanavond niet bij Pauw en Witteman lol.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:38 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
kijk morgen maar de wereld draait doordat stukje moet erin komen
Welterusten, voor alle slapers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mmmmm, ben benieuwd, maar ga nu toch maar slapen!!
Truste en tot morgen
slaap welquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mmmmm, ben benieuwd, maar ga nu toch maar slapen!!
Truste en tot morgen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef wousjuh het volgende:
Ik ga ook naar m'n bedje.![]()
Weltrusten allemaal
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef wousjuh het volgende:
Ik ga ook naar m'n bedje.![]()
Weltrusten allemaal
lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:50 schreef DJRetard het volgende:
wie maakt een nieuwe topic hier straks met #rooiebroek
En jij denkt dat je ook maar IETS had kunnen zien, tussen alle duizenden streamlocks die er tijdens deze missie zullen komen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer zou het graag willen zien maar ga zo lekker naar mijn bed. Dus bedankt Alphons vanwege het goede tijdstip!
Anders twitter je hem even. Hij waardeert alle input van anderen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer zou het graag willen zien maar ga zo lekker naar mijn bed. Dus bedankt Alphons vanwege het goede tijdstip!
gin-tonic pleasequote:
Het is een nieuw spelletje geworden he, kijkcijfers nu first daarna pas het welzijn van die gasten !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Geloof geen ene moer van paramillitaire missies snachts. Zou teveel van het goede zijn na de thriatlon en de nominaties. Ze hebben toch hun rust nodig nu....
( en ik ook)
Dat moge duidelijk zijn inderdaad. Maar in de reguliere aflevering vanavond verdraaide ze de beelden weer zo dat het leek alsof ze het wel zo was. Erg speculatieve beelden.quote:
Wat had Alex gisteren tegen Laura gezegt over zijn gevoel voor haar..quote:
klopt ja, viel mij ook opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ja Laura zei bij presentatie knutselgedoe miss is wel fake relatie wel niet zo fake
Sagres of super bok?quote:
Alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn inderdaad. Maar in de reguliere aflevering vanavond verdraaide ze de beelden weer zo dat het leek alsof ze het wel zo was.
ik vond het een valste opmerking!quote:
ook maar goed ook anders hebben we dadelijk niks meer om te streamenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er kwam eindelijk iets stouts uitquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:55 schreef RobbieBoy het volgende:
Zo, tijd om weer naar bed te gaan, wekker weer om 05:00 uur, en dan heb ik nog een uur nodig eer ik echt wakker, en uit bed ben!!!! Yeah, ITS true, I'm a sleepyhead![]()
![]()
![]()
![]()
EINDELIJK!!!!! haihaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |